abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2012 @ 07:46:07 #1
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_109000445
Met zonder OP :7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 12 maart 2012 @ 07:46:31 #2
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_109000449
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_109003191
Ik zat al te wachten tot hij in mijn AT verscheen :')

Meegedaan aan de prijsvraag :)
pi_109007751
Ik heb ook meegedaan.
Heb gelezen dat ergens 20 maart ongeveer de trailer komt van deel II
pi_109318073
Hij kon zeker niet korter _O-
pi_109319118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 16:58 schreef loezzzje het volgende:
Hij kon zeker niet korter _O-
Ik had ook zoiets van 'huh?'

Als je met je ogen knippert heb je de hele trailer gemist! ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_109321634
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:28 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik had ook zoiets van 'huh?'

Als je met je ogen knippert heb je de hele trailer gemist! ;)
Hopelijk komt er binnenkort een langere trailer!
pi_109338927
Er wordt beweerd dat de echte trailer uit komt met de première van de Hunger games.

Hier in Nederland is dat morgen, in Amerika op de 23e nog heel even geduld en dan zullen de eerste opnamen wel op YouTube verschijnen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_109532504
De teaser trailer is vandaag uitgekomen:

pi_109533286
Ja valt me tegen, tis echt een teaser...
pi_109536093
Tsja idd. Maarja beter als niets!

Waarschijnlijk komt de volledige trailer met de MTV movie awards uit in Juni.
pi_109616419
Net 4 dagen geleden de 4 eerste films gedownload en vanavond de laatste hiervan kijken, moet wel zeggen dat ik het rot vind dat er daarna nog maar 1 film komt, ik zit er in zoals ik in een goede serie zit maar dan zonder 10 seizoenen die je kan downloaden en bekijken :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 18:10:06 ]
pi_109621254
Zo ben ik altijd blij als ik een boeken serie pas ontdek als hij al volledig uitgekomen is. Lekker weken lang lezen zonder dat je op het volgende boek hoeft te wachten. ;)
pi_109642913
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef Nanook24 het volgende:
Zo ben ik altijd blij als ik een boeken serie pas ontdek als hij al volledig uitgekomen is. Lekker weken lang lezen zonder dat je op het volgende boek hoeft te wachten. ;)
Zo heb ik dat ook gedaan!
pi_113304208
De nieuwe teaser trailer is er!

Goed om te zien dat Bella ook een beetje stoer kan zijn ^O^
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:24:39 #17
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113704624
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:16 schreef Koningin het volgende:
Ja valt me tegen, tis echt een teaser...
Wat me tegenviel bij deel 4, is dat er al zoveel teasers en previews waren geweest, dat je eigenlijk al van heel de film alle hoogtepunten had gezien...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113705208
Godver, ik moet nog steeds dat laatste boek uit lezen. Ik mag wel snel zijn als ik in November naar de film wil :')
pi_115165757
Heb de laatste film gezien maar heb nog een paar vragen..

Wat is dat imprinten nou precies? Zoals ik het me nu voorstel is het een soort van godfather worden? :P

Wat is die Voltiri en wat doen ze? Zoals ik het nu denk is het een soort inquisitie van de vampieren?

Correct me if im wrong though.
There are only 151 Pokémon.
  maandag 6 augustus 2012 @ 08:05:16 #20
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115173709
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
Heb de laatste film gezien maar heb nog een paar vragen..

Wat is dat imprinten nou precies? Zoals ik het me nu voorstel is het een soort van godfather worden? :P

Wat is die Voltiri en wat doen ze? Zoals ik het nu denk is het een soort inquisitie van de vampieren?

Correct me if im wrong though.
Misschien zou je de eerste 3 delen ook moeten gaan kijken om de juiste antwoorden daar op te krijgen.

In ieder geval is imprinten zoiets als liefde op het eerste gezicht voor de rest van je leven. (word uitgelegd in film 3 (Eclips)

De Volturi is een soort koningshuis/rechtbank die 1 belangrijke regel heeft, maak jezelf niet bekend bij de sterfelijken. Doe je dat wel, dat volgt daar een straf op, 99% van alle keren dus de doodstraf. Dit word uitgelegd in film 2 (New Moon)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115185301
Ik heb de films wel gezien maar het werd niet echt duidelijk..

en wat ik ook zo vaag vindt is dat bella zwanger wordt.. Hoe kan een een gast waarvan het bloed niet meer stroomt een stijve krijgen :? En waarom is het gevaarlijk als ze seks gaan hebben :? (ze hebben het steeds over dat ze dan dood kan gaan ofzo)
pi_115186011
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb de films wel gezien maar het werd niet echt duidelijk..

en wat ik ook zo vaag vindt is dat bella zwanger wordt.. Hoe kan een een gast waarvan het bloed niet meer stroomt een stijve krijgen :? En waarom is het gevaarlijk als ze seks gaan hebben :? (ze hebben het steeds over dat ze dan dood kan gaan ofzo)
Dat is het stukje fictie/fantasie......ik heb het me ook wel eens afgevraagd.

Het is gevaarlijk omdat hij tig keer zo sterk is als zij, in het "heetst van de strijd" kan hij zich misschien niet bedwingen en haar pijn doen. Haar hart pompt natuurlijk ook flink wat bloed rond, waardoor hij weer doorflipt enzo.
pi_115188963
Mja, maar edward is wel degen die zich perfect kan beheersen. Alleen die zus van hem werd gek van het bloed die baby, edward leek het niet te merken.

Ben wel benieuwd wat de volgende film gaat brengen. Nu kan het verhaal alle kanten op, het ligt compleet open nu bella vampire is :) (heb de boeken niet gelezen)
pi_115196181
In principe kan hij geen stijve krijgen nee omdat hij dood is maar hallo het is fictie :') En hij is 10000x zo sterk als zij dus als hij opgewonden raakt dan doet hij haar misschien zeer.

Wat ik me dan weer af vraag, als zij ongesteld is, ruikt hij dat dan ook? Want dat is toch een ander soort bloed maar wel nog steeds bloed :P
pi_115200998
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef loezzzje het volgende:
Wat ik me dan weer af vraag, als zij ongesteld is, ruikt hij dat dan ook? Want dat is toch een ander soort bloed maar wel nog steeds bloed :P
Er staat in de Lexicon (of ik het het ergens in een interview met Stephenie Meyer gelezen) dat Edward 'to much of a gentleman' is om er iets van te zeggen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')