Hardop lachen, collega's kijken verstoord op!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:36 schreef LompeHork het volgende:
Goede TT, maar door een of ander onverlaat mis ik waarschijnlijk vanavond wat Diablo tijd
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hardop lachen, collega's kijken verstoord op!!
Ik hou me aanbevolen, eens kijken of ik een vriendin van me zo gek krijg om van WoW naar diablo te gaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:40 schreef Lamabal het volgende:
Ik heb 2 guest passes. Wie hem wil pm me maar.
Wat denk jequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:47 schreef So_Surreal het volgende:
Als je in hardcore gaat pvpen en je gaat dood, wat gebeurt er dan?
Dan ben je dood?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:47 schreef So_Surreal het volgende:
Als je in hardcore gaat pvpen en je gaat dood, wat gebeurt er dan?
hoezo? Je kan nog steeds powerlvlen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat denk je
Opnieuw beginnen. Een hele tijd gedaan hoor, maar ik had dan samen met mijn broer 4 keys (d2+lod), dus zelf rushen ftw.
Nu wordt het zuurder denk ik
is alleen bij een hardcore char zo he...quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef So_Surreal het volgende:
Als je dan 4 tegen 4 speelt zijn e dus sowieso vier man hun char kwijt?
Zal dan niet zo druk zijn haha
Welke class ben je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:06 schreef Chef_M het volgende:
Mocht er iemand zijn die vanavond samen wilt spelen, heb nu een lvl 13 char. Of als iemand nieuw begint/nieuwe char begint doe ik dat ook wel.
Nog nooit HC gespeeld zeker!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:58 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen spelen sowieso alleen hardcore om te kunnen zeggen kijk ik heb inferno mode uitgespeelt met een hardcore char.
Ik heb Diablo 2 op HC gespeeld, ooit, heel lang terug. Ik vond het persoonlijk niet echt een meerwaarde, dus in die zin ben ik het met haan eens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef sorcees het volgende:
[..]
Nog nooit HC gespeeld zeker!
Nee je speelt HC voor de extra dosis spanning en de narrow escapes, je speelt het voor jezelf, niemand verder die onder de indruk is.
Als je HC in een team speelt verbind dat ook veel meer, speelt ook veel leuker.
Zijn er dan ook games zonder level capquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef nikk het volgende:
Diablo 3 heeft een level cap? Dat wist ik dus nog niet...
Diablo 1 en 2 hadden dat toch ook gewoon?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef nikk het volgende:
Diablo 3 heeft een level cap? Dat wist ik dus nog niet...
ik wil wel opnieuw beginnen vnvquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:06 schreef Chef_M het volgende:
Mocht er iemand zijn die vanavond samen wilt spelen, heb nu een lvl 13 char. Of als iemand nieuw begint/nieuwe char begint doe ik dat ook wel.
Iemand?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:59 schreef Duuc-nl het volgende:
Iemand nog een quest pass over voor een vriend van mij?
done met 3, op naar act IIII nu, moet nog met madam naar winkel enzo dus neem een uur of 20.00 ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd.Dan start ik wel mijn barbarian. Stuur maar een DM met hoelaat je wilt.
8 of erna is prima, voor 8 kan ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef Syphixx het volgende:
[..]
done met 3, op naar act IIII nu, moet nog met madam naar winkel enzo dus neem een uur of 20.00 ?
als jij barb neem, zal ik voor monk gaan dan
Digital kan volgens mij alleen maar via de officiele D3 website, maar dan betaal je de jackpot.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef Rickk_ het volgende:
Wat was een goede site voor een goedkope digital buy?
Maar je hebt toch wel die sites waar je alleen een key koopt? Redelijk goedkoop?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Digital kan volgens mij alleen maar via de officiele D3 website, maar dan betaal je de jackpot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. klote gast
Nog niet tegengekomen, laat maar weten als je wat vindt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:57 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel die sites waar je alleen een key koopt? Redelijk goedkoop?
http://www.playerscut.com(...)ist-and-filmography/quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef CrazyAces het volgende:
Ik heb even gegoogled, maar kon het niet vinden. Een van de Lore voice-actors lijkt mij Peter Dinklage (imp van Game of Thrones). Meer mensen die dit dachten? En weet iemand of hij het ook is?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:59 schreef Duuc-nl het volgende:
Iemand nog een quest pass over voor een vriend van mij?
Randyrun is wel legit hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nog niet tegengekomen, laat maar weten als je wat vindt.
Als je Google'd kom je ook wel shady dingen tegen:
http://www.randyrun.nl/::130113.html <- Key voor 'EU' region (bestaat niet, keys zijn Global)
http://www.gameholds.com/diablo-iii-cd-key.html <- Hier hebben ze het nog over pre-release keys.
http://www.hotcdkey.com/Diablo-III-CD-Key.html <- Hier is het zowel in stock als out of stock.
etc..
Ventilator onder je laptop zettenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net toch maar gehaald, maar zoals ik al verwachtte trekt mn laptop het nogal matig en valt na een half uur uit omdat ie overheat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat nu gelukkig beter
lekker avondje zitten
Tweede wapen voegt mij als barb ook vrijwel niks toe, 2 DPS max.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nu 2 wapens maar op de een of andere manier lijkt dat geen effect te hebben. Iemand meer info over hoe het eventueel effect kan hebben? Anders kan ik net zo goed een item gebruiken ipv een 2e wapen...
Dat dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef Seamonkey- het volgende:
Ja hoor eerste char kwijt door een disconnect van mn internet. DANKJEWEL ZIGGO. TYFUS
Ik blijf wel op de Aziatische servers dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vraag me trouwens af of de servers de load rond 20:00-21:00 gaan trekken. De meeste mensen zullen in Europa rond die tijd gaan spelen. Ben benieuwd
Serieus die melding net ja? Moet toch niet aan blijven houden allemaal.quote:
Mja dit is wel klote, gelukkig maar een level 8 char maar zaten wel leuke items voor later op. Blijf toch HC spelen. SC is gewoon niks voor mij veels te boring. Maar mag hopen dat dat niet al te vaak gebeurd...quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat dus
Exact de reden dat ik niet hardcore speel, aangezien ik het: A: niet zou kunnen hebben en dik ga ragen.. en B: ik wordt regelmatig uit de game geknikkerd door connection errors e.d.
En om daar nou dan je character aan kwijt te raken....eeeehm nee
U sir, are a heroquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Mja dit is wel klote, gelukkig maar een level 8 char maar zaten wel leuke items voor later op. Blijf toch HC spelen. SC is gewoon niks voor mij veels te boring. Maar mag hopen dat dat niet al te vaak gebeurd...
Altijd leuk chars kwijtraken door lagquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef Seamonkey- het volgende:
Ja hoor eerste char kwijt door een disconnect van mn internet. DANKJEWEL ZIGGO. TYFUS
single target of group skillset dus, niks met balans te makenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef Junglebeast het volgende:
Ik ga meer dood als WD tegen normale mobs dan tegen Elites of Bosses. Dat is toch geen balans..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, yey eerste legendary
[ Bericht 7% gewijzigd door Timwonnacott op 16-05-2012 21:48:48 ]
Eigen schuld dan. WD kan zich overal staande houden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef Junglebeast het volgende:
Ik ga meer dood als WD tegen normale mobs dan tegen Elites of Bosses. Dat is toch geen balans..
Ik heb ook op america lopen spelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef CrazyAces het volgende:
Lees ik vanochtend dat je wel even moet checken of je op EU speelt. Begin ik vanavond met spelen, niet naar gekeken natuurlijkDus 2x tot SK geleveled net haha.
Wat valt er niet aan te begrijpen? Het is skill wise een van de meest straight forward games die er bestaat en met quests wordt je ook al aan je handje meegenomen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind het echt een tof spel
Ik snap het alleen nog niet helemaal en ben nog niet zo goed.
Maar ben in training bij Leeell en Lompehork
Nja hoe het kan dat de weapon damage van een bijl de damage van je spells beïnvloed bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te begrijpen? Het is skill wise een van de meest straight forward games die er bestaat en met quests wordt je ook al aan je handje meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef PAAC het volgende:
ff vraagje over een soort van quest bij mij niet goed wordt gelogd waardoor ik een achievement niet kan krijgen en of jullie dit ook hebben?Bij worden op het moment achievements ook niet gelogged of geactiveerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval deels wel, alleen het eerste stuk niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Bij worden op het moment achievements ook niet gelogged of geactiveerd.
Demon Hunterquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:47 schreef Twiitch het volgende:
Morgen maar eens beginnen.
Nog nooit een Diablo gespeeld, twijfel tussen Barbarian of Monk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |