meer dan helft de vragen kan je daar dus niet van maken. systeemzooi/dopplereffect en vanallesquote:
the dopplereffectquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
meer dan helft de vragen kan je daar dus niet van maken. systeemzooi/dopplereffect en vanalles
dan is een examenbundel wel handig. (mits je um gebruikt)
Meer dan de helft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
meer dan helft de vragen kan je daar dus niet van maken. systeemzooi/dopplereffect en vanalles
probeer het eens. ik ging op school 3 uur examentraining doen en we konden maar 8 vragen maken.. dat was 2009(ik denk II)quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Meer dan de helft.Alleen een paar formules zijn geschrapt en wat se-stof is beperkt tot de se's, zoals dat systeembord.
Hadden wij ook wel eens gedaan. Kwam er op neer dat meestal de laatste vraag van een onderdeel niet tot de stof behoorde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:14 schreef dramatic het volgende:
[..]
probeer het eens. ik ging op school 3 uur examentraining doen en we konden maar 8 vragen maken.. dat was 2009(ik denk II)
Systemen is toch gewoon een examenonderdeel? Op mijn havo-examen natuurkunde kreeg ik het wel gewoon.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
Heb ik al gemaakt..quote:
Hoe meer je oefent, des te groter de kans dat je die tien haalt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat vier oefenexamens meer dan genoeg zijn.
Dat is handig!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef Rezania het volgende:
Wij moeten van school trouwens verplicht 6 proefexamens van ieder vak maken in ons examenjaar.
Het kent ook grenzen. Heb je geen examenbundel? Daar kun je per onderdeel oefnen. Dat heeft echt meer zin dan roekeloos alle examens door te werken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe meer je oefent, des te groter de kans dat je die tien haalt.
En als je dat niet doet? Dan mag je geen examen doen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef Rezania het volgende:
Wij moeten van school trouwens verplicht 6 proefexamens van ieder vak maken in ons examenjaar.
Dastan als in.. Prince of Persia?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het kent ook grenzen. Heb je geen examenbundel? Daar kun je per onderdeel oefnen. Dat heeft echt meer zin dan roekeloos alle examens door te werken.
Hmhm.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dastan als in.. Prince of Persia?
Examenbundels.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het kent ook grenzen. Heb je geen examenbundel? Daar kun je per onderdeel oefnen. Dat heeft echt meer zin dan roekeloos alle examens door te werken.
Inderdaad, we hebben ook al jaren een zeer hoog slagingspercentage daardoor.quote:
lol. Ik lees het steeds op de perzische manierquote:
Jawel. Ik bedoel verplicht als in lessen volgen hè.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
En als je dat niet doet? Dan mag je geen examen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |