Joehoe, je zit in het verkeerde topic. Dit kan beter hier: [MLN Kletshonk] #32 Voor mijn schatjes. O+.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar, liefje. Waar we zoveel liefde, leed en passie hebben gedeeld.
Dat topic ken ik niet. Wat is dat dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Joehoe, je zit in het verkeerde topic. Dit kan beter hier: [MLN Kletshonk] #32 Voor mijn schatjes. O+.
als je mee zou posten, dan hoeft dat niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:51 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik voel me buitengesloten, ik ga maar eens 90210 kijken
jullie posten de hele tijd over vorig jaar EXA haha dus dan kan ik niet echt meeposten hequote:Op donderdag 17 mei 2012 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je mee zou posten, dan hoeft dat niet.
Ga gossipgirl weer eens kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jullie posten de hele tijd over vorig jaar EXA haha dus dan kan ik niet echt meeposten he
nee idd maar gewoon blijven liggen ook niet echtquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Weer op Fok gaan, gaat niet veel helpen
met het nieuwe deelquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef SummerSunshine het volgende:
srsly kan die topicnaam niet veranderd worden?D:
Moet je even doorposten en de fipo weten te halen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef SummerSunshine het volgende:
srsly kan die topicnaam niet veranderd worden?D:
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Moet je even doorposten en de fipo weten te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |