quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:52 schreef MissRelin het volgende:
Nog effies een keer hier, omdat het oude topic dicht zit:
Indien er nog mensen zijn met interesse, oa Ian Somerhalder, Paul Wesley en Daniel Gillies zijn in het eerste weekend van juni te vinden in Bonn (Duitsland, voor degenen die een beetje wereldvreemd zijn) op zo'n vampire convention.
Weet niet of er iemand zin heeft om tussen allemaal van die hysterisch gillende keukentieners te staan (dat stel ik me er eigenlijk bij voor, but what do I know?), maar dacht ik deel het toch maar effies, aangezien we nog tot september moeten wachten...
Hell yeah! Compleet andere sfeer dan VD, maar ik hou er wel van. Niet elk seizoen even sterk, maar seizoen 1 is sowieso het proberen waardquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef SilverBrooke het volgende:
pff september pas weer.... is hier iemand die True Blood kijkt?
Dit. Het is eigenlijk ook de voornaamste reden dat ik het wel eens kijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:47 schreef Cee het volgende:
Eén reden om het sowieso een kans te geven: ERIC NORTHMAN.
Waarschijnlijk 13 september. Precieze datum is nog niet bekend, het is wel sowieso in september.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:32 schreef casper019 het volgende:
omg wat een gruwlijke laatste episode!!
heeft iemand enig idee wanneer volgend seizoenbegint??
Net als elke andere serie van the CW.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef loezzzje het volgende:
Slecht nieuws. Ik las op een ander forum dat VD waarschijnlijk pas weer in Oktober terugkomt
True Blood is beter. Echt een typische HBO-productie. Veel seks en geweld, en voor mannen beter te kijken dan VDquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:57 schreef janeway het volgende:
TrueBlood gaat niet om een meisje wat in een dorp vol vampieren woont hoor. Er is er in het begin maar een, dat de rest er omheen komt is weer een ander verhaal maar dan nog wonen de vampieren niet in haar dorp. Wel weer een 3 hoeks verhouding.. Maar iets meer explicite scenes.. Zeg maar, veel meer explicite scenes hahaha.. Ik zou mijn dochter van 16 niet zo snel naar True Blood laten kijken..Eric is een hottie, en veel humor ook.. Grensoverschrijdend voor de Usa.. En totaal niet zo soft.
Ik vind True Blood beter..
De boeken zijn ook leuk. Er zijn er 12 in het Engels en een stuk of 5 in het ned.
Bedankt voor de link! Ik lach me echt rot hier. Wat een droge plaatjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Grey's begint de 21ste (september) weer volgens tvcountdown.com. Zou wel crappy zijn als VD pas in oktober weer begintMaar aan de andere kant gaan ze dan mss wel wat langer achter elkaar door met epi's en heb je niet zoveel pauzes.
De 25 beste momenten van Seizoen 3 volgens tv.com:
http://www.tv.com/news/th(...)ries-season-3-28716/
Nummer 12 en 15![]()
Is it Friday yet?
Inderdaad weer lachen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Grey's begint de 21ste (september) weer volgens tvcountdown.com. Zou wel crappy zijn als VD pas in oktober weer begintMaar aan de andere kant gaan ze dan mss wel wat langer achter elkaar door met epi's en heb je niet zoveel pauzes.
De 25 beste momenten van Seizoen 3 volgens tv.com:
http://www.tv.com/news/th(...)ries-season-3-28716/
Nummer 12 en 15![]()
Is it Friday yet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alles van de CW begint zo laatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:34 schreef Koningin het volgende:
Ik lees op Facebook dat het nieuwe seizoen pas 11 oktober begint, dat duurt wel nog lang...
Grapje zeker?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:55 schreef Mickeys het volgende:
Ik denk dat ik vlak voor de eerste episode maar weer het laatste seizoen ga kijken. Ben het een beetje kwijt nu ik de afgelopen weken eigenlijk alleen maar totaal in Twilight Saga zit. Boeken nu al voor de 3e keer gelezen dus moet VD even weer goed ophalen. Verhaallijnen lijken natuurlijk heel erg op elkaar.
Nee, ik vind Twilight echt een soort tiener zwijmel films... Beetje klef enzo.. Vampire diaries is heftiger, betere sexscenes..quote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef Mickeys het volgende:
Kom op zeg. 2 mannen die verliefd op haar zijn maar "it's always been him". Daarnaast weerwolven er bij. In de serie is de familie "de eerste vampieren allertijden" belangrijk en in Twilight is het de Volturi". De serie is welliswaar anders opgebouwd, maar het idee is en blijft grotendeel hetzelfde. Als je dat niet kunt zien.
Maar maakt niet uit. Ik ben voor beide vreselijk te porren.
Zowel Twilight als Vampire Diaries vallen onder de categorie Young Adults maar smaken mogen inderdaad verschillen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Twilight echt een soort tiener zwijmel films...
Zoveel sex scenes heb ik niet gezien, blijkbaar niet zo heftig of beter dat het mij is opgevallen blijkt dan wel.quote:Beetje klef enzo.. Vampire diaries is heftiger, betere sexscenes..
Volgens mij is Twilight bewust zo "preuts" gemaakt door de schrijfster...ook als voorbeeld voor de tieners.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Twilight echt een soort tiener zwijmel films... Beetje klef enzo.. Vampire diaries is heftiger, betere sexscenes..
Ik vond juist 1 en 4 de leukste... New moon en Eclipse vond ik niet zo heel erg...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb Twilight geprobeerd, maar kwam die eerste film niet door. Echt tenenkrommend.
Lol, Ik ben daarom ook heel benieuwd naar Breaking Dawn 2 want als je de boeken hebt gelezen, dan worden dat lange, en hete nachtenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Volgens mij is Twilight bewust zo "preuts" gemaakt door de schrijfster...ook als voorbeeld voor de tieners.
@Mickeys, ik ben ook zeker voor allebei te porren
Maar de films zijn voor 12 jaar en ouder, dus zo heet zal het wel niet zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, Ik ben daarom ook heel benieuwd naar Breaking Dawn 2 want als je de boeken hebt gelezen, dan worden dat lange, en hete nachten
Dan moet je True Blood kijkenquote:
Sorry, maar Bella is wel degelijk verliefd op Jacob (boek Eclips blz 395), maar houdt meer van Edward.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dan moet je True Blood kijkenDaar gaat het er pas heet aan toe
Vind VD & Twilight nog steeds 2 hele verschillende dingen. Bella is nooit verliefd geweest op Jake. Het is altijd Edward voor haar geweest. Elena is verliefd op Stefan en heeft ook sterke gevoelens (liefde) voor Damon. En ik vind het gewoon 2 hele verschillende maar wel vermakende series/films
Helemaal mee eensquote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef QEX het volgende:
Bella en Elena hebben allebei gevoelens voor twee jongens. Maar waar Bella onzeker en onhandig is is Elena zelfverzekerd. En Bella wil graag vampier worden en Elena absoluut niet.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:51 schreef loezzzje het volgende:
Moeilijke keuze idd tussen Damon & Edward maar zou toch wel gaan voor Damon. Ik heb altijd een zwak voor de bad boy
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
ik ben het ook wel met Tico eens al ben ik net iets minder vriendelijk.. flikker op met het twilight geneuzel..
Dat klopt ook wel weer... Maar hij was meer de Damon van s3, dan de Damon uit s1.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:25 schreef loezzzje het volgende:
Hij ging niet zomaar een praatje aan. Hij ging een praatje aan omdat hij dacht dat het Katherine was. En toen ze het niet bleek te zijn was hij geinteresseerd in haar omdat ze als 2 druppels water op Kat leek.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Ook de oma van bonnie die een kaars aanstak met een lucifer.. Toen dacht ik ook, waarom die moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een klein spoilertje over Bonnie/Elena:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Informatie over nieuwe vampirehunter die Mystic Falls komt binnenhuppelen volgend seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een klein spoilertje over Bonnie/Elena:Meeh, die Todd Williams lijkt een beetje op Gordon uit Supernatural en ik had echt een gráfhekel aan hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat deze iets minder irritant is.
Leuk om te zien. 11 Oktober duurt echt te lang...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:21 schreef loezzzje het volgende:
Comic Con 2012
Met op het begin een promo voor S4 (voornamelijk beelden uit eerdere seizoenen, op het eind 2 nieuwe scenes uit S4)
Nooooo! We zijn al in de minderheid (Stefan)quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Sasman het volgende:
Hihi...Gewoon 3 seizoenen in een weekje afgekeken. NIet veel anders te doen en op deze serie gebotst.
Wel een vreemd einde...
Tevens ben ik voor Damon.
Haha. Doe mij maar Joseph Morganquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Als je met actie bedoelt: Ian Somerhalder met steeds minder kleding aan in beeld ben ik helemaal voor
Ik kom je helpen!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Nooooo! We zijn al in de minderheid (Stefan)
Yaaayquote:
Nee joh! Hij was juist slim! Als Elena dood zou gaan was hij van het probleem af dat tussen hem en zijn broer stondquote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wie laat er nou zijn vriendin sterven om der ex vriend te reddensorry hoor
Team Damon!![]()
quote:You know, one of these days, I'm just gonna put you two in a room and let you rassle it out. Hmm. There could be oil of some kind involved.
Dat is niet eens zo'n slecht idee voor een spin off!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Goofoyou het volgende:
Nee joh! Hij was juist slim! Als Elena dood zou gaan was hij van het probleem af dat tussen hem en zijn broer stondSalvatore brothers FTW
Wow, lijkt me eigenlijk wel een vet idee. Een beetje zoals Supernatural ofzo...Stefan en Damon op reis en komen allerlei obstakels tegen (andere vijandige bovennatuurlijke wezens) die ze moeten killen enzo...of vrienden mee worden
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wie laat er nou zijn vriendin sterven om der ex vriend te reddensorry hoor
Team Damon!![]()
Ik zou ze beiden doen denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
YaaayDanku
Ben trouwens eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel mensen hier pro-Stefan zijn. Waarschijnlijk zijn ze op een hand te tellen
[..]
Nee joh! Hij was juist slim! Als Elena dood zou gaan was hij van het probleem af dat tussen hem en zijn broer stondSalvatore brothers FTW
Wow, lijkt me eigenlijk wel een vet idee. Een beetje zoals Supernatural ofzo...Stefan en Damon op reis en komen allerlei obstakels tegen (andere vijandige bovennatuurlijke wezens) die ze moeten killen enzo...of vrienden mee worden
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zou sowieso wel voor Damon gaan, ook qua charmes. Ik vond Stefan btw wel super leuk toen hij de Ripper werd opeens. En hij is ook wel leeeeukkkk, maar Damon is gewoon... alles!
Ook zou ik op Jeremy wel een truukje kunnen en ik vind Elijah zo'n super leuk character
Jazeker, al die mensen zijn mooi hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind alle heren wel wat hebben. Alleen Matt vind ik zo niks aan, die straalt niks uit voor mij. En ik knap zo af op Stefan maar Paul is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |