Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent echt totaal niet grappig en zwaar irritant, dat weet je hè?
Wordt op msn gehouden door een aantal mensjesquote:
Moeilijk hè afscheid nemenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wordt op msn gehouden door een aantal mensjes
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:28 schreef Etsu het volgende:
Tom, waarom whatsapp je me?
Serieus, ga slapen dude.
^2quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:28 schreef Etsu het volgende:
Tom, waarom whatsapp je me?
Serieus, ga slapen dude.
Trustenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
volgende poging om echt te gaan, laters
Trustonquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
volgende poging om echt te gaan, laters
En Brits ook nogquote:
ik weet die van jou ook nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
sorry als ik je naam niet meer weet koning
Martijn en Joost.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Etsu is Oscar, Keauning is tom, Emzor1994 is Emma... Hoe heten flitskikker en koekjestrommel1?
Martijn en koekjestrommel is pittenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Etsu is Oscar, Keauning is tom, Emzor1994 is Emma... Hoe heten flitskikker en koekjestrommel1?
Nopequote:Op donderdag 17 mei 2012 01:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Martijn en koekjestrommel is pitten
omdat nacht eerderquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:33 schreef Flitskikker het volgende:
Ik probeer een reis uit te stippelen maar nou rijdt de bus weer niet omdat zondagsdienstregeling
Rubenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En Jordy, Sander, Rogier en Samuel. En vast nog meer.
Ik zou de laatste 2 namen eruit halen als ik jou was.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En Jordy, Sander, X en X En vast nog meer.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou de laatste 2 namen eruit halen als ik jou was.
Die kwam er toch pas later bij? Ik had zoiets gehoord ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ruben(Strontboer)
Hij heeft een ernstig ongeluk gehad he, tijdje terug.
Hij was er niet zo heel vaak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die kwam er toch pas later bij? Ik had zoiets gehoord ja.
Waarom R ook? Die deed daar nooit moeilijk overquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou de laatste 2 namen eruit halen als ik jou was.
wrmquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tom, ik ga jou blocken en verwijderen op whatsapp en dan ga ik slapen.
Over welke Samuel hebben we het? ik ken er namelijk 2 die in EXA waren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom R ook? Die deed daar nooit moeilijk over
Geen band hebben met je naamquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er was ook nog iemand met een wielrenlogo in het begin. Snuf of zo?
Ja klopt. En Ieeel (maar die had steeds een ban ofzo)quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er was ook nog iemand met een wielrenlogo in het begin. Snuf of zo?
2?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Over welke Samuel hebben we het? ik ken er namelijk 2 die in EXA waren.
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja ViaRegnum was ook Samuel, en samthegreat ook.
Blijven negeren. Houdt wel op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:39 schreef Etsu het volgende:
Wat zouden jullie doen als iemand je lastigvalt op whatsapp en dan vraagt waarom ik niks zeg?
gewoon dat je nog aan het typen was en nu weer opnieuw moet beginnenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:39 schreef Etsu het volgende:
Wat zouden jullie doen als iemand je lastigvalt op whatsapp en dan vraagt waarom ik niks zeg?
reagerenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:39 schreef Etsu het volgende:
Afsluiten en gaan slapen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:39 schreef Etsu het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:40 schreef Etsu het volgende:
Nu stuurt ie:
Hoi
Hono
Homo
Hjjk
Geen idee wat ie wil zeggen, ik vermoed dat ie dronken is.
Dus jij heet Tom?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:41 schreef Ezell het volgende:
Dat stuur ik, eikel. Privégesprekken openbaar maken.
Latorzquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:41 schreef SummerSunshine het volgende:
oke ik rot maar eens op. cyaa ppl
AH KOM OP PLEASWESESESEquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:43 schreef Etsu het volgende:
Nee, Tom, ik wil geen seks met je.
Ga nou maar slapen, aju.
Mijn naam is algemeen bekendquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal maar direct vragen: Wat is jouw naam?
Geen idee waar je over hebt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:45 schreef Keauning het volgende:
ga slapen etsu morgen krijg je weer mensen die om gesneden kaas vragen en dan chagrijnig huilen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sinds kort.
[..]
Op FOK! ben je echt heel anders dan op msn. Kap daar eens mee.
Kijk GRM-topic.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:45 schreef trolololo het volgende:
Iemand nog leuke natuurkunde samenvattingen voor in de GR?
Twijfelgeval.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar iedereen mag weten dat ik van je houd, niet dan?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeg jij het, of ik?
was wel hilarisch momentje, van de week toen. op fb.
weet waar je aan begintquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:47 schreef Keauning het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
geen idee waar je t over hebt
Joehoe, je zit in het verkeerde topic. Dit kan beter hier: [MLN Kletshonk] #32 Voor mijn schatjes. O+.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar, liefje. Waar we zoveel liefde, leed en passie hebben gedeeld.
Dat topic ken ik niet. Wat is dat dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Joehoe, je zit in het verkeerde topic. Dit kan beter hier: [MLN Kletshonk] #32 Voor mijn schatjes. O+.
als je mee zou posten, dan hoeft dat niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:51 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik voel me buitengesloten, ik ga maar eens 90210 kijken
jullie posten de hele tijd over vorig jaar EXA haha dus dan kan ik niet echt meeposten hequote:Op donderdag 17 mei 2012 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je mee zou posten, dan hoeft dat niet.
Ga gossipgirl weer eens kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jullie posten de hele tijd over vorig jaar EXA haha dus dan kan ik niet echt meeposten he
nee idd maar gewoon blijven liggen ook niet echtquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Weer op Fok gaan, gaat niet veel helpen
met het nieuwe deelquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef SummerSunshine het volgende:
srsly kan die topicnaam niet veranderd worden?D:
Moet je even doorposten en de fipo weten te halen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef SummerSunshine het volgende:
srsly kan die topicnaam niet veranderd worden?D:
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Moet je even doorposten en de fipo weten te halen.
zo graag wil ik het nou ook weer nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Moet je even doorposten en de fipo weten te halen.
Dan rust je ook uit. Zo niet. ;oquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee idd maar gewoon blijven liggen ook niet echt
Of je blijft liggen en je fokt op je telefoon, zoals ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee idd maar gewoon blijven liggen ook niet echt
true truequote:Op donderdag 17 mei 2012 01:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan rust je ook uit. Zo niet. ;o
Wil je haar weg hebben ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan rust je ook uit. Zo niet. ;o
Wie was jij vorig jaar?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:57 schreef AldoTheApache het volgende:
allemaal spaning?
ik heb vorig jaar het vwo afgesloten, maar ik zie dat dit topic nog een beetje leeft
overigens hebben jullie mijn examens gemaakt om te oefenen
ligt eraan welk profiel je hadquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:57 schreef AldoTheApache het volgende:
allemaal spaning?
ik heb vorig jaar het vwo afgesloten, maar ik zie dat dit topic nog een beetje leeft
Idemquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:57 schreef AldoTheApache het volgende:
allemaal spaning?
omg dat wil ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had E&M, en voor GSN hadden wij die pilot versie met de 10 tijdvakken (9,8 op het examen)
Bijna wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Kies jij nou serieus een icoontje voor elke post?
heb je ook die pilot, of de republiek en vietnam,?quote:
Awesome!quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had E&M, en voor GSN hadden wij die pilot versie met de 10 tijdvakken (9,8 op het examen)
republiek en vietnam T_Tquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je ook die pilot, of de republiek en vietnam,?
ik heb me ooit enorm in de GSN van vietnam verdiept omdat ik daar ging backpackenquote:
Aardig goed.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:16 schreef doppawoppa het volgende:
Hoe is wiskunde B hier over het algemeen gegaan?
Hang rond de 50 punten. Mijn rekenmasjienvaardigheden m.b.t. het invoeren van functies wilde niet echt meewerken. Ook geen enkel bewijs kunnen bewijzen, maar wel overal 1 á 2 punten weggesnoept. Voor de rest was het examen prima te doen volgens mij.quote:
Ah mooizo. Ja ik vond het ook goed te doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:24 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Hang rond de 50 punten. Mijn rekenmasjienvaardigheden m.b.t. het invoeren van functies wilde niet echt meewerken. Ook geen enkel bewijs kunnen bewijzen, maar wel overal 1 á 2 punten weggesnoept. Voor de rest was het examen prima te doen volgens mij.
Nee.quote:
2011-II had ik inderdaad meer moeite mee!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:45 schreef dramatic het volgende:
wiskunde was trouwens gewoon op niveau en miss wel eronder vergeleken met 2011-II en 2009 ofzo die ik oefende
Netjes.. Bewijzen kwam ik allemaal uit dus heb ik niet nagekeken. Verder voor ongeveer 8 punten rekenfouten gemaakt. Ik hoop echt op een hoge normquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:46 schreef dramatic het volgende:
toch trots op 50 punten met 0 punten bewijs en 1 punt lissajous. (snelheid formule hadden we niet gehad ...). verder de quotientregel gefaald en de rest alles goed op 1 rekenfout na
Soms kan je echt 3 fouten halen en nog een 9,9 hebben bij wiskunde, hopen op een 9 voor jequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:50 schreef Renn het volgende:
[..]
Netjes.. Bewijzen kwam ik allemaal uit dus heb ik niet nagekeken. Verder voor ongeveer 8 punten rekenfouten gemaakt. Ik hoop echt op een hoge norm
Ja.. En mijn leraar. Hopen dat ie me een 9 gunt, dat scheelt ook al de helft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:52 schreef dramatic het volgende:
[..]
Soms kan je echt 3 fouten halen en nog een 9,9 hebben bij wiskunde, hopen op een 9 voor jegaat echt aan de norm liggen
Natuurkundequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:54 schreef Gaijin het volgende:
GoedemorgeehWat zal ik vandaag eens leren
...
Ik heb al een paar van die plaatjes van die strip zien voorbijgaan en t ziet er idd handig uit! Heb je enig idee of ik het hele deel ergens kan downloade of bekijken via internet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb me ooit enorm in de GSN van vietnam verdiept omdat ik daar ging backpacken![]()
voor de republiek raad ik je aan de strips: "van nul tot nu" daarmee haalde in een 8,5 op het examen van de republiek
ik zal wel weer genaaid worden naar de 40punten toe ofzo..quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja.. En mijn leraar. Hopen dat ie me een 9 gunt, dat scheelt ook al de helft.
Mijn leraar heeft die strips upgeload volgens mij, ik kan wel ff kijken of ik ze ergens neer kan zetten?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:54 schreef Axel.S het volgende:
[..]
Ik heb al een paar van die plaatjes van die strip zien voorbijgaan en t ziet er idd handig uit! Heb je enig idee of ik het hele deel ergens kan downloade of bekijken via internet?
lijkt nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:56 schreef Renn het volgende:
http://www.few.vu.nl/nl/v(...)examenhulp/index.asp
handig linkje voor de natuurkunde mensen
vandaag even bio doornemen met een maat
oh nice, kende ik nog nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:57 schreef dramatic het volgende:
[..]
lijkt nicethanks
ikzelf vind Khan Academy geweldig, maar dit is natuurlijk precies op het examen afgesteld.
5.3quote:
wij kregen dus geen cijfers voor woordjes.. grammatica kan ik nog steeds niet en voor literatuur is mn hoogste een 4,5quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:11 schreef Nutkicker22 het volgende:
6,3 nog voor duits maar dat komt door grammatica/literatuur en woordjes SO's
hallo jongenquote:
Hoezo krijg je maar 2,5 uur?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef Nutkicker22 het volgende:
Dit jaar zijn er 50 vragen die je moet maken. En dat allemaal in 2,5 uur terwijl ik uitging van 3 uur.
lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:15 schreef dramatic het volgende:
[..]
daarom en we krijgen ook nog eens 50 ipv 40 vragen
awesomequote:
Bij mij denk ik ook wel,quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:26 schreef Zamorak het volgende:
Natuurkunde gaat ook wel goed komen denk ik
Op internet/youtube staan filmpjes met uitleg over de geschiedeis van vietnamquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:33 schreef Gaijin het volgende:
mehh, hoe ga ik Vietnam leren van geschiedenis? Republiek heb ik samengevat maar daar heb ik nu geen zin in
Gewoon lezen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:33 schreef Gaijin het volgende:
mehh, hoe ga ik Vietnam leren van geschiedenis? Republiek heb ik samengevat maar daar heb ik nu geen zin in
Ik leer de basisvragen (lees: ik lees de basisvragenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:33 schreef Gaijin het volgende:
Ja zou ik zeer op prijs stellenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:56 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Mijn leraar heeft die strips upgeload volgens mij, ik kan wel ff kijken of ik ze ergens neer kan zetten?
Tof, bedanktquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:43 schreef Gaijin het volgende:
[..]
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DCHAXUJPLTNF.doc
Waarom de SU en China tot een breuk kwamen? Ik geloof omdat de SU haar invloed in Azië/Afrika (en natuurlijk Oost-Europa) zoveel mogelijk wilde behouden. Nadat China in 1949 onder leiding van Mao communistisch werd, begonnen zij ook hun invloedssferen te verspreiden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:22 schreef SummerSunshine het volgende:
Aan de mensen met geschiedenis: Iemand enig idee wat de breuk tussen de Sovjet-Unie en China deed ontstaan (wat Nixon kon gebruiken bij de driehoeksdiplomatie)?
owhjaa. bedanktquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:35 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Waarom de SU en China tot een breuk kwamen? Ik geloof omdat de SU haar invloed in Azië/Afrika (en natuurlijk Oost-Europa) zoveel mogelijk wilde behouden. Nadat China in 1949 onder leiding van Mao communistisch werd, begonnen zij ook hun invloedssferen te verspreiden.
De ideologieën van beide landen (China gericht op de boer, SU gericht op industriearbeider) kwam ook niet overeen. Daarnaast voerde Chroetsjov het beleid van vreedzame co-existentie, waarin het communisme en het westerse denken (kapitalisme, democratie) 'vredig' naast elkaar konden bestaan. Mao hield zich niet aan deze co-existentie, waardoor de spanningen met voornamelijk de VS op scherp werden gesteld.
Volgens mij kwam het hierdoor tot een breuk in 1960 uit mijn hoofd.
Om even het antwoord compleet te maken. Deze breuk kon Nixon goed gebruiken voor zijn driehoeksdiplomatie. Aangezien de vredesbesprekingen in Parijs moeizaam verliepen. Door toenadering te zoeken tot zowel de SU en China (bezoeken met Kissinger) hoopte hij de 2 tegen elkaar uit te spelen.quote:
Bedankt maar ik heb geen examenbundels e.d. aangeschaftquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:41 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Om even het antwoord compleet te maken. Deze breuk kon Nixon goed gebruiken voor zijn driehoeksdiplomatie. Aangezien de vredesbesprekingen in Parijs moeizaam verliepen. Door toenadering te zoeken tot zowel de SU en China (bezoeken met Kissinger) hoopte hij de 2 tegen elkaar uit te spelen.
Dit zorgde er ook voor dat China en de SU Noord-Vietnam gingen adviseren om zich soepeler op te stellen tijdens de besprekingen. NIxon kon door deze toenadering ook overgaan tot hevigere bombardementen (kerstbombardementen) aangezien de SU en China zich niet zo snel meer zouden inmengen tegen de VS.
Bladzijde 37 van je examenkatern legt dit heel goed uit.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bedankt maar ik heb geen examenbundels e.d. aangeschaft
Examenkatern, is gewoon je boek?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bedankt maar ik heb geen examenbundels e.d. aangeschaft
nee maar die hoor je te kopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wat? bedoelde hij iets anders?xD
owh ghehehhequote:
Ik heb 'm van Nijgh Versluys.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh ghehehhe
nou bij mij staat op blz 37 heeel iets anders. Ieder heeft een ander boek he
Ah, misschien staat het dan ergens anders, maar hoe ik 't heb uitgelegd is het wel voldoende lijkt mequote:
Ik zie het grote voordeel niet bij elk vak.. Je kan de examens plus antwoorden gewoon online gratis vinden. Als ik iets niet snap mail ik m'n leraar wel. Bij meo ook vaak genoeg gedaan. Ik heb die dingen van klasgenoten gezien en persoonlijk vond ik ze niet van grote bijdrage.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:52 schreef dramatic het volgende:
[..]
voor 1 paar schoenen kan je ze voor elk vak kopenmaar dan is de keuze miss weer snel gemaakt
Ja was een hele goede uitleg dankjequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:53 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ah, misschien staat het dan ergens anders, maar hoe ik 't heb uitgelegd is het wel voldoende lijkt me
niet voor elk vak denk ik nee. maar voor wisB/nat/sk heb je maar 2 jaar examens die je kan oefenen dus dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik zie het grote voordeel niet bij elk vak.. Je kan de examens plus antwoorden gewoon online gratis vinden. Als ik iets niet snap mail ik m'n leraar wel. Bij meo ook vaak genoeg gedaan. Ik heb die dingen van klasgenoten gezien en persoonlijk vond ik ze niet van grote bijdrage.
En dat zijn drie vakken die ik niet hebquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:55 schreef dramatic het volgende:
[..]
niet voor elk vak denk ik nee. maar voor wisB/nat/sk heb je maar 2 jaar examens die je kan oefenen dus dat is een ander verhaal
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
En dat zijn drie vakken die ik niet heb
Nadenken, schat
2009 en eerder is Natuurkunde 1, of natuurkunde 1,2.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:01 schreef Rezania het volgende:
Hoezo kan je bij natuur- en scheikunde alleen de examens van 2010 en 2011 oefenen?
was eerst 1,2 dus krijg je dingen die je niet hebt gehad wat je niet gelijk uit de vraag kan afleiden..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:01 schreef Rezania het volgende:
Hoezo kan je bij natuur- en scheikunde alleen de examens van 2010 en 2011 oefenen?
nee we zitten er tussenin..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:09 schreef Unsub het volgende:
[..]
2009 en eerder is Natuurkunde 1, of natuurkunde 1,2.
Ik neem echter aan dat wij gewoon natuurkunde 1,2 moeten kiezen?
meer dan helft de vragen kan je daar dus niet van maken. systeemzooi/dopplereffect en vanallesquote:
the dopplereffectquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
meer dan helft de vragen kan je daar dus niet van maken. systeemzooi/dopplereffect en vanalles
dan is een examenbundel wel handig. (mits je um gebruikt)
Meer dan de helft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
meer dan helft de vragen kan je daar dus niet van maken. systeemzooi/dopplereffect en vanalles
probeer het eens. ik ging op school 3 uur examentraining doen en we konden maar 8 vragen maken.. dat was 2009(ik denk II)quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Meer dan de helft.Alleen een paar formules zijn geschrapt en wat se-stof is beperkt tot de se's, zoals dat systeembord.
Hadden wij ook wel eens gedaan. Kwam er op neer dat meestal de laatste vraag van een onderdeel niet tot de stof behoorde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:14 schreef dramatic het volgende:
[..]
probeer het eens. ik ging op school 3 uur examentraining doen en we konden maar 8 vragen maken.. dat was 2009(ik denk II)
Systemen is toch gewoon een examenonderdeel? Op mijn havo-examen natuurkunde kreeg ik het wel gewoon.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
Heb ik al gemaakt..quote:
Hoe meer je oefent, des te groter de kans dat je die tien haalt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat vier oefenexamens meer dan genoeg zijn.
Dat is handig!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef Rezania het volgende:
Wij moeten van school trouwens verplicht 6 proefexamens van ieder vak maken in ons examenjaar.
Het kent ook grenzen. Heb je geen examenbundel? Daar kun je per onderdeel oefnen. Dat heeft echt meer zin dan roekeloos alle examens door te werken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe meer je oefent, des te groter de kans dat je die tien haalt.
En als je dat niet doet? Dan mag je geen examen doen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef Rezania het volgende:
Wij moeten van school trouwens verplicht 6 proefexamens van ieder vak maken in ons examenjaar.
Dastan als in.. Prince of Persia?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het kent ook grenzen. Heb je geen examenbundel? Daar kun je per onderdeel oefnen. Dat heeft echt meer zin dan roekeloos alle examens door te werken.
Hmhm.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dastan als in.. Prince of Persia?
Examenbundels.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het kent ook grenzen. Heb je geen examenbundel? Daar kun je per onderdeel oefnen. Dat heeft echt meer zin dan roekeloos alle examens door te werken.
Inderdaad, we hebben ook al jaren een zeer hoog slagingspercentage daardoor.quote:
lol. Ik lees het steeds op de perzische manierquote:
Jawel. Ik bedoel verplicht als in lessen volgen hè.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
En als je dat niet doet? Dan mag je geen examen doen?
Alsof ze je dat kunnen verplichten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel. Ik bedoel verplicht als in lessen volgen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |