Ik had ook zoiets van 'huh?'quote:
Hopelijk komt er binnenkort een langere trailer!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:28 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van 'huh?'
Als je met je ogen knippert heb je de hele trailer gemist!
Zo heb ik dat ook gedaan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef Nanook24 het volgende:
Zo ben ik altijd blij als ik een boeken serie pas ontdek als hij al volledig uitgekomen is. Lekker weken lang lezen zonder dat je op het volgende boek hoeft te wachten.
Wat me tegenviel bij deel 4, is dat er al zoveel teasers en previews waren geweest, dat je eigenlijk al van heel de film alle hoogtepunten had gezien...quote:Op maandag 26 maart 2012 16:16 schreef Koningin het volgende:
Ja valt me tegen, tis echt een teaser...
Misschien zou je de eerste 3 delen ook moeten gaan kijken om de juiste antwoorden daar op te krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
Heb de laatste film gezien maar heb nog een paar vragen..
Wat is dat imprinten nou precies? Zoals ik het me nu voorstel is het een soort van godfather worden?
Wat is die Voltiri en wat doen ze? Zoals ik het nu denk is het een soort inquisitie van de vampieren?
Correct me if im wrong though.
Dat is het stukje fictie/fantasie......ik heb het me ook wel eens afgevraagd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb de films wel gezien maar het werd niet echt duidelijk..
en wat ik ook zo vaag vindt is dat bella zwanger wordt.. Hoe kan een een gast waarvan het bloed niet meer stroomt een stijve krijgenEn waarom is het gevaarlijk als ze seks gaan hebben
(ze hebben het steeds over dat ze dan dood kan gaan ofzo)
Er staat in de Lexicon (of ik het het ergens in een interview met Stephenie Meyer gelezen) dat Edward 'to much of a gentleman' is om er iets van te zeggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef loezzzje het volgende:
Wat ik me dan weer af vraag, als zij ongesteld is, ruikt hij dat dan ook? Want dat is toch een ander soort bloed maar wel nog steeds bloed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |