Zijn er dan ook games zonder level capquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef nikk het volgende:
Diablo 3 heeft een level cap? Dat wist ik dus nog niet...
Diablo 1 en 2 hadden dat toch ook gewoon?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef nikk het volgende:
Diablo 3 heeft een level cap? Dat wist ik dus nog niet...
ik wil wel opnieuw beginnen vnvquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:06 schreef Chef_M het volgende:
Mocht er iemand zijn die vanavond samen wilt spelen, heb nu een lvl 13 char. Of als iemand nieuw begint/nieuwe char begint doe ik dat ook wel.
Iemand?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:59 schreef Duuc-nl het volgende:
Iemand nog een quest pass over voor een vriend van mij?
done met 3, op naar act IIII nu, moet nog met madam naar winkel enzo dus neem een uur of 20.00 ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd.Dan start ik wel mijn barbarian. Stuur maar een DM met hoelaat je wilt.
8 of erna is prima, voor 8 kan ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef Syphixx het volgende:
[..]
done met 3, op naar act IIII nu, moet nog met madam naar winkel enzo dus neem een uur of 20.00 ?
als jij barb neem, zal ik voor monk gaan dan
Digital kan volgens mij alleen maar via de officiele D3 website, maar dan betaal je de jackpot.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef Rickk_ het volgende:
Wat was een goede site voor een goedkope digital buy?
Maar je hebt toch wel die sites waar je alleen een key koopt? Redelijk goedkoop?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Digital kan volgens mij alleen maar via de officiele D3 website, maar dan betaal je de jackpot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. klote gast
Nog niet tegengekomen, laat maar weten als je wat vindt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:57 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel die sites waar je alleen een key koopt? Redelijk goedkoop?
http://www.playerscut.com(...)ist-and-filmography/quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef CrazyAces het volgende:
Ik heb even gegoogled, maar kon het niet vinden. Een van de Lore voice-actors lijkt mij Peter Dinklage (imp van Game of Thrones). Meer mensen die dit dachten? En weet iemand of hij het ook is?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:59 schreef Duuc-nl het volgende:
Iemand nog een quest pass over voor een vriend van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |