quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:52 schreef MissRelin het volgende:
Nog effies een keer hier, omdat het oude topic dicht zit:
Indien er nog mensen zijn met interesse, oa Ian Somerhalder, Paul Wesley en Daniel Gillies zijn in het eerste weekend van juni te vinden in Bonn (Duitsland, voor degenen die een beetje wereldvreemd zijn) op zo'n vampire convention.
Weet niet of er iemand zin heeft om tussen allemaal van die hysterisch gillende keukentieners te staan (dat stel ik me er eigenlijk bij voor, but what do I know?), maar dacht ik deel het toch maar effies, aangezien we nog tot september moeten wachten...
Hell yeah! Compleet andere sfeer dan VD, maar ik hou er wel van. Niet elk seizoen even sterk, maar seizoen 1 is sowieso het proberen waardquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef SilverBrooke het volgende:
pff september pas weer.... is hier iemand die True Blood kijkt?
Dit. Het is eigenlijk ook de voornaamste reden dat ik het wel eens kijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:47 schreef Cee het volgende:
Eén reden om het sowieso een kans te geven: ERIC NORTHMAN.
Waarschijnlijk 13 september. Precieze datum is nog niet bekend, het is wel sowieso in september.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:32 schreef casper019 het volgende:
omg wat een gruwlijke laatste episode!!
heeft iemand enig idee wanneer volgend seizoenbegint??
Net als elke andere serie van the CW.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef loezzzje het volgende:
Slecht nieuws. Ik las op een ander forum dat VD waarschijnlijk pas weer in Oktober terugkomt
True Blood is beter. Echt een typische HBO-productie. Veel seks en geweld, en voor mannen beter te kijken dan VDquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:57 schreef janeway het volgende:
TrueBlood gaat niet om een meisje wat in een dorp vol vampieren woont hoor. Er is er in het begin maar een, dat de rest er omheen komt is weer een ander verhaal maar dan nog wonen de vampieren niet in haar dorp. Wel weer een 3 hoeks verhouding.. Maar iets meer explicite scenes.. Zeg maar, veel meer explicite scenes hahaha.. Ik zou mijn dochter van 16 niet zo snel naar True Blood laten kijken..Eric is een hottie, en veel humor ook.. Grensoverschrijdend voor de Usa.. En totaal niet zo soft.
Ik vind True Blood beter..
De boeken zijn ook leuk. Er zijn er 12 in het Engels en een stuk of 5 in het ned.
Bedankt voor de link! Ik lach me echt rot hier. Wat een droge plaatjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Grey's begint de 21ste (september) weer volgens tvcountdown.com. Zou wel crappy zijn als VD pas in oktober weer begintMaar aan de andere kant gaan ze dan mss wel wat langer achter elkaar door met epi's en heb je niet zoveel pauzes.
De 25 beste momenten van Seizoen 3 volgens tv.com:
http://www.tv.com/news/th(...)ries-season-3-28716/
Nummer 12 en 15![]()
Is it Friday yet?
Inderdaad weer lachen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Grey's begint de 21ste (september) weer volgens tvcountdown.com. Zou wel crappy zijn als VD pas in oktober weer begintMaar aan de andere kant gaan ze dan mss wel wat langer achter elkaar door met epi's en heb je niet zoveel pauzes.
De 25 beste momenten van Seizoen 3 volgens tv.com:
http://www.tv.com/news/th(...)ries-season-3-28716/
Nummer 12 en 15![]()
Is it Friday yet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alles van de CW begint zo laatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:34 schreef Koningin het volgende:
Ik lees op Facebook dat het nieuwe seizoen pas 11 oktober begint, dat duurt wel nog lang...
Grapje zeker?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef Mickeys het volgende:
Ik denk dat ik vlak voor de eerste episode maar weer het laatste seizoen ga kijken. Ben het een beetje kwijt nu ik de afgelopen weken eigenlijk alleen maar totaal in Twilight Saga zit. Boeken nu al voor de 3e keer gelezen dus moet VD even weer goed ophalen. Verhaallijnen lijken natuurlijk heel erg op elkaar.
Nee, ik vind Twilight echt een soort tiener zwijmel films... Beetje klef enzo.. Vampire diaries is heftiger, betere sexscenes..quote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef Mickeys het volgende:
Kom op zeg. 2 mannen die verliefd op haar zijn maar "it's always been him". Daarnaast weerwolven er bij. In de serie is de familie "de eerste vampieren allertijden" belangrijk en in Twilight is het de Volturi". De serie is welliswaar anders opgebouwd, maar het idee is en blijft grotendeel hetzelfde. Als je dat niet kunt zien.
Maar maakt niet uit. Ik ben voor beide vreselijk te porren.
Zowel Twilight als Vampire Diaries vallen onder de categorie Young Adults maar smaken mogen inderdaad verschillen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Twilight echt een soort tiener zwijmel films...
Zoveel sex scenes heb ik niet gezien, blijkbaar niet zo heftig of beter dat het mij is opgevallen blijkt dan wel.quote:Beetje klef enzo.. Vampire diaries is heftiger, betere sexscenes..
Volgens mij is Twilight bewust zo "preuts" gemaakt door de schrijfster...ook als voorbeeld voor de tieners.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Twilight echt een soort tiener zwijmel films... Beetje klef enzo.. Vampire diaries is heftiger, betere sexscenes..
Ik vond juist 1 en 4 de leukste... New moon en Eclipse vond ik niet zo heel erg...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb Twilight geprobeerd, maar kwam die eerste film niet door. Echt tenenkrommend.
Lol, Ik ben daarom ook heel benieuwd naar Breaking Dawn 2 want als je de boeken hebt gelezen, dan worden dat lange, en hete nachtenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Volgens mij is Twilight bewust zo "preuts" gemaakt door de schrijfster...ook als voorbeeld voor de tieners.
@Mickeys, ik ben ook zeker voor allebei te porren
Maar de films zijn voor 12 jaar en ouder, dus zo heet zal het wel niet zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, Ik ben daarom ook heel benieuwd naar Breaking Dawn 2 want als je de boeken hebt gelezen, dan worden dat lange, en hete nachten
Dan moet je True Blood kijkenquote:
Sorry, maar Bella is wel degelijk verliefd op Jacob (boek Eclips blz 395), maar houdt meer van Edward.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dan moet je True Blood kijkenDaar gaat het er pas heet aan toe
Vind VD & Twilight nog steeds 2 hele verschillende dingen. Bella is nooit verliefd geweest op Jake. Het is altijd Edward voor haar geweest. Elena is verliefd op Stefan en heeft ook sterke gevoelens (liefde) voor Damon. En ik vind het gewoon 2 hele verschillende maar wel vermakende series/films
Helemaal mee eensquote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef QEX het volgende:
Bella en Elena hebben allebei gevoelens voor twee jongens. Maar waar Bella onzeker en onhandig is is Elena zelfverzekerd. En Bella wil graag vampier worden en Elena absoluut niet.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef loezzzje het volgende:
Moeilijke keuze idd tussen Damon & Edward maar zou toch wel gaan voor Damon. Ik heb altijd een zwak voor de bad boy
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
ik ben het ook wel met Tico eens al ben ik net iets minder vriendelijk.. flikker op met het twilight geneuzel..
Dat klopt ook wel weer... Maar hij was meer de Damon van s3, dan de Damon uit s1.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:25 schreef loezzzje het volgende:
Hij ging niet zomaar een praatje aan. Hij ging een praatje aan omdat hij dacht dat het Katherine was. En toen ze het niet bleek te zijn was hij geinteresseerd in haar omdat ze als 2 druppels water op Kat leek.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Ook de oma van bonnie die een kaars aanstak met een lucifer.. Toen dacht ik ook, waarom die moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een klein spoilertje over Bonnie/Elena:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Informatie over nieuwe vampirehunter die Mystic Falls komt binnenhuppelen volgend seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een klein spoilertje over Bonnie/Elena:Meeh, die Todd Williams lijkt een beetje op Gordon uit Supernatural en ik had echt een gráfhekel aan hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat deze iets minder irritant is.
Leuk om te zien. 11 Oktober duurt echt te lang...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:21 schreef loezzzje het volgende:
Comic Con 2012
Met op het begin een promo voor S4 (voornamelijk beelden uit eerdere seizoenen, op het eind 2 nieuwe scenes uit S4)
Nooooo! We zijn al in de minderheid (Stefan)quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Sasman het volgende:
Hihi...Gewoon 3 seizoenen in een weekje afgekeken. NIet veel anders te doen en op deze serie gebotst.
Wel een vreemd einde...
Tevens ben ik voor Damon.
Haha. Doe mij maar Joseph Morganquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Als je met actie bedoelt: Ian Somerhalder met steeds minder kleding aan in beeld ben ik helemaal voor
Ik kom je helpen!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Nooooo! We zijn al in de minderheid (Stefan)
Yaaayquote:
Nee joh! Hij was juist slim! Als Elena dood zou gaan was hij van het probleem af dat tussen hem en zijn broer stondquote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wie laat er nou zijn vriendin sterven om der ex vriend te reddensorry hoor
Team Damon!![]()
quote:You know, one of these days, I'm just gonna put you two in a room and let you rassle it out. Hmm. There could be oil of some kind involved.
Dat is niet eens zo'n slecht idee voor een spin off!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Goofoyou het volgende:
Nee joh! Hij was juist slim! Als Elena dood zou gaan was hij van het probleem af dat tussen hem en zijn broer stondSalvatore brothers FTW
Wow, lijkt me eigenlijk wel een vet idee. Een beetje zoals Supernatural ofzo...Stefan en Damon op reis en komen allerlei obstakels tegen (andere vijandige bovennatuurlijke wezens) die ze moeten killen enzo...of vrienden mee worden
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wie laat er nou zijn vriendin sterven om der ex vriend te reddensorry hoor
Team Damon!![]()
Ik zou ze beiden doen denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
YaaayDanku
Ben trouwens eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel mensen hier pro-Stefan zijn. Waarschijnlijk zijn ze op een hand te tellen
[..]
Nee joh! Hij was juist slim! Als Elena dood zou gaan was hij van het probleem af dat tussen hem en zijn broer stondSalvatore brothers FTW
Wow, lijkt me eigenlijk wel een vet idee. Een beetje zoals Supernatural ofzo...Stefan en Damon op reis en komen allerlei obstakels tegen (andere vijandige bovennatuurlijke wezens) die ze moeten killen enzo...of vrienden mee worden
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zou sowieso wel voor Damon gaan, ook qua charmes. Ik vond Stefan btw wel super leuk toen hij de Ripper werd opeens. En hij is ook wel leeeeukkkk, maar Damon is gewoon... alles!
Ook zou ik op Jeremy wel een truukje kunnen en ik vind Elijah zo'n super leuk character
Jazeker, al die mensen zijn mooi hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind alle heren wel wat hebben. Alleen Matt vind ik zo niks aan, die straalt niks uit voor mij. En ik knap zo af op Stefan maar Paul is![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zou sowieso wel voor Damon gaan, ook qua charmes. Ik vond Stefan btw wel super leuk toen hij de Ripper werd opeens. En hij is ook wel leeeeukkkk, maar Damon is gewoon... alles!
Ook zou ik op Jeremy wel een truukje kunnen en ik vind Elijah zo'n super leuk character
Niets mis mee tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof er een hoop dames van hun stoel af glijden inderdaad..
Nee zeker niet, maar ik verbaas me er elke keer weer over als ik het lees hoe er op die foto's wordt gereageerdquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niets mis mee toch![]()
Btw mag er gespoild worden?
Zou jij hem niet willen doen danquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar ik verbaas me er elke keer weer over als ik het lees hoe er op die foto's wordt gereageerd
Um nee.. als man zijnde val je over het algemeen op vrouwenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zou jij hem niet willen doen dan
Hem = Damon Salvatore
Ik kan toch niet aan jouw username oid zien of jij op vrouwen valt of nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Um nee.. als man zijnde val je over het algemeen op vrouwen
Whaha nee dat is waar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik kan toch niet aan jouw username oid zien of jij op vrouwen valt of nietusericon zegt niets
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Um nee.. als man zijnde val je over het algemeen op vrouwen
Hahaha, geniaalquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mijn oom zou hem wel doen zei hij laatst, maarja die is homo
Ik heb nooit Lost gekeken dus ken zijn character daar ook niet echt. Maar van wat ik op foto's heb gezien vind ik hem daar idd minder dan in VD. Damon zijn character maakt het ook echt af. Ik hou van zijn sarcasmequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hahaha, geniaal![]()
Ben ik trouwens de enige die Ian Somerhalder in LOST helemaal niet zo lekker vindt als in TVD?
Precies, Damon zal Damon niet zijn als hij niet zo lekker sarcastisch zou zijn, zwarte humor alles. En hij doet altijd dat ding met zijn ogen/wenkbrauwen/lippenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb nooit Lost gekeken dus ken zijn character daar ook niet echt. Maar van wat ik op foto's heb gezien vind ik hem daar idd minder dan in VD. Damon zijn character maakt het ook echt af. Ik hou van zijn sarcasme
daarover gesproken;quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben super benieuwd wat er gaat gebeuren met Elena trouwens. Of ze evil wordt of juist nog steeds the good girl die ze altijd al wasEN wie ze gaat kiezen. Ik hoop natuurlijk dat ze voor Damon gaat nu ze zich weer kan herinneren dat hij de eerste was die ze ooit tegen is gekomen van de Salvatore Brothers en dat hij de eerste was die haar de herinneringen heeft laten vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd!![]()
Jouw naamquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben ook suuuuper benieuwd. Hoop niet dat het 't laatste seizoen is trouwensI want moar Damon!
Goed hequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef Sasman het volgende:
[..]
Jouw naam![]()
Tevens is toch een heel goed draaiende show dus waarom nu al laatste seizoen?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
daarover gesproken;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ja, dat bedoelde ik met lippenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef loezzzje het volgende:
En zijn lach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: over je vraag of er gespoilerd mag worden. volgens mij mag het gewoon maar wel in tags.
Oh ik vind haar echt gorgeous met die groene ogenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel leuk maar ergens soms wel irritant
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]Ik heb geen idee want heb de boeken nooit gelezen. Lijkt me niet logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want heb de boeken nooit gelezen. Lijkt me niet logischIn de boeken heeft ze ook geen broer Jeremy maar een zusje. In de boeken is ze hoogblond. In de boeken wordt ze in boek 1 al vampier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren m'n vriendin S1 en S2 meegegeven. Kan ze lekker kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ik ga maar weer verder met seizoen twee, je moet toch wat tot het nieuwe seizoen uitkomtGosh ik wou dat ik het opnieuw kon kijken zonder dat ik wist wat er kwam
Gewoon normaal doen ja.
Ik had seizoen 1 laatst weer gekeken, die stond bij Ziggo iTV in het menuquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
In de boeken heeft ze ook geen broer Jeremy maar een zusje. In de boeken is ze hoogblond. In de boeken wordt ze in boek 1 al vampier.
[..]
Gisteren m'n vriendin S1 en S2 meegegeven. Kan ze lekker kijkenGosh ik wou dat ik het opnieuw kon kijken zonder dat ik wist wat er kwam
Ja elke keer ontdek je weer nieuwe dingen en het is nooit weg om naar Ian te kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:05 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Ik had seizoen 1 laatst weer gekeken, die stond bij Ziggo iTV in het menuDus dan 2 en 3 ook maar weer kijken
En ja, dat zou ik ook wel willen, dat je niet weet wat er komt. Aan de andere kant kan ik dit eindeloos kijken
Mooi hequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja elke keer ontdek je weer nieuwe dingen en het is nooit weg om naar Ian te kijken.
Ooohhh jouw usericon![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Awesomeman wat zou ik op hem een groot truukje kunnen doen zeg
Oeeeeeeehhhhh.. O m g.quote:
http://forum.fok.nl/topic/1846132/3/25#live Daarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oeeeeeeehhhhh.. O m g.
Kan ik die ook verkleinen dat jij weet? Geen idee hoe dat moet
Woot, thnx!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:54 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1846132/3/25#live Daar
Anders ik welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Awesomeman wat zou ik op hem een groot truukje kunnen doen zeg
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:34 schreef Goofoyou het volgende:
Wooow die usericons hier. Ian Somerhalder overload
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Spoiler/scoops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten woohoo!
Gewoon normaal doen ja.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell yeah!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef loezzzje het volgende:
Me likes!! En zo ver weg is 't niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell yeah!Gewoon normaal doen ja.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef loezzzje het volgende:
Ah man kunnen ze op 11 oktober niet gewoon meteen de eerste vier epi's uitzendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell yeah!![]()
![]()
Neeee dan gaat het weer zo super snel, dat wil ik ook weer nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ah man kunnen ze op 11 oktober niet gewoon meteen de eerste vier epi's uitzenden
Ik hoop het! Eindelijk! Die ene scene op de overloop van het hotel... my god ik dacht dat ik dood ging van 1) blijheid 2) geilheid 3) jaloeziequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef Goofoyou het volgende:
Ik voorspel veel delena-scenes (spoilers niet gelezen)Gewoon normaal doen ja.![]()
Belangrijkste voor mij is dat Klaus onderdeel blijft van de serie. Die jongen heeft echt problemenIk hoop echter wel dat hij dan niet uiteindelijk een softie wordt.
![]()
Ik vind Klaus ook wel nais maar idd niet als hij opeens softie wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:50 schreef Goofoyou het volgende:
Belangrijkste voor mij is dat Klaus onderdeel blijft van de serie. Die jongen heeft echt problemenIk hoop echter wel dat hij dan niet uiteindelijk een softie wordt.
WORDquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik hoop het! Eindelijk! Die ene scene op de overloop van het hotel... my god ik dacht dat ik dood ging van 1) blijheid 2) geilheid 3) jaloezie![]()
![]()
![]()
Mommy issues, daddy issues, sibling issues, BFF issues, girlfriend issues etc etcquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:50 schreef Goofoyou het volgende:
Belangrijkste voor mij is dat Klaus onderdeel blijft van de serie. Die jongen heeft echt problemen![]()
Wisten we nou al wat er met zn vader (zn echt wolfie vader) gebeurd was eigenlijk? Had Mickael die nou vermoord?![]()
Ik zou het ook jammer vinden als hij niet meer veel te zien is....ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:50 schreef Goofoyou het volgende:
Als ik de spoilers lees, ben ik toch wel heel benieuwd naar Elena als vampier........dat wordt echt super.![]()
Super is een understatement. Ben zo benieuwd joh. En toch ben ik lichtelijk wel benieuwd wat er met Matt gaat gebeuren nu hij écht als enige mens over is in Vampiretownquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden als hij niet meer veel te zien is....ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.
Als ik de spoilers lees, ben ik toch wel heel benieuwd naar Elena als vampier........dat wordt echt super.
Een tipje van de flashback-sluier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Mikael had Klaus zijn vader en die hele familie uitgemoord, wat resulteerde in de eeuwigdurende strijd tussen vampieren en weerwolvenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Wisten we nou al wat er met zn vader (zn echt wolfie vader) gebeurd was eigenlijk? Had Mickael die nou vermoord?![]()
![]()
Waarom heb ik hier niks van meegekregenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ja Mikael had Klaus zijn vader en die hele familie uitgemoord, wat resulteerde in de eeuwigdurende strijd tussen vampieren en weerwolvenik dacht dat Michael Klaus z'n echte pa was?
http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Niklaus_Mikaelsonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier niks van meegekregenik dacht dat Michael Klaus z'n echte pa was?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Mikael was one of the Original vampires and a vampire hunter. He was the husband of the Original witch Esther and the father of a deceased son, Elijah, Finn, Kol, Rebekah, and Henrik. Mikael was also step-father to Niklaus. Niklaus Mikaelson (a.k.a. Nik or Klaus) is an Original/Hybrid, and the son of an unnamed man and Esther. Klaus' Father was a werewolf whom Esther had an affair with, which Klaus was the outcome. After Mikael found out that Esther had an affair with this man, he killed him and his entire family, which started the war between vampires and werewolves continuing to this day.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier niks van meegekregenik dacht dat Michael Klaus z'n echte pa was?
Bron staat hierboven (toevallig)...even knip en plakwerk van verschillende pagina's van die wiki
![]()
![]()
Zie je wel....soms met zoveel backstory weet ik niet meer wat nou gebeurd is in de serie en wat sommige mensen ooit eens hebben geroepen als speculatie...dat wordt dan een beetje door elkaar gehusseld![]()
![]()
Ohhhhh!! thanks voor de ophelderingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:42 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Mikael was one of the Original vampires and a vampire hunter. He was the husband of the Original witch Esther and the father of a deceased son, Elijah, Finn, Kol, Rebekah, and Henrik. Mikael was also step-father to Niklaus. Niklaus Mikaelson (a.k.a. Nik or Klaus) is an Original/Hybrid, and the son of an unnamed man and Esther. Klaus' Father was a werewolf whom Esther had an affair with, which Klaus was the outcome. After Mikael found out that Esther had an affair with this man, he killed him and his entire family, which started the war between vampires and werewolves continuing to this day.
Bron staat hierboven (toevallig)...even knip en plakwerk van verschillende pagina's van die wiki
Nicequote:
Nog wel lang wachten zeg![]()
![]()
Alle andere jaren was het toch september?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Ik moet nog een half seizoen kijkengeen zin stiekem meer om het op te pakken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Idd ja. Ze hebben het briljante idee om in oktober uit te zenden want dan zijn er minder pauzes tussendoor het seizoen. Maar we moeten wel 4 weken langer wachten nu, dus we schieten er niks mee opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 07:34 schreef Ticootje het volgende:
Alle andere jaren was het toch september?![]()
![]()
Ik wacht liever een maand om dan door te kunnen kijken eigenlijk, ik word altijd schijtziek van die onderbrekingen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd ja. Ze hebben het briljante idee om in oktober uit te zenden want dan zijn er minder pauzes tussendoor het seizoen. Maar we moeten wel 4 weken langer wachten nu, dus we schieten er niks mee opFeauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Is ook wel zo. Straks als het weer begonnen is zijn we er blij mee. Maar het is nu nog ff geduld hebben. Gelukkig beginnen de andere netwerken wel gewoon in september dus we komen de maand wel door![]()
![]()
Ja het is wel fijn dat veel series in een andere week beginnen, zo krijg je er steeds meer bij haha.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Elena , mooi jurkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:56 schreef loezzzje het volgende:
Promo pic voor season 4
[ afbeelding ]
PaulIan
![]()
![]()
Nog maar heel even wachten damesEindelijk!
Over die bloopers; moet ze nog kijken hoor van seizoen 3, maar er zijn ook nice bloopers van seizoen 2. Dat stukje dat Damon zichzelf voor moet stellen en dat Ian zegt: "Oh sure, hey, Ian" en dan keihard moet lachen.![]()
Die blooper was hilarisch ja
Nog 6 wekenMaarja we hebben er al ongeveer 14 weken op zitten dus die laatste moeten we ook nog wel kunnen door komen
![]()
![]()
Seizoen 4 Promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdorrie, zo lang nog!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef loezzzje het volgende:
Sneak peek!
Damon is boos!I like it
![]()
Ik vind Elena altijd wel een beetje zeurderig klinken... Maar Damon/Ian maakt toch wel veel goed
Fuck the EBU![]()
Zag 'm gister voorbij komen, awesoooooome!! Elena is toch eigenlijk ook een zeikwijfje
Ze komt er net achter dat ze dood is. Dan mag ze van mij wel zeiken
Ik vind het alleen wat vreemd hoe ze in die nieuwe kleren komt, is ze ondertussen wezen douchen ofzo?![]()
![]()
Super! Heb er zin in.
Langzaamaan ga ik de laatste afleveringen nog maar eens terug kijken, dan zit ik er weer helemaal in.![]()
Mmm, dat is me niet eens opgevallen, wat had ze aan dan toen ze stierf?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:21 schreef loezzzje het volgende:
Ze komt er net achter dat ze dood is. Dan mag ze van mij wel zeiken
Ik vind het alleen wat vreemd hoe ze in die nieuwe kleren komt, is ze ondertussen wezen douchen ofzo?
Damon en Stefan hebben gezellig met zijn 2-tjes haar uitgekleed en weer andere kleren aan gedaan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mmm, dat is me niet eens opgevallen, wat had ze aan dan toen ze stierf?![]()
![]()
Ik gok dat mensen jouw kleding ook verversen als je in het ziekenhuis ligt in een soort comaNiet over nadenken dat soort dingen!!!
Ze lag in het mortuarium. Dan neem ik aan dat ze geen kleding meer verwisselen. Ja vlak voor de begrafenis![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef loezzzje het volgende:
Ze lag in het mortuarium. Dan neem ik aan dat ze geen kleding meer verwisselen. Ja vlak voor de begrafenisoja dat is waar ook. Nouja care, leuk blijft het toch wel
Ik merk zulke dingen echt niet opquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef loezzzje het volgende:
Het zal niet het eerste ding zijn wat ik heb opgemerkt in de serieMaar idd Ian blijft
Ik ook niet vaak maar soms ligt het er zo dik bovenopquote:Op woensdag 19 september 2012 08:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik merk zulke dingen echt niet op
![]()
Nog 2 weken!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik kijk ook!quote:
Caroline
Elena:
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
WORDquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niet zo heel gek met al die lekkere mannen in de serie![]()
![]()
Respect voor deze manquote:Elena is idd super hot, Rebekkah ook wel heur! Mattie van mij kijkt ook, haha! Helemaal verslaafd istie
0 fucks were given
Het kan erger: mn broertje volgt Goede Tijden. Vorige keer werden ik en zn vrouw gewoon 'gessst' omdat ie het anders niet kon volgen. Dus als man Vampire Diaries kijken kan gewoon hoor![]()
![]()
Ohja, Rebekka was ik helemaal vergeten. Die is toch wel de mooiste van het stel. Ben overigens echt fan. Ik zit erover te denken mijn kind, dat over een heleboel maanden wordt geboren, te vernoemen naar een van de personages.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Respect voor deze manElena is idd super hot, Rebekkah ook wel heur! Mattie van mij kijkt ook, haha! Helemaal verslaafd istie
0 fucks were given
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ohja, Rebekka was ik helemaal vergeten. Die is toch wel de mooiste van het stel. Ben overigens echt fan. Ik zit erover te denken mijn kind, dat over een heleboel maanden wordt geboren, te vernoemen naar een van de personages.
LOL. Las laatst ook zoiets over die schrijfster van die Twillight serie. Daar vroegen ze ook van hoe ze het vond dat mensen hun kinderen naar personages uit het verhaal noemden en met name die naam van dat kind wat ze krijgen. En toen zij die schrijfster ook zoiets in de trant van 'Doe het niet! Denk eraan dat je kind ook een keer naar High School moet' etc![]()
![]()
Ben dan ook geen echte fan natuurlijk, maar kijk deze serie wel graag. Maar zitten wel toffe namen tussen de personages, zo heet mijn zoon ook al Tyler. Maar goed, nu weer over de serie praten want daar is dit topic voor.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn naam heeft hier niks mee te maken he!quote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Djeez het volgende:
Ben dan ook geen echte fan natuurlijk, maar kijk deze serie wel graag. Maar zitten wel toffe namen tussen de personages, zo heet mijn zoon ook al Tyler. Maar goed, nu weer over de serie praten want daar is dit topic voor.![]()
Vraagt me af of zn zoon vanavond vastgeketend in een oude slavenkelder zitquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zijn naam heeft hier niks mee te maken he!![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vraagt me af of zn zoon vanavond vastgeketend in een oude slavenkelder zit![]()
![]()
Die slaaptquote:Op zondag 30 september 2012 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vraagt me af of zn zoon vanavond vastgeketend in een oude slavenkelder zit
Maar zijn naam hebben we echt niet van een serie!
Wel een hele leuke serie, die ik graag volg!![]()
Nog 5 dagen tot uitzending, nog 6 tot kijken
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Hell yeah! Get ready for some Damon hotness <3quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef J-net het volgende:
Nog 5 dagen tot uitzending, nog 6 tot kijken
Ik ga denk ik deze week ergens ook nog eens de laatste aflevering kijken, dan zit ik er weer een beetje in.![]()
Is eigenlijk nog best wel snel gegaan...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef J-net het volgende:
Nog 5 dagen tot uitzending, nog 6 tot kijken![]()
Heb er zin in. Straks weer wat praatvoer voor met de vrouwelijke klasgenote
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Zo, ik ben weer helemaal bij. Het opsparen van een heel jaar heeft als voordeel dat je gelijk door kan kijken bij cliffhangers, enige nadeel ik wou na deze gelijk de volgende aanklikken in de playlist maar nu moet ik ook tot vrijdag wachten.
+1 voor de schrijvers dat Rebekah geen staak door haar hart kreeg
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Goed plan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Koningin het volgende:
Ik ga denk ik deze week ergens ook nog eens de laatste aflevering kijken, dan zit ik er weer een beetje in.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Ik heb de laatste aflevering van vorig seizoen nog steeds niet gezien
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.![]()
Ik ben afgelopen week weer begonnen met seizoen 1 terug te kijken wat ik vanavond heb afgekeken. Ook 2x01 gekeken. Komende dagen seizoen 2 verder afkijken en dan volgende week seizoen 3 in een ruk kijken zodra hij uitkomt. En dan inhaken bij seizoen 4. Benieuwd hoe het verder gaat na seizoen 2![]()
![]()
Ok want je hebt 3 nog niet gezien? Prepare....quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben afgelopen week weer begonnen met seizoen 1 terug te kijken wat ik vanavond heb afgekeken. Ook 2x01 gekeken. Komende dagen seizoen 2 verder afkijken en dan volgende week seizoen 3 in een ruk kijken zodra hij uitkomt. En dan inhaken bij seizoen 4. Benieuwd hoe het verder gaat na seizoen 2
Nog niet neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok want je hebt 3 nog niet gezien? Prepare....Ik kan het bij deze serie nooit aan om elke week ( of een paar weken ) te moeten wachten op het vervolg. Dan kijk ik het seizoen liever in een keer op m'n gemak
Geen spoilers gelezen ( naast de grootste waarmee seizoen 4 ook mee begint door facebook ), dus ben benieuwd.
![]()
Vrijdag kijken!!!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Jammer dat wij pas vrijdagochtend 'mogen' kijken, of althans. Het is hier dan midden in de nacht en ik ga er niet klaar voor zitten om te streamen dus ik slaap wel een extra nachtjeoeh oeh oeh!
Dat is waar, maar meestal is hij vrijdag tegen de middag wel beschikbaar toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Jammer dat wij pas vrijdagochtend 'mogen' kijken, of althans. Het is hier dan midden in de nacht en ik ga er niet klaar voor zitten om te streamen dus ik slaap wel een extra nachtjeoeh oeh oeh!
![]()
Ik zoek nog een mooie stream, want vorig seizoen was alles alweer goed afgeschermt... Tegen betaling mag ook natuurlijk, dat boeit me niet.
pm please?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Heb zojuist de laatste aflevering nog eens gekeken (wat moet je anders als je ziek op de bank ligt?).
Ik zit er weer in. Ben benieuwd.![]()
Ochtend alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar meestal is hij vrijdag tegen de middag wel beschikbaar toch?
Gewoon op de cw?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:40 schreef Pvoesss het volgende:
Hij is direct na de aflevering al online te bekijkenI am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik schakel vriendje wel weer in ja... Ik heb geen idee hoe dat werkt
Oeh dat wordt dan morgenochtend lekker opstaan en ontbijten met TVDquote:![]()
Ik hoop dat onze server hem dan ook al binnen heeft gehaald![]()
![]()
Gewoon 's avonds kijken als het buiten donker is, dat is veel spannenderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:30 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Oeh dat wordt dan morgenochtend lekker opstaan en ontbijten met TVD![]()
Ik hoop dat onze server hem dan ook al binnen heeft gehaald
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ga NU kijken omg omg omg omg omg
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
En en en wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oehhhh!!! It's good to be backwoohoooo <3
![]()
Super nice!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:51 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
En en en wat vond je ervan?
Een moment dacht ik NEE! Dat kan echt niet!! (ik denk dat je wel weet waar ik het over heb?)
Maar gelukkig kon ik naderhand denken 'Pfieuwww thank god'
Haha ja ik heb een vermoedenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Super nice!
Een moment dacht ik NEE! Dat kan echt niet!! (ik denk dat je wel weet waar ik het over heb?)
Maar gelukkig kon ik naderhand denken 'Pfieuwww thank god'![]()
Ik baal wel van 1 ding haha![]()
DMquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:53 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Haha ja ik heb een vermoeden![]()
Ik baal wel van 1 ding haha
Dus moeten we maar gaan spoilen? Ik zou het ook niet leuk vinden als hier alles al staat wat ik nog moet zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:58 schreef Pvoesss het volgende:
Gaan we nu in raadseltjes praten?? De aflevering is al geweest.
Daarom, er zijn mensen die het nog niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dus moeten we maar gaan spoilen? Ik zou het ook niet leuk vinden als hier alles al staat wat ik nog moet zien![]()
![]()
Als het al uitgezonden is geweest dan is het niet spoileren meer.
Blijf dan uit het topic weg er zijn er hier heel veel die het direct kijken als ze wakker worden.
Ik wil er dan ook graag over praten.![]()
Nou als jij wel wil spoilen be my guest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:05 schreef Pvoesss het volgende:
Als het al uitgezonden is geweest dan is het niet spoileren meer.
Blijf dan uit het topic weg er zijn er hier heel veel die het direct kijken als ze wakker worden.
Ik wil er dan ook graag over praten.
En spoilen is juist als mensen het nog niet gezien hebben en andere mensen gaan verklappen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoiler_(onthulling)
Ja komop zeg ik weet wat spoileren is..
Maar dit is het usa topic en het gaat over een aflevering die al is geweest.
Dan is het vrij om er over te praten en ja dat doe ik dan ook in alle andere topic.
Heb ik hier ook altijd gedaan heel vroeg in de morgen. En ik was vaak niet de eerste.![]()
Nou kom maar op dan, wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ja komop zeg ik weet wat spoileren is..
Maar dit is het usa topic en het gaat over een aflevering die al is geweest.
Dan is het vrij om er over te praten en ja dat doe ik dan ook in alle andere topic.
Heb ik hier ook altijd gedaan heel vroeg in de morgen. En ik was vaak niet de eerste.![]()
![]()
Ik vond het eigenlijk best tegenvallen![]()
Ik had wel wat meer inleiding willen hebben, het plan van de pastoor enzo vantevoren willen weten.
Een aflevering puur over de transformatie van Elena en niet klaus die jankt en zeurt![]()
En ik vind bonnie een stom wijf dus al dat bonnie geneuzel mag van mij ook wel weg![]()
![]()
Als het alleen en enkel over de transformatie had gegaan had het ook boring geweest vind ik. Klaus zou Klaus niet zijn als hij zijn gezicht niet zou laten zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vond het eigenlijk best tegenvallen![]()
Ik had wel wat meer inleiding willen hebben, het plan van de pastoor enzo vantevoren willen weten.
Een aflevering puur over de transformatie van Elena en niet klaus die jankt en zeurt![]()
En ik vind bonnie een stom wijf dus al dat bonnie geneuzel mag van mij ook wel wegNeh ik vond het een super dikke aflevering waar weer heel veel in gebeurd.
Ik ben het wel met je eens over die Bonnie shizzle, ik vind haar ook niet leuk
Ik vind het jammer dat ze niet meer van het personage van Bonnie maken, ze kan echt een vette rol hebben als ze dat beter uitwerken ipv wat er nu gaande is. Ik vond het einde wel apart, ben benieuwd wat daar uit gaat komen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Als het alleen en enkel over de transformatie had gegaan had het ook boring geweest vind ik. Klaus zou Klaus niet zijn als hij zijn gezicht niet zou laten zienNeh ik vond het een super dikke aflevering waar weer heel veel in gebeurd.
Ik ben het wel met je eens over die Bonnie shizzle, ik vind haar ook niet leuk![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze niet meer van het personage van Bonnie maken, ze kan echt een vette rol hebben als ze dat beter uitwerken ipv wat er nu gaande is. IGewoon normaal doen ja.![]()
Nou bijv. dat ze sterker wordt, meer tegen Klaus op staat. Nu lukken veel spells niet omdat ze er nog te zwak voor is (vandaar dat ze zo vaak uit haar neus bloedt) en dat vind ik jammer.quote:![]()
Ik weet waarom ze uit haar neus bloedtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:40 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Nou bijv. dat ze sterker wordt, meer tegen Klaus op staat. Nu lukken veel spells niet omdat ze er nog te zwak voor is (vandaar dat ze zo vaak uit haar neus bloedt) en dat vind ik jammer.![]()
Maar goed ja, ze kunnen nu niet opeens haar veel sterker maken dan dat ze was in het vorige seizoen. Dat moet geleidelijk aan gaan.Gewoon normaal doen ja.![]()
Klopt, maar ik hoop voor haar dat ze dat wel gaan doen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik weet waarom ze uit haar neus bloedt![]()
Maar goed ja, ze kunnen nu niet opeens haar veel sterker maken dan dat ze was in het vorige seizoen. Dat moet geleidelijk aan gaan.![]()
Ik vind het gewoon een slechte actrice ook, ze kan mij niet overtuigen.
Ik denk dat een andere actrice haar rol al veel beter had gemaakt![]()
![]()
Poeh moet het nog even laten bezinken...
Ik had ergens nog wel gehoopt dat het Bonnie zou lukken om Elena terug te halen zodat ze geen vampier zou worden. En Stefan en Elena, ik ben nog steeds geen fan. Veel te zoetsappig nu alweer! Veel te weinig Damon ook in deze aflevering!!!
Oh en het einde snap ik echt totaal niet!![]()
Wilde je dat Elena mens bleef ja? Ohh ik zat echt zo: "beter lukt het niet, beter lukt het niet!!"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Poeh moet het nog even laten bezinken...
Ik had ergens nog wel gehoopt dat het Bonnie zou lukken om Elena terug te halen zodat ze geen vampier zou worden. En Stefan en Elena, ik ben nog steeds geen fan. Veel te zoetsappig nu alweer! Veel te weinig Damon ook in deze aflevering!!!
Oh en het einde snap ik echt totaal niet!
Dus ik ben super blij dat de transformatie gelukt is. En idd, moar Delena!!!
Vond het een vreemde aflevering...het was niet wat ik had verwacht, maar ik wel verwachtte weet ik ook niet precies.
Ik had wel gedacht dat Klaus terug zou komen, maar nog niet zo snel...![]()
zo, nu maar eens kijken![]()
maar zo te lezen was het niet echt denderend
[ Bericht 42% gewijzigd door EilandjeOnline op 12-10-2012 16:05:28 ]![]()
Naja ik vond 'm wel super goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
zo, nu maar eens kijken![]()
maar zo te lezen was het niet echt denderendEr is maar 1 iemand die er negatief over is
Vanochtend gekeken. Vond hem ook een beetje tegenvallen. Vond de transformatie ook een beetje tegenvallen, ik dacht dat Elena wel van de pastor zou voeden, niet van een paar druppels bloed op de grondEn hoe zijn ze ineens uit die kooien ontsnapt? Matt & Damon waren toch nog buiten?
Veel te veel Stefan/Elena ook in de aflevering. Getverderrie.
Die Damon & Elena scene waar ze alles weer herinnerde was wel mooiEn ik snap echt niet waarom ze boos op hem werd omdat hij haar wilde laten leven. Elena, hou toch op
Volgende week ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:24 schreef loezzzje het volgende:
Vanochtend gekeken. Vond hem ook een beetje tegenvallen. Vond de transformatie ook een beetje tegenvallen, ik dacht dat Elena wel van de pastor zou voeden, niet van een paar druppels bloed op de grondEn hoe zijn ze ineens uit die kooien ontsnapt? Matt & Damon waren toch nog buiten?
Veel te veel Stefan/Elena ook in de aflevering. Getverderrie.
Die Damon & Elena scene waar ze alles weer herinnerde was wel mooiEn ik snap echt niet waarom ze boos op hem werd omdat hij haar wilde laten leven. Elena, hou toch op
Volgende week ziet er goed uit!Ik gok van de sleutels van die bewaker ofzo? I dunno. Maar goed ik ben heeeeel blij dat 't weer terug isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.promo idd gezien, die lange is ook nice
Haar transformatie ging wel erg snel inderdaad, met die lullige paar druppels, maar hoe ze uit de kooi komt....Ik denk:
Ze hadden de wind of ventilatoren uitgezet die dat....kruid....naar binnen bliezen. (Tenminste, ze waren niet meer zo aan het hoesten, dus ik neem aan dat het uit stond?) En die andere twee hadden al aardig wat van dat spul binnen gekregen + ze waren beschoten = zwak en krachtloos. Elena had dat spul niet in zich en de ventilator (of wat het ook was) stond uit. Die kan dan denk ik makkelijk die kooi kapot gemaakt hebben. Want met vampier worden komt vampierenkracht?
(Denk niet de sleutels, ze kwam al nauwelijks bij het bloed...)
Ze hadden die ontsnapping wel mogen laten zien. Wilde Elena als vampier die losbreekt!![]()
Moest bijna een traantje wegpinken voor Damon, met zijn verhaal aan Elena. Haar die toekomst willen gunnen ten opzichte van zichzelf.![]()
Het einde snap ik inderdaad ook niet.![]()
Vraag is eerder, waarom heeft hij iedereen + zichzelf vermoord!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Koningin het volgende:
Het einde was ook vreemd ja.
Waarom stak hij alles in brand?En had ie het over....The Beginning!
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:48 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vraag is eerder, waarom heeft hij iedereen + zichzelf vermoord!En had ie het over....The Beginning!
Maar zijn ze ook echt wel dood? Waarom zouden ze anders allemaal met vervain staan. Misschien nieuwe bovennatuurlijke wezens??
Ik vond hem wel tof, deze episode![]()
Ben benieuwd idd wat het einde nou betekend. We zullen moeten afwachten
En Stefan en Elena... meh. Hoop toch dat ze voor Damon gaat kiezen
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Net bekeken. Best wel een leuke aflevering. Zelf had ik nog geen enkele spoiler gelezen ga dat ook het ganse seizoen proberen.
Tevens...Je moet wel over een aflevering kunnen praten als die al online staat dan moet je hier maar niet komen kijken als je nog geen tijd hebt gehad om te kunnen kijken.Trotse Belg.![]()
Ik vond het ook vaag. Maar zou ook Damon's revenge kunnen zijn. Dat 'ie 'm compelled heeft om de boel even op te ruimen....maar aan de andere kant neem ik aan dat ie toch wel flink vervained was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:48 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vraag is eerder, waarom heeft hij iedereen + zichzelf vermoord!En had ie het over....The Beginning!
En echtdat hele Stefan en Elena gebeuren. Team Damon!!
Oh en Bonnie sucked ook....gewoon omdat het kan
Trouwensvan Claus dat 'ie Caroline alleen wilde in zn eigen body. Blijft toch een klein beetje een gentleman
Tot ie de nek snapped van zn zusje
![]()
![]()
Episode synopsis voor de komende paar epi's:
4x02:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4x03:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4x04:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook wel zo, alleen ik doe het liever niet zeg maar. Is denk ik een stukje beleefdheid van mijn kantquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:09 schreef Sasman het volgende:
Tevens...Je moet wel over een aflevering kunnen praten als die al online staat dan moet je hier maar niet komen kijken als je nog geen tijd hebt gehad om te kunnen kijken.Al weet ik dat het wel kán en mág.
Beetje stom einde. Maar nu ligt het nieuwe seizoen wel helemaal open.
En ik hoopte dat we meer te zien zouden krijgen van de sex tussen Tyler/Klaus en dinges![]()
En jongens, als er een nieuwe aflevering is geweest moet dat gewoon vrij bespreekbaar zijn. Dit is het USA topic. Heb je het nog niet gezien? Dan gewoon niet meelezen.
Doe ik ook
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Trouwensvan Claus dat 'ie Caroline alleen wilde in zn eigen body. Blijft toch een klein beetje een gentleman
Tot ie de nek snapped van zn zusje
Ik moest zo hard lachen toen ie dat zei![]()
![]()
Het is geen True Bloodquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Vlindur het volgende:
En ik hoopte dat we meer te zien zouden krijgen van de sex tussen Tyler/Klaus en dinges![]()
Shine bright like a diamond.![]()
Ik ben en blijf team Damon, maar voorlopig hebben we na de kus van vorig seizoen volgens de schrijvers wel weer even genoeg gehad.
Het is weer even vaag inderdaad wat er gaat gebeuren, maar ja geen seizoen zonder weer nog betere geweldigere vampierhunters natuurlijk, hoewel deze wel snel vertrokken waren nadat die sheriffachtige vent ze in de brand deed.
Ik dacht halverwege de aflevering echt serieus ze gaan het nu toch niet laten gebeuren dat Elena geen vampier wordt en dat Bonnie haar toch redt. Maar gelukkig is ze vampier nu.
Ben erg benieuwd naar de rest van het seizoen.
en die uitspraak van Tyler/Klaus was geniaal!!!~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
Forum Opties Forumhop: Hop naar: