Dit, en het voelt gewoon lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Meestal als ik er na het douchen achterkom dat mijn kleren nog op de slaapkamer liggen ofzo, maar ik voel niet bepaald de behoefte om naakt door het huis te lopen.
nee preciesquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben thuis wel eens naakt ja (slaapkamer naar badkamer enzo), maar ik vind dat echt helemaal niks met sex of met gezien worden te maken hebben.
En dan ook naakt op de bank tv zitten kijken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef LittleLady het volgende:
Jaaa vind ik heerlijk, beetje rondlopen beetje rondhangen, lekker vrij en blij.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee precies
volgens mij is dat vooral de fantasie van TS
vrouwen die de hele dag naakt lopen en daar dan zelf kei geil van worden, gezien worden door de buurman en door eerder genoemde geilheid dan maar sex gaan hebben met die buurman
Kan me helemaal niet boeien, is mijn huis en kreeg nooit klachten van partners, die vonden het altijd wel mooi om te zien, heb namelijk nogal wat tattoo'squote:Op woensdag 16 mei 2012 14:08 schreef FokR het volgende:
[..]
En dan ook naakt op de bank tv zitten kijken?
Tuurlijk mooi om te zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Kan me helemaal niet boeien, is mijn huis en kreeg nooit klachten van partners, die vonden het altijd wel mooi om te zien, heb namelijk nogal wat tattoo's
Dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Meestal als ik er na het douchen achterkom dat mijn kleren nog op de slaapkamer liggen ofzo, maar ik voel niet bepaald de behoefte om naakt door het huis te lopen.
Geil man!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik van de douche naar de waskamer loopt, als ik op mijn slaapkamer ben als ik net in bed duik of er uit kom of slaap, als ik ga douchen, als ik douche. Poe hee, best veel naakt zeg. Nou nou, sexy hoor
Indeed. Of het zijn gewoon pubers, kan ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geil man!
anyways.. degenen die "thuis naakt zijn" altijd met "sex" in verband brengen, hebben dringend professionele hulp nodig.
Ruzie zoeken op een nudistencamping/strand.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Ffleamig het volgende:
Naakt lopen in huis slaat nergens op, ik zou wel eens naakt willen vechten, vraag me niet waarom
omdat je homo erotische fantasien hebt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Ffleamig het volgende:
Naakt lopen in huis slaat nergens op, ik zou wel eens naakt willen vechten, vraag me niet waarom
Eindelijk de reden gevonden waarom je je zo profileert op Fok!. Duurde ff maar nu weten we het eindelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:50 schreef Ffleamig het volgende:
Vroeger bij ons thuis, ik ben het nakomertje, liepen mijn zusjes wel altijd naakt door het huis, ik ga geen beeld schetsen maar man man man dat doet zeer als je 10 jaar oud bent en je zussen 16 en 18.
Nee dat soort fantasieën heb ik niet, ik zou ook een dodelijk gevecht willen met vuurwapens maar dan wel naakt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je homo erotische fantasien hebt?
Wie weet ligt daar de oorzaak, beide zussen zijn namelijk ook beeldschoon.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eindelijk de reden gevonden waarom je je zo profileert op Fok!. Duurde ff maar nu weten we het eindelijk.
Heb jij überhaupt wel eens seks (gehad) en zo ja, hoe is deze dan van aard? Eindigt het meestal met tranen of is dat maar incidenteel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wie weet ligt daar de oorzaak, beide zussen zijn namelijk ook beeldschoon.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens seks (gehad) en zo ja, hoe is deze dan van aard? Eindigt het meestal met tranen of is dat maar incidenteel?
Goede reactiequote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens seks (gehad) en zo ja, hoe is deze dan van aard? Eindigt het meestal met tranen of is dat maar incidenteel?
Mijn ouders lopen ook gewoon naakt dus is niet meer dan normaal voor mij.quote:
Je stiefvader begrijp ik, maar je moeder mag je toch wel naakt zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n bohoefte dat mijn stiefvader van 62 en mijn moder mij naakt ziet nee
Naakt zijn is ook normaal iets, maar ik weet het niet, ik voel alleen bij mijn ouders ja, gewoon, het voelt raarquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn ouders lopen ook gewoon naakt dus is niet meer dan normaal voor mij.
Eettafel, ook lekker hygiënischquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:00 schreef Sekhmet het volgende:
Eigenlijk alleen naakt voor/na douchen of in/uit bed. En dan is het wel eens nodig door het huis te lopen. Allemaal niet seks gerelateerd
En seks op de bank/eettafel, dan wel naakt in de huiskamer met alleen seks als reden.
Minder hygiënisch dan beffen of pijpen? En je hebt nooit van een schoonmaakdoekje gehoord?quote:
Ja dat jij alleen maar recht toe rechtaan seks in het donker onder de dekens in bed hebt weten we nu wel...quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:41 schreef Hedera het volgende:
Niks mis met naakt zijn, maar ik vind het nou niet bepaald hygiënisch als je in je blote reet op de bank gaat zitten of gaat koken.
Je moet ook wel je billetjes vegen voor je gaat zitten en niet eerst met jezelf spelen, je handen niet wassen en vervolgens je groente snijden...maar dat leek mij duidelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:41 schreef Hedera het volgende:
Niks mis met naakt zijn, maar ik vind het nou niet bepaald hygiënisch als je in je blote reet op de bank gaat zitten of gaat koken.
Sommige mensen moet je alles letterlijk vertellen; heel langzaam en goed gearticuleerd, voordat ze iets dat heel logisch is, snappen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:57 schreef Sekhmet het volgende:
Je moet ook wel je billetjes vegen voor je gaat zitten en niet eerst met jezelf spelen, je handen niet wassen en vervolgens je groente snijden...maar dat leek mij duidelijk
Kijk, DAT zijn de reacties die TS wil horen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Dorst het volgende:
lekker is altijd met een harde pik door het huis te lopen en dan alleen met een tshirt ofzo. dat je harde pik zo tegen dat shirt aan gaat.
Of wanneer je naakt in bed ligt en je pik zo tegen je dekbed aan schuurtquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Dorst het volgende:
lekker is altijd met een harde pik door het huis te lopen en dan alleen met een tshirt ofzo. dat je harde pik zo tegen dat shirt aan gaat.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kijk, DAT zijn de reacties die TS wil horen.
Dan zie ik niet waarom dit in SEX staat en niet in bv LIF.quote:
luiheid meer?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef mvdejong het volgende:
Ik loop (als man) vaak naakt door huis, maar dat heeft niets met vrij of sexy te maken, alleen met praktisch.
Mag naar LIFquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan zie ik niet waarom dit in SEX staat en niet in bv LIF.
Yesh! Heerlijk!quote:
Gezien de integriteit van onze tafel zou ik het hier thuis eerder "dapper" noemenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan, neuken op een eettafel is hip.
Wat is het probleem? Lekker samen met je zusje en haar 3 vriendinnen naakt door het huis lopen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef Newbie114 het volgende:
Alleen mits kleren vergeten. Maar je denkt dat dat leuk is, naakt door het huis lopen. Maar dan neemt je zusje vriendinnen mee naar huis...
Dit. Dan hol je om 6u 's ochtends in je string en zonder BH naar beneden om ff iets uit de keuken te pakken, zit je broertje daar aan de keukentafel met een stuk of 6 vrienden bij te komen van een nacht stappenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef Newbie114 het volgende:
Alleen mits kleren vergeten. Maar je denkt dat dat leuk is, naakt door het huis lopen. Maar dan neemt je zusje vriendinnen mee naar huis...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:13 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dit. Dan hol je om 6u 's ochtends in je string en zonder BH naar beneden om ff iets uit de keuken te pakken, zit je broertje daar aan de keukentafel met een stuk of 6 vrienden bij te komen van een nacht stappen
Je moet wel je verhalen duidelijk hebben, als je fantaseert.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:50 schreef Ffleamig het volgende:
Vroeger bij ons thuis, ik ben het nakomertje, liepen mijn zusjes wel altijd naakt door het huis, ik ga geen beeld schetsen maar man man man dat doet zeer als je 10 jaar oud bent en je zussen 16 en 18.
hou jij je onderbroekje nou maar aan in de douchequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:22 schreef Gulmez het volgende:
aaaahhh nederlanderz zijn vieze mensenniet serieus hoor ahaha maar wel beetje als ik hier lees
wel op school ja, thuis niet uiteraard, en Nederlanders maken ook domme grappen, als je besneden hebt dat je dan een kleine hebt, wat helemaal niet waar isquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hou jij je onderbroekje nou maar aan in de douche
Onthou alsjeblieft dat Fok! niet heel Nederland vertegenwoordigtquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:22 schreef Gulmez het volgende:
aaaahhh nederlanderz zijn vieze mensenniet serieus hoor ahaha maar wel beetje als ik hier lees
Wel als ze meer weghalen dan alleen het huidje...quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wel op school ja, thuis niet uiteraard, en Nederlanders maken ook domme grappen, als je besneden hebt dat je dan een kleine hebt, wat helemaal niet waar is
Welkom in het vrije westenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
Maar durven jullie vrouwen bv. gewoon op de sportschool in de vrouwenkleedkamer je om te kleden, en dan bij vreemde anderen vrouwen naakt?
Ik ben preuts, maar dat heb ik liever persoonlijk beter, dan iemand die gewoon in z'n blootje staat, ik vind dat best wel onbeschoft.. op de een of anderen manierbij ons in de sportschool doen ze het wel vaak,
Alleen de voorhuid, 6 cm denk ik, meisjes die ik ge..... hebt vinden het wel schoner enzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wel als ze meer weghalen dan alleen het huidje...
dat zal ons worst wezenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
, ik vind dat best wel onbeschoft.. op de een of anderen manier![]()
Heeft hier helemaal niks mee te maken..quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wel op school ja, thuis niet uiteraard, en Nederlanders maken ook domme grappen, als je besneden hebt dat je dan een kleine hebt, wat helemaal niet waar is
Die ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben thuis wel eens naakt ja (slaapkamer naar badkamer enzo), maar ik vind dat echt helemaal niks met sex of met gezien worden te maken hebben.
Ja, totaal geen problemen mee. Ik douche daar ook gewoon met andere vrouwen. Ik zie ook niet in waarom dat iets 'raars' zou moeten zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
Maar durven jullie vrouwen bv. gewoon op de sportschool in de vrouwenkleedkamer je om te kleden, en dan bij vreemde anderen vrouwen naakt?
I think you're mistakenquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet wel je verhalen duidelijk hebben, als je fantaseert.
Laatst had je namelijk nog een jonger zusje.
Hoezo zou je het liefst altijd naakt door het huis lopen dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:00 schreef arachide. het volgende:
Ik zou het liefst altijd naakt door het huis heen lopen, maar dat is simpelweg niet mogelijk met een stiefvader. Dus zodra ik uit huis ga, gaan de kleren uit
Naakt onder een dekentje na het douchen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Loop regelmatig naakt door het huis. naar de slaapkamer, de douche, soms op de bank onder een dekentje na het douchen. Net hoe het uitkomt en wat de vervolgplannen zijn.
En nee, ik hoef niet gezien te worden door de buren en voel me dan ook niet sexy ofzo
Omdat graag wat tijd heb tussen douchen en aankleden. En als ik iets daarna naar bed ga ik geen zin heb om me eerst weer aan te kleden om vervolgens weer uit te kleden.quote:
kan ik wel begrijpen, als mijn vriendin bloot op de bank tv zou kijken zou me irriteren omdat ik het niet gewend benquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:50 schreef Skrillex het volgende:
M'n vriend doet het heel vaak na het douchen, ik kan er TOTAAAAAL niet tegen. Alleen een boxer, okee.. maar helemaal niks en dan doodnormaal tv gaan kijken enzo, ehmmm no way Jose!
Whaha naar binnen kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:53 schreef Karina het volgende:
Ik doe het nooit, om twee simpele redenen: te koud en dan moet ik alle gordijnen dichtdoen, want de buren kunnen volgens mij zo naar binnen kijken door de vitrage heen.
Diep triest eigenlijk, maar je zal wel niet echt in de markt bij de vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:51 schreef Weka het volgende:
Ik heb dit topic gescand om alleen de reacties van de vrouwen te lezen, best een ziek mannetje ben ik eigenlijk.
En het viel nog tegen ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:51 schreef Weka het volgende:
Ik heb dit topic gescand om alleen de reacties van de vrouwen te lezen, best een ziek mannetje ben ik eigenlijk.
Valt mee hoor, maar ik dwing vrouwen niet zoals ze dat in Iran doen. Dan is het toch een wat moeilijkere opgave.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Diep triest eigenlijk, maar je zal wel niet echt in de markt bij de vrouwen zijn.
Wat voor soort broekjes draag jij dat je bang moet wezen dat je ze kwijtraakt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:52 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb laatst naakt gezwommen in de sauna. Vond het echt super relaxed. Hoefde me voor het eerst geen zorgen te maken dat mijn bikinibroekje eraf vloog als ik me van de rand afzette
Broekjes die blijkbaar altijd iets te los zitten. Komt omdat, als ik een bikinisetje koop, mijn borsten er niet in passen als het broekje wel goed past. Daarom koop ik tegenwoordig altijd maar van die verstelbare met van die touwtjes. Mja, dan nog. Ik hou van snel zwemmen dus blijft altijd gevaarlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat voor soort broekjes draag jij dat je bang moet wezen dat je ze kwijtraakt?
Tegenwoordig kun je ook losse boven en onderstukjes kopen(dus verschillende maten)...een idee? Kun je ook nog eens wisselen met verschillende soorten. bovenstukjes/broekjes....weer meer verschillende bikini's.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:09 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Broekjes die blijkbaar altijd iets te los zitten. Komt omdat, als ik een bikinisetje koop, mijn borsten er niet in passen als het broekje wel goed past. Daarom koop ik tegenwoordig altijd maar van die verstelbare met van die touwtjes. Mja, dan nog. Ik hou van snel zwemmen dus blijft altijd gevaarlijk
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:40 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Mja, heb het een tijd gedaan, maar nadat ik een hond kreeg bleek het een onvoorziene uitwerking te hebben op hem te hebben, dus werd het wat gevaarlijk.
Hij leek meer geïnteresseerd in sterretjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Honden en worsten gaan ook niet samen...
Ook dat vind in niet verbazend...Even snuffelenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:52 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Hij leek meer geïnteresseerd in sterretjes
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb altijd wel het idee dat mijn katten me heel raar aankijken als ik in mijn blote kont door het huis heen banjer
Tja, die hond ziet je dan ook gewoon als een andere hond.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:52 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Hij leek meer geïnteresseerd in sterretjes
Wel neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het doorgaans te koud om naakt rond te lopen, alleen midden in de zomer is het te doen, als het 25+ graden is ofzo.
Wat vind je daar zo erg aan dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:50 schreef Skrillex het volgende:
M'n vriend doet het heel vaak na het douchen, ik kan er TOTAAAAAL niet tegen. Alleen een boxer, okee.. maar helemaal niks en dan doodnormaal tv gaan kijken enzo, ehmmm no way Jose!
Nee wat is dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef bojaaan het volgende:
Wtf man?
Welke gek loopt nu naakt in zijn huis rond? Ooit al van kleren gehoord?
Er is toch niks natuurlijker dan naakt lopen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef bojaaan het volgende:
Wtf man?
Ik zou het ook doen als het kon, alleen wel iets aan mijn voeten, met blote voeten op laminaat lopen vind ik niet zo prettig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Er is toch niks natuurlijker dan naakt lopen...
zie jij dieren met klerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef bojaaan het volgende:
Wtf man?
ik doe dat gewoon buiten nog veel fijnerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:52 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb laatst naakt gezwommen in de sauna. Vond het echt super relaxed. Hoefde me voor het eerst geen zorgen te maken dat mijn bikinibroekje eraf vloog als ik me van de rand afzette
Sandalen met sokken en voor de rest poedelnaakt toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen als het kon, alleen wel iets aan mijn voeten, met blote voeten op laminaat lopen vind ik niet zo prettig.
Nee geen sandalen met sokken, slippers eerderquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef bunbunbunbunbun het volgende:
[..]
Sandalen met sokken en voor de rest poedelnaakt toch?
Niet moeilijk doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen sandalen met sokken, slippers eerderMaar wat ik al eerder had gepost: het is hier te koud en teveel inkijk van de buren
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef bojaaan het volgende:
Wtf man?
Thuis heb ik eigenlijk bijna nooit een broek aanquote:Op zondag 20 mei 2012 00:36 schreef Adames het volgende:
Ik slaap naakt en natuurlijk na het douchen. Verder nooit. Dan slingert je piel constant heen en weer tijdens het lopen, vind ik niet zo fijn.
Zonder broek is dan wel vaker. Zeker in het weekend of op een vrije dag wil het nog wel eens een paar uur duren voordat ik besluit een broek aan te trekken.
Alleen boxershort, zonder shirt...quote:Op zondag 20 mei 2012 02:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Thuis heb ik eigenlijk bijna nooit een broek aangewoon een boxershort en een t shirt..
Jij typt met 11 vingers.quote:
Ik weet wel zeker van niet.quote:
quote:
Naak slapen doe ik dan weer niet aan...toch wel slip en shirtje aan. Ik wil niet naakt op straat staan mocht er wel eens brand uitbreken.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:59 schreef Metro2005 het volgende:
Ik trek niet speciaal mijn kleren uit om naakt door het huis te banjeren maar aangezien ik altijd naakt slaap wil het best voorkomen dat ik in het weekend ofzo de hele ochtend naakt door het huis loop en achter de pc zit. En nee ik hoop niet dat ik gezien wordt dus alle gordijnen blijven mooi dicht tot ik wat aan heb.
Naakt gezien worden vind ik niet erg op plaatsen waar naakt de norm is (sauna, naaktstrand) maar van mij hoeft niet de verlepte overbuurvrouw naar binnen te loeren ofzo
Heb je ook altijd je paspoort, verzekeringspapieren en portemonnee op je lichaam als je thuis bent? Stel er breekt brand uit, dan kan je meteen naar buiten rennen i.p.v. zoeken naar belangrijke dingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:40 schreef trovey het volgende:
Naak slapen doe ik dan weer niet aan...toch wel slip en shirtje aan. Ik wil niet naakt op straat staan mocht er wel eens brand uitbreken.
dan lig je toch in je dekens?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Naak slapen doe ik dan weer niet aan...toch wel slip en shirtje aan. Ik wil niet naakt op straat staan mocht er wel eens brand uitbreken.
Idd.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:57 schreef Sekhmet het volgende:
Wat een preuts volkje zijn wij toch als je dat hier zo leest. So what als de buurvrouw je een keer naakt door het huis ziet lopen, niks wat ze zelf nog nooit gezien heeft. Het is wat anders om met je benen wijd voor het raam te gaan liggen...
Ik zou het ook niet zo erg vinden als ze me zien. Alleen vind het zelf lekker knus als de gordijnen dicht zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:57 schreef Sekhmet het volgende:
Wat een preuts volkje zijn wij toch als je dat hier zo leest. So what als de buurvrouw je een keer naakt door het huis ziet lopen, niks wat ze zelf nog nooit gezien heeft. Het is wat anders om met je benen wijd voor het raam te gaan liggen...
Inderdaad.. Ik loop dagelijks naakt door mijn huis en nog nooit klachten gehad van de burenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:57 schreef Sekhmet het volgende:
Daar gaat het niet over, het gaat over het naakt zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je ook altijd je paspoort, verzekeringspapieren en portemonnee op je lichaam als je thuis bent? Stel er breekt brand uit, dan kan je meteen naar buiten rennen i.p.v. zoeken naar belangrijke dingen.
Ik slaap al jaren naakt (tenzij ik bij vrienden ofzo slaap). Ik draai nogal veel in m'n slaap en dan is een shirt en broek(je) nogal verstikkend.
Dan trek je toch snel een kamerjas uit je kast voordat je naar buiten rentquote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over, het gaat over het naakt zijn.
Je weet dat je heisa kunt krijgen als je regelmatig in je nakie met open gordijnen te zien bent? De woningbouwvereniging hier kon het althans niet erg waarderen toen 1 van mijn buren dat regelmatig deed en de kinderen in de buurt vol zicht hadden.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:57 schreef Sekhmet het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik loop echt zo veel naakt
gewoon omdat ik geen zin heb kleren aan te trekken
kleren zijn ook niet altijd praktisch vind ik
als ik uit mijn werk kom trek ik ook niet meteen alles uit maar het grootste gedeelte van wat ik aan heb wel
het zit alleen maar in de weg vind ik
maar misschien ligt dat aan de soort kleren die ik graag draag
het is bij mij net als je schoenen uit doen
de meeste mensen doen dat ook als ze thuis zijn omdat dat fijner zit
Gewoon doen ramen open alles lekker luchtigquote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef Karina het volgende:
Met dit weer zou het wel lekker zijn, maar ja, om nou met alle gordijnen dicht te zitten, is ook niet handig.
nou hier in de buurt is ook ooit gedoe geweest over zoiets maar dat kwam door die man zijn stijve piemelquote:Op maandag 21 mei 2012 18:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Je weet dat je heisa kunt krijgen als je regelmatig in je nakie met open gordijnen te zien bent? De woningbouwvereniging hier kon het althans niet erg waarderen toen 1 van mijn buren dat regelmatig deed en de kinderen in de buurt vol zicht hadden.
Inderdaad, typisch weer dat mensen daarover gaan klagenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
verder zou ik het echt onzin vinden als mensen je kunnen verbieden te doen wat je wil in je eigen huis
vooral omdat het maar naaktheid is
het is geen kindermishandeling of zo
Mijn kleding ligt naast mijn bed en met wat aan slapen vind ik echt vreselijkquote:Op maandag 21 mei 2012 13:40 schreef trovey het volgende:
[..]
haha, te laat, heb nu gewoon kleding aan, een jurkjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef Quickslick het volgende:
[..]
Was een mooi moment voor een post in "Hoe zie je er nu uit?"
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef MultiBanaan het volgende:
Doe ik niet zo vaak, veel kans dat ik iets omstoot met mijn reusachtige penis
DAMN!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
haha, te laat, heb nu gewoon kleding aan, een jurkje
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef MultiBanaan het volgende:
Doe ik niet zo vaak, veel kans dat ik iets omstoot met mijn reusachtige penis
Eerlijk gezegd is nu alles zo plakkerig dat ik liever een shirtje aanheb als ik op de bank zit, dat leer wordt anders zo zweterig.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gewoon doen ramen open alles lekker luchtig
Oeh... zien!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
haha, te laat, heb nu gewoon kleding aan, een jurkje
Ja hallo, nu alweer een dag later, nu is het een driekwartbroekje en een topje.quote:
Geef gewoon elke dag even een update wat je aan hebt (of juist niet). Dan kan ieder voor zich aangeven of hij/zij pics wil zien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja hallo, nu alweer een dag later, nu is het een driekwartbroekje en een topje.
Was eigenlijk helemala niet van plan er foto's van te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Quickslick het volgende:
[..]
Geef gewoon elke dag even een update wat je aan hebt (of juist niet). Dan kan ieder voor zich aangeven of hij/zij pics wil zien.
Flauw zeg, eerst iedereen lekker zitten maken en dan niets laten zien...quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was eigenlijk helemala niet van plan er foto's van te maken.
Jammer...quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was eigenlijk helemala niet van plan er foto's van te maken.
Omdat ik naakt loop omdat dat comfortabel is, naakt op hoge hakken is niet comfortabel, ik draag vaak hakken maar die gaan meestal uit als ik thuis ben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef Hakken_fotograaf het volgende:
waarom niet naakt maar dan op hoge hakken ?
true true. ik draag nooit hoge hakken, ik maak er alleen fotos van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat ik naakt loop omdat dat comfortabel is, naakt op hoge hakken is niet comfortabel, ik draag vaak hakken maar die gaan meestal uit als ik thuis ben.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:44 schreef Waaghals het volgende:
Laatst nog een keer verloren met kaarten, moest ik naakt blokje om rennen
was wel midden in de nacht maar kwam toch nog een stadsbus tegen
Dat had ik wel willen zien. :pquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:44 schreef Waaghals het volgende:
Laatst nog een keer verloren met kaarten, moest ik naakt blokje om rennen
was wel midden in de nacht maar kwam toch nog een stadsbus tegen
Er zaten nog een paar mensen in de bus, maar ben nog geen fotos op internet tegengekomen van mezelfquote:
Daar wachten vrouwen doorgaans mee tot je ze een keer schoenen kado geeft die ze heel graag wilden hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef Hakken_fotograaf het volgende:
waarom niet naakt maar dan op hoge hakken ?
Uh... nou en...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:28 schreef tesstorresx het volgende:
Nee doe ik werkelijk nooit.. Maar gaat ook lastig in Amsterdam he.. Veel buren enzo.
Ik woon ook in Amsterdam (hai buuv!), maar, alhoewel ik tegenover een school woon, loop ik af en toe naakt door het huis.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:28 schreef tesstorresx het volgende:
Nee doe ik werkelijk nooit.. Maar gaat ook lastig in Amsterdam he.. Veel buren enzo.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb nu de hele dag alle gordijnen dicht, dan kan het wel.
dankjewel, ik moest hard om je topic lachen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef amsterdamking het volgende:
Ik loop naakt door me huis als het warm is me vriendin heeft er geen last van.
en na het douchen want na het douchen zijn me gordijnen dicht
En wanneer ik slaap slaap ik blood en me vriendin ook want we vinden het niet lekker met kleren textiel te slapen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:04 schreef 3Dino het volgende:
Naakt is vaak te fris, maar heb 9/10 keer geen ondergoed aan
ja hieroquote:Wie loopt er wel eens naakt door zijn/haar eigen huis?
Bijvoorbeeld na het douchen, ff lekker naakt rondlopen, dingen doen.
Waarom? Voel je je vrij dan of sexy?
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:17 schreef Outlined het volgende:
[..]
ja hiero
waarom? omdat ik er naakt damn goed uit zie en ik mezelf dan lekker in de spiegels kan bewonderen
Badjas is inderdaad veel werk om aan te trekken ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naakt rondlopen is leuk. Tot er iemand aan je deur belt.
Nee, daar doel ik niet op. Het is gewoon dat ik dan een houding heb van: "Het kan me geen reet schelen wat je ziet en wat je er van vindt".quote:Op maandag 2 juli 2012 19:45 schreef SwitcheR het volgende:
Attitude? Je bedoelt een geile of opgewonde bui. Kan soms best een kick geven nietwaar als mensen, in jouw geval mannen, je net naakt hebben kunnen zien.
Haha leuke woordspeling, kan me geen reet schelen...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, daar doel ik niet op. Het is gewoon dat ik dan een houding heb van: "Het kan me geen reet schelen wat je ziet en wat je er van vindt".
Het heeft wat mij betreft niet zoveel met preutsheid te maken. Ik raakte vroeger al opgewonden van naakte vrouwen en doe dat nog steeds, mits aantrekkelijk. Ik associeer het met seks en dat wil ik graag zo houden. Ik voel geen enkele behoefte om naaktheid te deseksualiseren en zo oninteressant te maken. Dan ben je een erotische prikkel kwijt en krijg je er een verbrande lul voor terug, nou joepie. Ik geloof best dat naaktheid heel gewoon kan zijn, maar hou naaktheid liever bijzonder zodat ik ervan kan genieten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:51 schreef MetallicaEinsteinDaVinci het volgende:
Zo vaak ik maar kan.
Maar ga ook regelmatig naar de sauna. En vroeger (jeetje wat ben ik al oud) ging ik altijd naar het naaktstrand. Snap de preutsheid van mensen niet hoor. Oké, sommige zijn niet echt leuk om zo te zien, maar dat went.
Toch is er echt wel onderscheid tussen naakt zijn en een erotische sfeer. Een naaktstrand of sauna is echt niet erotiserend maar bv een parenclub of als je alleen bent met je partner tussen de lakens weer wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het heeft wat mij betreft niet zoveel met preutsheid te maken. Ik raakte vroeger al opgewonden van naakte vrouwen en doe dat nog steeds, mits aantrekkelijk. Ik associeer het met seks en dat wil ik graag zo houden. Ik voel geen enkele behoefte om naaktheid te deseksualiseren en zo oninteressant te maken. Dan ben je een erotische prikkel kwijt en krijg je er een verbrande lul voor terug, nou joepie. Ik geloof best dat naaktheid heel gewoon kan zijn, maar hou naaktheid liever bijzonder zodat ik ervan kan genieten.
Dat snap ik. Maar zo kan ik ook elke dag bij het ontbijt een alcoholvrij biertje gaan opentrekken met het argument dat het dan anders is dan op vrijdagavond in de kroeg want vrij van benevelend effect en gezelligheid. Maar het lijkt me niet dat dat ten goede komt aan de ervaring van een biertje op vrijdagavond terwijl de meerwaarde voor het ontbijt ook maar uiterst gering zo niet nihil is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toch is er echt wel onderscheid tussen naakt zijn en een erotische sfeer. Een naaktstrand of sauna is echt niet erotiserend maar bv een parenclub of als je alleen bent met je partner tussen de lakens weer wel.
Naakt slaat dood maar alleen op dat moment, het is niet zo dat je hele mindset gewist wordt. Als er een naakt vrouw in de slaapkamer voor me staat me de intentie me zo plat te neuken is dat heel anders dan wanneer je op een naaktstrand ligt en er komt een naakte vrouw naast je liggen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar zo kan ik ook elke dag bij het ontbijt een alcoholvrij biertje gaan opentrekken met het argument dat het dan anders is dan op vrijdagavond in de kroeg want vrij van benevelend effect en gezelligheid. Maar het lijkt me niet dat dat ten goede komt aan de ervaring van een biertje op vrijdagavond terwijl de meerwaarde voor het ontbijt ook maar uiterst gering zo niet nihil is.
Als jij die meerwaarde wel als dusdanig groot ervaart en het niet veel vindt afdoen aan de spanning van naaktheid dan moet je het vooral anders doen dan ik. Ik vind daar eigenlijk helemaal niks van, ik vind het niet abnormaal, ook niet normaal, ik vind het persoonlijk en vrij van normen. Ik persoonlijk reserveer vrouwelijke naaktheid graag voor erotiek en intimiteit, anderen ook voor volleybal en tafeltennis. Maar dat is wat anders dan preutsheid.
Ik ben wel blij dat het recht op naaktlopen is bevochten, ook voor mezelf, dat maakt immers dat ik die keuze in alle vrijheid heb kunnen maken.
En dan komen er ook wel eens wat vet spetters (quote:
je schaamt je voor die mini knaks?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
Raar genoeg vind ik mezelf ook knapper met broek dan zonder
Ongetwijfeld, ik kan dat ook wel. Ik wil het alleen niet. Het is een heel uitdrukkelijke keuze geweest, en die kon ik gewoon als puur persoonlijke keuze maken omdat ik er geen taboe op ervaar of zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding inderdaad. Als jij naakt zijn alleen maar associeert met sex dan moet je vooral niet naar sauna's of naaktstranden / campings toegaan![]()
Maar er zijn genoeg mensen die het onderscheid prima kunnen maken![]()
Ja, ik schaam me inderdaad een beetje voor je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
je schaamt je voor die mini knaks?
En kleine kinderen zien nooit blote mensen?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:39 schreef Fera het volgende:
Naakt lopen is echt fijn, maar naakt op de bank of een stoel zitten wat minder. Naakt slapen eigenlijk altijd, alleen als het plakkerig warm is of koud doe ik ondergoed en een T-shirt aan.
Ik moet wel oppassen aangezien ik geen gordijnen heb. Soms heb ik zo'n /care attitude, maar de overburen hebben kleine kinderen, dus ja ...
Dat ligt helemaal aan de ouders, sommige ouders zijn wat preutser dan andere. Stel dat het erg preutse ouders zijn die zichzelf niet eens naakt aan hun kinderen tonen, ik noem maar wat. Als ik naakt rondloop, duidelijk zichtbaar voor die kinderen, dan dring ik misschien een beeld aan ze op waarvan die ouders helemaal niet willen dat hun kroost het ziet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
En kleine kinderen zien nooit blote mensen?
Naakt zwartrijden in de intercity tussen Gouda en Den Haag CSquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:35 schreef Zorroo het volgende:
naakt winkelen lijkt me leuk om ns te doen....
Kleren kopen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:35 schreef Zorroo het volgende:
naakt winkelen lijkt me leuk om ns te doen....
Ehh, ben jij een soort van yeti ofzo dat je een lekker warm vachtje hebt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef AlanisEstrella het volgende:
Ik loop meestal naakt rond thuis! Sinds een jaar woont mijn schoonzusje op de bovenverdieping, die is het aanzicht inmiddels ook al gewend als ze beneden komt binnen stormen =P
Het is gewoon te warm met kleren aan! (A)
Je wilt hosselen maak ik op uit deze zin + smiley? FOK! is geen datingsite.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef AlanisEstrella het volgende:
Pics!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef AlanisEstrella het volgende:
Ik loop meestal naakt rond thuis! Sinds een jaar woont mijn schoonzusje op de bovenverdieping, die is het aanzicht inmiddels ook al gewend als ze beneden komt binnen stormen =P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |