abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114944466
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Spoiler/scoops:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
:Y
O wauw O+ Kan niet wachten woohoo!
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:18:53 #152
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_114949697
Wanneer begint het weer?
pi_114949819
11 oktober.
pi_114949953
Fuckyeah O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_114950836
SPOILER
Hell yeah! _O_
pi_114951109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Hell yeah! _O_
Me likes!! En zo ver weg is 't niet!
Gewoon normaal doen ja.
pi_114952851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Hell yeah! _O_
Ah man kunnen ze op 11 oktober niet gewoon meteen de eerste vier epi's uitzenden :P
pi_114952884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:33 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ah man kunnen ze op 11 oktober niet gewoon meteen de eerste vier epi's uitzenden :P
Neeee dan gaat het weer zo super snel, dat wil ik ook weer niet ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_114953128
Ik voorspel veel delena-scenes (spoilers niet gelezen) :P
pi_114953231
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef Goofoyou het volgende:
Ik voorspel veel delena-scenes (spoilers niet gelezen) :P
Ik hoop het! Eindelijk! Die ene scene op de overloop van het hotel... my god ik dacht dat ik dood ging van 1) blijheid 2) geilheid 3) jaloezie
Gewoon normaal doen ja.
pi_114953773
Belangrijkste voor mij is dat Klaus onderdeel blijft van de serie. Die jongen heeft echt problemen :') Ik hoop echter wel dat hij dan niet uiteindelijk een softie wordt.
pi_114953940
quote:
6s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:50 schreef Goofoyou het volgende:
Belangrijkste voor mij is dat Klaus onderdeel blijft van de serie. Die jongen heeft echt problemen :') Ik hoop echter wel dat hij dan niet uiteindelijk een softie wordt.
Ik vind Klaus ook wel nais maar idd niet als hij opeens softie wordt.
Gewoon normaal doen ja.
pi_114964729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik hoop het! Eindelijk! Die ene scene op de overloop van het hotel... my god ik dacht dat ik dood ging van 1) blijheid 2) geilheid 3) jaloezie
WORD _O- _O-
pi_114968525
quote:
Belangrijkste voor mij is dat Klaus onderdeel blijft van de serie. Die jongen heeft echt problemen :')
Mommy issues, daddy issues, sibling issues, BFF issues, girlfriend issues etc etc ;)

Wisten we nou al wat er met zn vader (zn echt wolfie vader) gebeurd was eigenlijk? Had Mickael die nou vermoord?
pi_114984263
quote:
Ik zou het ook jammer vinden als hij niet meer veel te zien is....ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.

Als ik de spoilers lees, ben ik toch wel heel benieuwd naar Elena als vampier........dat wordt echt super.
pi_114984444
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:52 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik zou het ook jammer vinden als hij niet meer veel te zien is....ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.

Als ik de spoilers lees, ben ik toch wel heel benieuwd naar Elena als vampier........dat wordt echt super.
Super is een understatement. Ben zo benieuwd joh. En toch ben ik lichtelijk wel benieuwd wat er met Matt gaat gebeuren nu hij écht als enige mens over is in Vampiretown :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_115019024
Een tipje van de flashback-sluier...

SPOILER
pi_115022634
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Wisten we nou al wat er met zn vader (zn echt wolfie vader) gebeurd was eigenlijk? Had Mickael die nou vermoord?
Ja Mikael had Klaus zijn vader en die hele familie uitgemoord, wat resulteerde in de eeuwigdurende strijd tussen vampieren en weerwolven :)
pi_115037690
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Ja Mikael had Klaus zijn vader en die hele familie uitgemoord, wat resulteerde in de eeuwigdurende strijd tussen vampieren en weerwolven :)
Waarom heb ik hier niks van meegekregen :o ik dacht dat Michael Klaus z'n echte pa was?
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:42:22 #170
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_115038514
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Waarom heb ik hier niks van meegekregen :o ik dacht dat Michael Klaus z'n echte pa was?
http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Niklaus_Mikaelson
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_115038515
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mikael was one of the Original vampires and a vampire hunter. He was the husband of the Original witch Esther and the father of a deceased son, Elijah, Finn, Kol, Rebekah, and Henrik. Mikael was also step-father to Niklaus. Niklaus Mikaelson (a.k.a. Nik or Klaus) is an Original/Hybrid, and the son of an unnamed man and Esther. Klaus' Father was a werewolf whom Esther had an affair with, which Klaus was the outcome. After Mikael found out that Esther had an affair with this man, he killed him and his entire family, which started the war between vampires and werewolves continuing to this day.

Bron staat hierboven (toevallig :P)...even knip en plakwerk van verschillende pagina's van die wiki :P
pi_115038844
Zie je wel....soms met zoveel backstory weet ik niet meer wat nou gebeurd is in de serie en wat sommige mensen ooit eens hebben geroepen als speculatie...dat wordt dan een beetje door elkaar gehusseld :P
pi_115038867
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:42 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Mikael was one of the Original vampires and a vampire hunter. He was the husband of the Original witch Esther and the father of a deceased son, Elijah, Finn, Kol, Rebekah, and Henrik. Mikael was also step-father to Niklaus. Niklaus Mikaelson (a.k.a. Nik or Klaus) is an Original/Hybrid, and the son of an unnamed man and Esther. Klaus' Father was a werewolf whom Esther had an affair with, which Klaus was the outcome. After Mikael found out that Esther had an affair with this man, he killed him and his entire family, which started the war between vampires and werewolves continuing to this day.

Bron staat hierboven (toevallig :P)...even knip en plakwerk van verschillende pagina's van die wiki :P
Ohhhhh!! thanks voor de opheldering :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_115766942
Bloopers van S3! :D

Hilarisch _O-
pi_115816765
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 00:11 schreef loezzzje het volgende:
Bloopers van S3! :D

Hilarisch _O-
Nice _O-

Nog wel lang wachten zeg :(