Randyrun is wel legit hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nog niet tegengekomen, laat maar weten als je wat vindt.
Als je Google'd kom je ook wel shady dingen tegen:
http://www.randyrun.nl/::130113.html <- Key voor 'EU' region (bestaat niet, keys zijn Global)
http://www.gameholds.com/diablo-iii-cd-key.html <- Hier hebben ze het nog over pre-release keys.
http://www.hotcdkey.com/Diablo-III-CD-Key.html <- Hier is het zowel in stock als out of stock.
etc..
Ventilator onder je laptop zettenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net toch maar gehaald, maar zoals ik al verwachtte trekt mn laptop het nogal matig en valt na een half uur uit omdat ie overheat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat nu gelukkig beter
lekker avondje zitten
Tweede wapen voegt mij als barb ook vrijwel niks toe, 2 DPS max.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nu 2 wapens maar op de een of andere manier lijkt dat geen effect te hebben. Iemand meer info over hoe het eventueel effect kan hebben? Anders kan ik net zo goed een item gebruiken ipv een 2e wapen...
Dat dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef Seamonkey- het volgende:
Ja hoor eerste char kwijt door een disconnect van mn internet. DANKJEWEL ZIGGO. TYFUS
Ik blijf wel op de Aziatische servers dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vraag me trouwens af of de servers de load rond 20:00-21:00 gaan trekken. De meeste mensen zullen in Europa rond die tijd gaan spelen. Ben benieuwd
Serieus die melding net ja? Moet toch niet aan blijven houden allemaal.quote:
Mja dit is wel klote, gelukkig maar een level 8 char maar zaten wel leuke items voor later op. Blijf toch HC spelen. SC is gewoon niks voor mij veels te boring. Maar mag hopen dat dat niet al te vaak gebeurd...quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat dus
Exact de reden dat ik niet hardcore speel, aangezien ik het: A: niet zou kunnen hebben en dik ga ragen.. en B: ik wordt regelmatig uit de game geknikkerd door connection errors e.d.
En om daar nou dan je character aan kwijt te raken....eeeehm nee
U sir, are a heroquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Mja dit is wel klote, gelukkig maar een level 8 char maar zaten wel leuke items voor later op. Blijf toch HC spelen. SC is gewoon niks voor mij veels te boring. Maar mag hopen dat dat niet al te vaak gebeurd...
Altijd leuk chars kwijtraken door lagquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:10 schreef Seamonkey- het volgende:
Ja hoor eerste char kwijt door een disconnect van mn internet. DANKJEWEL ZIGGO. TYFUS
single target of group skillset dus, niks met balans te makenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef Junglebeast het volgende:
Ik ga meer dood als WD tegen normale mobs dan tegen Elites of Bosses. Dat is toch geen balans..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, yey eerste legendary
[ Bericht 7% gewijzigd door Timwonnacott op 16-05-2012 21:48:48 ]
Eigen schuld dan. WD kan zich overal staande houden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef Junglebeast het volgende:
Ik ga meer dood als WD tegen normale mobs dan tegen Elites of Bosses. Dat is toch geen balans..
Ik heb ook op america lopen spelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef CrazyAces het volgende:
Lees ik vanochtend dat je wel even moet checken of je op EU speelt. Begin ik vanavond met spelen, niet naar gekeken natuurlijkDus 2x tot SK geleveled net haha.
Wat valt er niet aan te begrijpen? Het is skill wise een van de meest straight forward games die er bestaat en met quests wordt je ook al aan je handje meegenomen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind het echt een tof spel
Ik snap het alleen nog niet helemaal en ben nog niet zo goed.
Maar ben in training bij Leeell en Lompehork
Nja hoe het kan dat de weapon damage van een bijl de damage van je spells beïnvloed bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te begrijpen? Het is skill wise een van de meest straight forward games die er bestaat en met quests wordt je ook al aan je handje meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef PAAC het volgende:
ff vraagje over een soort van quest bij mij niet goed wordt gelogd waardoor ik een achievement niet kan krijgen en of jullie dit ook hebben?Bij worden op het moment achievements ook niet gelogged of geactiveerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval deels wel, alleen het eerste stuk niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Bij worden op het moment achievements ook niet gelogged of geactiveerd.
Demon Hunterquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:47 schreef Twiitch het volgende:
Morgen maar eens beginnen.
Nog nooit een Diablo gespeeld, twijfel tussen Barbarian of Monk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |