Natuurkundequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:54 schreef Gaijin het volgende:
GoedemorgeehWat zal ik vandaag eens leren
...
Ik heb al een paar van die plaatjes van die strip zien voorbijgaan en t ziet er idd handig uit! Heb je enig idee of ik het hele deel ergens kan downloade of bekijken via internet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb me ooit enorm in de GSN van vietnam verdiept omdat ik daar ging backpacken![]()
voor de republiek raad ik je aan de strips: "van nul tot nu" daarmee haalde in een 8,5 op het examen van de republiek
ik zal wel weer genaaid worden naar de 40punten toe ofzo..quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja.. En mijn leraar. Hopen dat ie me een 9 gunt, dat scheelt ook al de helft.
Mijn leraar heeft die strips upgeload volgens mij, ik kan wel ff kijken of ik ze ergens neer kan zetten?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:54 schreef Axel.S het volgende:
[..]
Ik heb al een paar van die plaatjes van die strip zien voorbijgaan en t ziet er idd handig uit! Heb je enig idee of ik het hele deel ergens kan downloade of bekijken via internet?
lijkt nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:56 schreef Renn het volgende:
http://www.few.vu.nl/nl/v(...)examenhulp/index.asp
handig linkje voor de natuurkunde mensen
vandaag even bio doornemen met een maat
oh nice, kende ik nog nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:57 schreef dramatic het volgende:
[..]
lijkt nicethanks
ikzelf vind Khan Academy geweldig, maar dit is natuurlijk precies op het examen afgesteld.
5.3quote:
wij kregen dus geen cijfers voor woordjes.. grammatica kan ik nog steeds niet en voor literatuur is mn hoogste een 4,5quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:11 schreef Nutkicker22 het volgende:
6,3 nog voor duits maar dat komt door grammatica/literatuur en woordjes SO's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |