ik heb me ooit enorm in de GSN van vietnam verdiept omdat ik daar ging backpackenquote:
Aardig goed.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:16 schreef doppawoppa het volgende:
Hoe is wiskunde B hier over het algemeen gegaan?
Hang rond de 50 punten. Mijn rekenmasjienvaardigheden m.b.t. het invoeren van functies wilde niet echt meewerken. Ook geen enkel bewijs kunnen bewijzen, maar wel overal 1 á 2 punten weggesnoept. Voor de rest was het examen prima te doen volgens mij.quote:
Ah mooizo. Ja ik vond het ook goed te doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:24 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Hang rond de 50 punten. Mijn rekenmasjienvaardigheden m.b.t. het invoeren van functies wilde niet echt meewerken. Ook geen enkel bewijs kunnen bewijzen, maar wel overal 1 á 2 punten weggesnoept. Voor de rest was het examen prima te doen volgens mij.
Nee.quote:
2011-II had ik inderdaad meer moeite mee!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:45 schreef dramatic het volgende:
wiskunde was trouwens gewoon op niveau en miss wel eronder vergeleken met 2011-II en 2009 ofzo die ik oefende
Netjes.. Bewijzen kwam ik allemaal uit dus heb ik niet nagekeken. Verder voor ongeveer 8 punten rekenfouten gemaakt. Ik hoop echt op een hoge normquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:46 schreef dramatic het volgende:
toch trots op 50 punten met 0 punten bewijs en 1 punt lissajous. (snelheid formule hadden we niet gehad ...). verder de quotientregel gefaald en de rest alles goed op 1 rekenfout na
Soms kan je echt 3 fouten halen en nog een 9,9 hebben bij wiskunde, hopen op een 9 voor jequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:50 schreef Renn het volgende:
[..]
Netjes.. Bewijzen kwam ik allemaal uit dus heb ik niet nagekeken. Verder voor ongeveer 8 punten rekenfouten gemaakt. Ik hoop echt op een hoge norm
Ja.. En mijn leraar. Hopen dat ie me een 9 gunt, dat scheelt ook al de helft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:52 schreef dramatic het volgende:
[..]
Soms kan je echt 3 fouten halen en nog een 9,9 hebben bij wiskunde, hopen op een 9 voor jegaat echt aan de norm liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |