abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113965422
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

_O-
:D
pi_114162090
Informatie over nieuwe vampirehunter die Mystic Falls komt binnenhuppelen volgend seizoen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog een klein spoilertje over Bonnie/Elena:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114169379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Informatie over nieuwe vampirehunter die Mystic Falls komt binnenhuppelen volgend seizoen:

SPOILER
en nog een klein spoilertje over Bonnie/Elena:

SPOILER
Meeh, die Todd Williams lijkt een beetje op Gordon uit Supernatural en ik had echt een gráfhekel aan hem ;( Hopen dat deze iets minder irritant is.
pi_114268948

Comic Con 2012

Met op het begin een promo voor S4 (voornamelijk beelden uit eerdere seizoenen, op het eind 2 nieuwe scenes uit S4)
pi_114273481
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:21 schreef loezzzje het volgende:

Comic Con 2012

Met op het begin een promo voor S4 (voornamelijk beelden uit eerdere seizoenen, op het eind 2 nieuwe scenes uit S4)
Leuk om te zien. 11 Oktober duurt echt te lang...
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:13:08 #81
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114433108
Hihi...Gewoon 3 seizoenen in een weekje afgekeken. NIet veel anders te doen en op deze serie gebotst.
Wel een vreemd einde...
Tevens ben ik voor Damon.
Trotse Belg.
pi_114434215
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Sasman het volgende:
Hihi...Gewoon 3 seizoenen in een weekje afgekeken. NIet veel anders te doen en op deze serie gebotst.
Wel een vreemd einde...
Tevens ben ik voor Damon.
Nooooo! We zijn al in de minderheid (Stefan) :'(
pi_114434376
Stefan is gewoon stom :D
pi_114434531
Nee Damon is stom! :(
Nee maar als het aan mij lag had Elena helemaal geen vriendje. Word helemaal gek van dat stomme gedoe. Damon vind ik een beetje jaa...bij mij ligt het er denk ik meer aan dat gewoon dat hele love-triangle gedoe met Kathrine wordt herhaald en dat vind ik zo afgezaagd. En daarom wil ik niet dat ze met Damon is. Stefan, gewoon klaar. Maar het liefst dus niemand. :P Kan de serie zich meer op de actie focussen.
pi_114436561
Als je met actie bedoelt: Ian Somerhalder met steeds minder kleding aan in beeld ben ik helemaal voor ;)
pi_114437176
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Als je met actie bedoelt: Ian Somerhalder met steeds minder kleding aan in beeld ben ik helemaal voor ;)
Haha. Doe mij maar Joseph Morgan :9~

Trouwens, om even terug te komen op mijn vorige post...ik vind Damon niet stom hoor...ik mag zelfs alle jongens die in de serie spelen, behalve misschien Jeremy :') En Michael Trevino (Tyler) mag ik ook, ook al krijgt hij in dit topic haast geen liefde :'(
pi_114448652
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:36 schreef Miezziej het volgende:
Stefan is gewoon stom :D
_O_

Wie laat er nou zijn vriendin sterven om der ex vriend te redden :') sorry hoor _O-

Team Damon! O+ :9~
pi_114448925
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:33 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Nooooo! We zijn al in de minderheid (Stefan) :'(
Ik kom je helpen!!!!
pi_114475022
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:17 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik kom je helpen!!!!
Yaaay *O* Danku _O_ Ben trouwens eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel mensen hier pro-Stefan zijn. Waarschijnlijk zijn ze op een hand te tellen _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 07:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

_O_

Wie laat er nou zijn vriendin sterven om der ex vriend te redden :') sorry hoor _O-

Nee joh! Hij was juist slim! Als Elena dood zou gaan was hij van het probleem af dat tussen hem en zijn broer stond >:) Salvatore brothers FTW *O* Wow, lijkt me eigenlijk wel een vet idee. Een beetje zoals Supernatural ofzo...Stefan en Damon op reis en komen allerlei obstakels tegen (andere vijandige bovennatuurlijke wezens) die ze moeten killen enzo...of vrienden mee worden :+ 8-)
pi_114475228
*stoft Buffy-quote af*

quote:
You know, one of these days, I'm just gonna put you two in a room and let you rassle it out. Hmm. There could be oil of some kind involved.
:Y
pi_114486423
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Goofoyou het volgende:

Nee joh! Hij was juist slim! Als Elena dood zou gaan was hij van het probleem af dat tussen hem en zijn broer stond >:) Salvatore brothers FTW *O* Wow, lijkt me eigenlijk wel een vet idee. Een beetje zoals Supernatural ofzo...Stefan en Damon op reis en komen allerlei obstakels tegen (andere vijandige bovennatuurlijke wezens) die ze moeten killen enzo...of vrienden mee worden :+ 8-)
Dat is niet eens zo'n slecht idee voor een spin off! :D Ik zou het kijken :Y _O_
pi_114489343
Dan zullen ze elke keer weer verliefd worden op hetzelfde meisje.. lol
Be brave. Be kind.
pi_114637083
Oeeehhhh blij met dit topic!!! ja ja ja ja!! Bijna weer :) Ik ben zooo verliefd op Damon O+
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:31:06 #94
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_114637127
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 07:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

_O_

Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_114637140
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Yaaay *O* Danku _O_ Ben trouwens eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel mensen hier pro-Stefan zijn. Waarschijnlijk zijn ze op een hand te tellen _O-

[..]

Ik zou ze beiden doen denk ik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114637355
Ik zou sowieso wel voor Damon gaan, ook qua charmes. Ik vond Stefan btw wel super leuk toen hij de Ripper werd opeens. En hij is ook wel leeeeukkkk, maar Damon is gewoon... alles!

Ook zou ik op Jeremy wel een truukje kunnen en ik vind Elijah zo'n super leuk character :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_114637818
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zou sowieso wel voor Damon gaan, ook qua charmes. Ik vond Stefan btw wel super leuk toen hij de Ripper werd opeens. En hij is ook wel leeeeukkkk, maar Damon is gewoon... alles!

Ook zou ik op Jeremy wel een truukje kunnen en ik vind Elijah zo'n super leuk character :D
_O-

Ik vind alle heren wel wat hebben. Alleen Matt vind ik zo niks aan, die straalt niks uit voor mij. En ik knap zo af op Stefan maar Paul is O+ _O-
pi_114638126
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:51 schreef loezzzje het volgende:

[..]

_O-

Ik vind alle heren wel wat hebben. Alleen Matt vind ik zo niks aan, die straalt niks uit voor mij. En ik knap zo af op Stefan maar Paul is O+ _O-
Jazeker, al die mensen zijn mooi hoor!
Ik vind Tyler wel hot maar dat was pas in seizoen 2. Matt is idd saaiig. Hopelijk krijgt hij nog een vettere rol in seizoen 4.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:09:47 #99
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_114638451
Mijn himmel, het vrouw gehalte is hoog in dit topic ^O^
pi_114639913
Wat wil je, met van die lekkere mannen in de serie _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: