zo graag wil ik het nou ook weer nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Moet je even doorposten en de fipo weten te halen.
Dan rust je ook uit. Zo niet. ;oquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee idd maar gewoon blijven liggen ook niet echt
Of je blijft liggen en je fokt op je telefoon, zoals ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee idd maar gewoon blijven liggen ook niet echt
true truequote:Op donderdag 17 mei 2012 01:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan rust je ook uit. Zo niet. ;o
Wil je haar weg hebben ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan rust je ook uit. Zo niet. ;o
Wie was jij vorig jaar?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:57 schreef AldoTheApache het volgende:
allemaal spaning?
ik heb vorig jaar het vwo afgesloten, maar ik zie dat dit topic nog een beetje leeft
overigens hebben jullie mijn examens gemaakt om te oefenen
ligt eraan welk profiel je hadquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:57 schreef AldoTheApache het volgende:
allemaal spaning?
ik heb vorig jaar het vwo afgesloten, maar ik zie dat dit topic nog een beetje leeft
Idemquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:57 schreef AldoTheApache het volgende:
allemaal spaning?
omg dat wil ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had E&M, en voor GSN hadden wij die pilot versie met de 10 tijdvakken (9,8 op het examen)
Bijna wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Kies jij nou serieus een icoontje voor elke post?
heb je ook die pilot, of de republiek en vietnam,?quote:
Awesome!quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had E&M, en voor GSN hadden wij die pilot versie met de 10 tijdvakken (9,8 op het examen)
republiek en vietnam T_Tquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je ook die pilot, of de republiek en vietnam,?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |