hallo jongenquote:
Hoezo krijg je maar 2,5 uur?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef Nutkicker22 het volgende:
Dit jaar zijn er 50 vragen die je moet maken. En dat allemaal in 2,5 uur terwijl ik uitging van 3 uur.
lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:15 schreef dramatic het volgende:
[..]
daarom en we krijgen ook nog eens 50 ipv 40 vragen
awesomequote:
Bij mij denk ik ook wel,quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:26 schreef Zamorak het volgende:
Natuurkunde gaat ook wel goed komen denk ik
Op internet/youtube staan filmpjes met uitleg over de geschiedeis van vietnamquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:33 schreef Gaijin het volgende:
mehh, hoe ga ik Vietnam leren van geschiedenis? Republiek heb ik samengevat maar daar heb ik nu geen zin in
Gewoon lezen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:33 schreef Gaijin het volgende:
mehh, hoe ga ik Vietnam leren van geschiedenis? Republiek heb ik samengevat maar daar heb ik nu geen zin in
Ik leer de basisvragen (lees: ik lees de basisvragenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:33 schreef Gaijin het volgende:
Ja zou ik zeer op prijs stellenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:56 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Mijn leraar heeft die strips upgeload volgens mij, ik kan wel ff kijken of ik ze ergens neer kan zetten?
Tof, bedanktquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:43 schreef Gaijin het volgende:
[..]
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DCHAXUJPLTNF.doc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |