quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Spoiler/scoops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet wachten woohoo!
Gewoon normaal doen ja.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell yeah!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef loezzzje het volgende:
Me likes!! En zo ver weg is 't niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell yeah!Gewoon normaal doen ja.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef loezzzje het volgende:
Ah man kunnen ze op 11 oktober niet gewoon meteen de eerste vier epi's uitzendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell yeah!![]()
![]()
Neeee dan gaat het weer zo super snel, dat wil ik ook weer nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ah man kunnen ze op 11 oktober niet gewoon meteen de eerste vier epi's uitzenden
Ik hoop het! Eindelijk! Die ene scene op de overloop van het hotel... my god ik dacht dat ik dood ging van 1) blijheid 2) geilheid 3) jaloeziequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef Goofoyou het volgende:
Ik voorspel veel delena-scenes (spoilers niet gelezen)Gewoon normaal doen ja.![]()
Belangrijkste voor mij is dat Klaus onderdeel blijft van de serie. Die jongen heeft echt problemenIk hoop echter wel dat hij dan niet uiteindelijk een softie wordt.
![]()
Ik vind Klaus ook wel nais maar idd niet als hij opeens softie wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:50 schreef Goofoyou het volgende:
Belangrijkste voor mij is dat Klaus onderdeel blijft van de serie. Die jongen heeft echt problemenIk hoop echter wel dat hij dan niet uiteindelijk een softie wordt.
WORDquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik hoop het! Eindelijk! Die ene scene op de overloop van het hotel... my god ik dacht dat ik dood ging van 1) blijheid 2) geilheid 3) jaloezie![]()
![]()
![]()
Mommy issues, daddy issues, sibling issues, BFF issues, girlfriend issues etc etcquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:50 schreef Goofoyou het volgende:
Belangrijkste voor mij is dat Klaus onderdeel blijft van de serie. Die jongen heeft echt problemen![]()
Wisten we nou al wat er met zn vader (zn echt wolfie vader) gebeurd was eigenlijk? Had Mickael die nou vermoord?![]()
Ik zou het ook jammer vinden als hij niet meer veel te zien is....ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:50 schreef Goofoyou het volgende:
Als ik de spoilers lees, ben ik toch wel heel benieuwd naar Elena als vampier........dat wordt echt super.![]()
Super is een understatement. Ben zo benieuwd joh. En toch ben ik lichtelijk wel benieuwd wat er met Matt gaat gebeuren nu hij écht als enige mens over is in Vampiretownquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden als hij niet meer veel te zien is....ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.
Als ik de spoilers lees, ben ik toch wel heel benieuwd naar Elena als vampier........dat wordt echt super.
Een tipje van de flashback-sluier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Mikael had Klaus zijn vader en die hele familie uitgemoord, wat resulteerde in de eeuwigdurende strijd tussen vampieren en weerwolvenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Wisten we nou al wat er met zn vader (zn echt wolfie vader) gebeurd was eigenlijk? Had Mickael die nou vermoord?![]()
![]()
Waarom heb ik hier niks van meegekregenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ja Mikael had Klaus zijn vader en die hele familie uitgemoord, wat resulteerde in de eeuwigdurende strijd tussen vampieren en weerwolvenik dacht dat Michael Klaus z'n echte pa was?
http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Niklaus_Mikaelsonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier niks van meegekregenik dacht dat Michael Klaus z'n echte pa was?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Mikael was one of the Original vampires and a vampire hunter. He was the husband of the Original witch Esther and the father of a deceased son, Elijah, Finn, Kol, Rebekah, and Henrik. Mikael was also step-father to Niklaus. Niklaus Mikaelson (a.k.a. Nik or Klaus) is an Original/Hybrid, and the son of an unnamed man and Esther. Klaus' Father was a werewolf whom Esther had an affair with, which Klaus was the outcome. After Mikael found out that Esther had an affair with this man, he killed him and his entire family, which started the war between vampires and werewolves continuing to this day.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier niks van meegekregenik dacht dat Michael Klaus z'n echte pa was?
Bron staat hierboven (toevallig)...even knip en plakwerk van verschillende pagina's van die wiki
![]()
![]()
Zie je wel....soms met zoveel backstory weet ik niet meer wat nou gebeurd is in de serie en wat sommige mensen ooit eens hebben geroepen als speculatie...dat wordt dan een beetje door elkaar gehusseld![]()
![]()
Ohhhhh!! thanks voor de ophelderingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:42 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Mikael was one of the Original vampires and a vampire hunter. He was the husband of the Original witch Esther and the father of a deceased son, Elijah, Finn, Kol, Rebekah, and Henrik. Mikael was also step-father to Niklaus. Niklaus Mikaelson (a.k.a. Nik or Klaus) is an Original/Hybrid, and the son of an unnamed man and Esther. Klaus' Father was a werewolf whom Esther had an affair with, which Klaus was the outcome. After Mikael found out that Esther had an affair with this man, he killed him and his entire family, which started the war between vampires and werewolves continuing to this day.
Bron staat hierboven (toevallig)...even knip en plakwerk van verschillende pagina's van die wiki
Nicequote:
Nog wel lang wachten zeg![]()
![]()
Alle andere jaren was het toch september?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Ik moet nog een half seizoen kijkengeen zin stiekem meer om het op te pakken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Idd ja. Ze hebben het briljante idee om in oktober uit te zenden want dan zijn er minder pauzes tussendoor het seizoen. Maar we moeten wel 4 weken langer wachten nu, dus we schieten er niks mee opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 07:34 schreef Ticootje het volgende:
Alle andere jaren was het toch september?![]()
![]()
Ik wacht liever een maand om dan door te kunnen kijken eigenlijk, ik word altijd schijtziek van die onderbrekingen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd ja. Ze hebben het briljante idee om in oktober uit te zenden want dan zijn er minder pauzes tussendoor het seizoen. Maar we moeten wel 4 weken langer wachten nu, dus we schieten er niks mee opFeauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Is ook wel zo. Straks als het weer begonnen is zijn we er blij mee. Maar het is nu nog ff geduld hebben. Gelukkig beginnen de andere netwerken wel gewoon in september dus we komen de maand wel door![]()
![]()
Ja het is wel fijn dat veel series in een andere week beginnen, zo krijg je er steeds meer bij haha.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Elena , mooi jurkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:56 schreef loezzzje het volgende:
Promo pic voor season 4
[ afbeelding ]
PaulIan
![]()
![]()
Nog maar heel even wachten damesEindelijk!
Over die bloopers; moet ze nog kijken hoor van seizoen 3, maar er zijn ook nice bloopers van seizoen 2. Dat stukje dat Damon zichzelf voor moet stellen en dat Ian zegt: "Oh sure, hey, Ian" en dan keihard moet lachen.![]()
Die blooper was hilarisch ja
Nog 6 wekenMaarja we hebben er al ongeveer 14 weken op zitten dus die laatste moeten we ook nog wel kunnen door komen
![]()
![]()
Seizoen 4 Promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdorrie, zo lang nog!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef loezzzje het volgende:
Sneak peek!
Damon is boos!I like it
![]()
Ik vind Elena altijd wel een beetje zeurderig klinken... Maar Damon/Ian maakt toch wel veel goed
Fuck the EBU![]()
Zag 'm gister voorbij komen, awesoooooome!! Elena is toch eigenlijk ook een zeikwijfje
Ze komt er net achter dat ze dood is. Dan mag ze van mij wel zeiken
Ik vind het alleen wat vreemd hoe ze in die nieuwe kleren komt, is ze ondertussen wezen douchen ofzo?![]()
![]()
Super! Heb er zin in.
Langzaamaan ga ik de laatste afleveringen nog maar eens terug kijken, dan zit ik er weer helemaal in.![]()
Mmm, dat is me niet eens opgevallen, wat had ze aan dan toen ze stierf?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:21 schreef loezzzje het volgende:
Ze komt er net achter dat ze dood is. Dan mag ze van mij wel zeiken
Ik vind het alleen wat vreemd hoe ze in die nieuwe kleren komt, is ze ondertussen wezen douchen ofzo?
Damon en Stefan hebben gezellig met zijn 2-tjes haar uitgekleed en weer andere kleren aan gedaan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mmm, dat is me niet eens opgevallen, wat had ze aan dan toen ze stierf?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: