Dit, en het voelt gewoon lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Meestal als ik er na het douchen achterkom dat mijn kleren nog op de slaapkamer liggen ofzo, maar ik voel niet bepaald de behoefte om naakt door het huis te lopen.
nee preciesquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben thuis wel eens naakt ja (slaapkamer naar badkamer enzo), maar ik vind dat echt helemaal niks met sex of met gezien worden te maken hebben.
En dan ook naakt op de bank tv zitten kijken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef LittleLady het volgende:
Jaaa vind ik heerlijk, beetje rondlopen beetje rondhangen, lekker vrij en blij.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee precies
volgens mij is dat vooral de fantasie van TS
vrouwen die de hele dag naakt lopen en daar dan zelf kei geil van worden, gezien worden door de buurman en door eerder genoemde geilheid dan maar sex gaan hebben met die buurman
Kan me helemaal niet boeien, is mijn huis en kreeg nooit klachten van partners, die vonden het altijd wel mooi om te zien, heb namelijk nogal wat tattoo'squote:Op woensdag 16 mei 2012 14:08 schreef FokR het volgende:
[..]
En dan ook naakt op de bank tv zitten kijken?
Tuurlijk mooi om te zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Kan me helemaal niet boeien, is mijn huis en kreeg nooit klachten van partners, die vonden het altijd wel mooi om te zien, heb namelijk nogal wat tattoo's
Dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Meestal als ik er na het douchen achterkom dat mijn kleren nog op de slaapkamer liggen ofzo, maar ik voel niet bepaald de behoefte om naakt door het huis te lopen.
Geil man!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik van de douche naar de waskamer loopt, als ik op mijn slaapkamer ben als ik net in bed duik of er uit kom of slaap, als ik ga douchen, als ik douche. Poe hee, best veel naakt zeg. Nou nou, sexy hoor
Indeed. Of het zijn gewoon pubers, kan ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geil man!
anyways.. degenen die "thuis naakt zijn" altijd met "sex" in verband brengen, hebben dringend professionele hulp nodig.
Ruzie zoeken op een nudistencamping/strand.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Ffleamig het volgende:
Naakt lopen in huis slaat nergens op, ik zou wel eens naakt willen vechten, vraag me niet waarom
omdat je homo erotische fantasien hebt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Ffleamig het volgende:
Naakt lopen in huis slaat nergens op, ik zou wel eens naakt willen vechten, vraag me niet waarom
Eindelijk de reden gevonden waarom je je zo profileert op Fok!. Duurde ff maar nu weten we het eindelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:50 schreef Ffleamig het volgende:
Vroeger bij ons thuis, ik ben het nakomertje, liepen mijn zusjes wel altijd naakt door het huis, ik ga geen beeld schetsen maar man man man dat doet zeer als je 10 jaar oud bent en je zussen 16 en 18.
Nee dat soort fantasieën heb ik niet, ik zou ook een dodelijk gevecht willen met vuurwapens maar dan wel naakt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je homo erotische fantasien hebt?
Wie weet ligt daar de oorzaak, beide zussen zijn namelijk ook beeldschoon.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eindelijk de reden gevonden waarom je je zo profileert op Fok!. Duurde ff maar nu weten we het eindelijk.
Heb jij überhaupt wel eens seks (gehad) en zo ja, hoe is deze dan van aard? Eindigt het meestal met tranen of is dat maar incidenteel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wie weet ligt daar de oorzaak, beide zussen zijn namelijk ook beeldschoon.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens seks (gehad) en zo ja, hoe is deze dan van aard? Eindigt het meestal met tranen of is dat maar incidenteel?
Goede reactiequote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens seks (gehad) en zo ja, hoe is deze dan van aard? Eindigt het meestal met tranen of is dat maar incidenteel?
Mijn ouders lopen ook gewoon naakt dus is niet meer dan normaal voor mij.quote:
Je stiefvader begrijp ik, maar je moeder mag je toch wel naakt zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n bohoefte dat mijn stiefvader van 62 en mijn moder mij naakt ziet nee
Naakt zijn is ook normaal iets, maar ik weet het niet, ik voel alleen bij mijn ouders ja, gewoon, het voelt raarquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn ouders lopen ook gewoon naakt dus is niet meer dan normaal voor mij.
Eettafel, ook lekker hygiënischquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:00 schreef Sekhmet het volgende:
Eigenlijk alleen naakt voor/na douchen of in/uit bed. En dan is het wel eens nodig door het huis te lopen. Allemaal niet seks gerelateerd
En seks op de bank/eettafel, dan wel naakt in de huiskamer met alleen seks als reden.
Minder hygiënisch dan beffen of pijpen? En je hebt nooit van een schoonmaakdoekje gehoord?quote:
Ja dat jij alleen maar recht toe rechtaan seks in het donker onder de dekens in bed hebt weten we nu wel...quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:41 schreef Hedera het volgende:
Niks mis met naakt zijn, maar ik vind het nou niet bepaald hygiënisch als je in je blote reet op de bank gaat zitten of gaat koken.
Je moet ook wel je billetjes vegen voor je gaat zitten en niet eerst met jezelf spelen, je handen niet wassen en vervolgens je groente snijden...maar dat leek mij duidelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:41 schreef Hedera het volgende:
Niks mis met naakt zijn, maar ik vind het nou niet bepaald hygiënisch als je in je blote reet op de bank gaat zitten of gaat koken.
Sommige mensen moet je alles letterlijk vertellen; heel langzaam en goed gearticuleerd, voordat ze iets dat heel logisch is, snappen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:57 schreef Sekhmet het volgende:
Je moet ook wel je billetjes vegen voor je gaat zitten en niet eerst met jezelf spelen, je handen niet wassen en vervolgens je groente snijden...maar dat leek mij duidelijk
Kijk, DAT zijn de reacties die TS wil horen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Dorst het volgende:
lekker is altijd met een harde pik door het huis te lopen en dan alleen met een tshirt ofzo. dat je harde pik zo tegen dat shirt aan gaat.
Of wanneer je naakt in bed ligt en je pik zo tegen je dekbed aan schuurtquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:01 schreef Dorst het volgende:
lekker is altijd met een harde pik door het huis te lopen en dan alleen met een tshirt ofzo. dat je harde pik zo tegen dat shirt aan gaat.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kijk, DAT zijn de reacties die TS wil horen.
Dan zie ik niet waarom dit in SEX staat en niet in bv LIF.quote:
luiheid meer?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef mvdejong het volgende:
Ik loop (als man) vaak naakt door huis, maar dat heeft niets met vrij of sexy te maken, alleen met praktisch.
Mag naar LIFquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan zie ik niet waarom dit in SEX staat en niet in bv LIF.
Yesh! Heerlijk!quote:
Gezien de integriteit van onze tafel zou ik het hier thuis eerder "dapper" noemenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan, neuken op een eettafel is hip.
Wat is het probleem? Lekker samen met je zusje en haar 3 vriendinnen naakt door het huis lopen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef Newbie114 het volgende:
Alleen mits kleren vergeten. Maar je denkt dat dat leuk is, naakt door het huis lopen. Maar dan neemt je zusje vriendinnen mee naar huis...
Dit. Dan hol je om 6u 's ochtends in je string en zonder BH naar beneden om ff iets uit de keuken te pakken, zit je broertje daar aan de keukentafel met een stuk of 6 vrienden bij te komen van een nacht stappenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:05 schreef Newbie114 het volgende:
Alleen mits kleren vergeten. Maar je denkt dat dat leuk is, naakt door het huis lopen. Maar dan neemt je zusje vriendinnen mee naar huis...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:13 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dit. Dan hol je om 6u 's ochtends in je string en zonder BH naar beneden om ff iets uit de keuken te pakken, zit je broertje daar aan de keukentafel met een stuk of 6 vrienden bij te komen van een nacht stappen
Je moet wel je verhalen duidelijk hebben, als je fantaseert.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:50 schreef Ffleamig het volgende:
Vroeger bij ons thuis, ik ben het nakomertje, liepen mijn zusjes wel altijd naakt door het huis, ik ga geen beeld schetsen maar man man man dat doet zeer als je 10 jaar oud bent en je zussen 16 en 18.
hou jij je onderbroekje nou maar aan in de douchequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:22 schreef Gulmez het volgende:
aaaahhh nederlanderz zijn vieze mensenniet serieus hoor ahaha maar wel beetje als ik hier lees
wel op school ja, thuis niet uiteraard, en Nederlanders maken ook domme grappen, als je besneden hebt dat je dan een kleine hebt, wat helemaal niet waar isquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hou jij je onderbroekje nou maar aan in de douche
Onthou alsjeblieft dat Fok! niet heel Nederland vertegenwoordigtquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:22 schreef Gulmez het volgende:
aaaahhh nederlanderz zijn vieze mensenniet serieus hoor ahaha maar wel beetje als ik hier lees
Wel als ze meer weghalen dan alleen het huidje...quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wel op school ja, thuis niet uiteraard, en Nederlanders maken ook domme grappen, als je besneden hebt dat je dan een kleine hebt, wat helemaal niet waar is
Welkom in het vrije westenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
Maar durven jullie vrouwen bv. gewoon op de sportschool in de vrouwenkleedkamer je om te kleden, en dan bij vreemde anderen vrouwen naakt?
Ik ben preuts, maar dat heb ik liever persoonlijk beter, dan iemand die gewoon in z'n blootje staat, ik vind dat best wel onbeschoft.. op de een of anderen manierbij ons in de sportschool doen ze het wel vaak,
Alleen de voorhuid, 6 cm denk ik, meisjes die ik ge..... hebt vinden het wel schoner enzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wel als ze meer weghalen dan alleen het huidje...
dat zal ons worst wezenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
, ik vind dat best wel onbeschoft.. op de een of anderen manier![]()
Heeft hier helemaal niks mee te maken..quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wel op school ja, thuis niet uiteraard, en Nederlanders maken ook domme grappen, als je besneden hebt dat je dan een kleine hebt, wat helemaal niet waar is
Die ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben thuis wel eens naakt ja (slaapkamer naar badkamer enzo), maar ik vind dat echt helemaal niks met sex of met gezien worden te maken hebben.
Ja, totaal geen problemen mee. Ik douche daar ook gewoon met andere vrouwen. Ik zie ook niet in waarom dat iets 'raars' zou moeten zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
Maar durven jullie vrouwen bv. gewoon op de sportschool in de vrouwenkleedkamer je om te kleden, en dan bij vreemde anderen vrouwen naakt?
I think you're mistakenquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet wel je verhalen duidelijk hebben, als je fantaseert.
Laatst had je namelijk nog een jonger zusje.
Hoezo zou je het liefst altijd naakt door het huis lopen dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:00 schreef arachide. het volgende:
Ik zou het liefst altijd naakt door het huis heen lopen, maar dat is simpelweg niet mogelijk met een stiefvader. Dus zodra ik uit huis ga, gaan de kleren uit
Naakt onder een dekentje na het douchen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Loop regelmatig naakt door het huis. naar de slaapkamer, de douche, soms op de bank onder een dekentje na het douchen. Net hoe het uitkomt en wat de vervolgplannen zijn.
En nee, ik hoef niet gezien te worden door de buren en voel me dan ook niet sexy ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |