quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Crutch het volgende:
Podcasts zijn zoooooooo negentienhonderdnegenennegentig.
Ik vind het wel chill. Heb een iPod shuffle (zo'n ultrakleine) en mn iTunes download altijd nieuwe UMEK en CLR podcasts. Als mn iPod leeg is hang ik 'm aan de computer om op te laden en dan heb ik direct de nieuwste muziek er op.quote:
Wat is nou het nut van een iPod Shuffle? Je ziet nooit wat je aan het afspelen bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill. Heb een iPod shuffle (zo'n ultrakleine) en mn iTunes download altijd nieuwe UMEK en CLR podcasts. Als mn iPod leeg is hang ik 'm aan de computer om op te laden en dan heb ik direct de nieuwste muziek er op.
Er zit een knopje op en dan gaat een mevrouw vertellen wat je luistert. Zo kan je wisselen tussen afspeellijsten, je batterijstatus opvragen en horen welk nummer/artiest je aan het luisteren bent. Kan je dus tijdens het sporten makkelijk de muziek opzoeken die je wilt. Plus dat er een clip aanzit waarmee je 'm aan je broek vast zet. En de accu moeilijk lang meegaat. Topdingquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is nou het nut van een iPod Shuffle? Je ziet nooit wat je aan het afspelen bent.
Ik ga 26 mei naar Nederland-Hongarije met een vriendin van me!quote:
Ik ben jeeeeeeeeeeelly.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga 26 mei naar Nederland-Hongarije met een vriendin van me!
ORANJE ORANJE ORANJEquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:20 schreef Crutch het volgende:
Ah yes, bier drinken en schelden.
Voor de rest kan voetbal me gestolen worden.
Ja, ze belde me op: Skv, heb je zin om naar Nederlands elftal te gaan? ik heb kaartjes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben jeeeeeeeeeeelly.
[..]
ORANJE ORANJE ORANJE
Ik ga in juli naar Hongarije, als het goed gaat ook voor een potje Nederland - Hongarije... Ballen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:19 schreef Skv het volgende:
Ik ga 26 mei naar Nederland-Hongarije met een vriendin van me!
Narcist?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
Ik ben een keiharde eigengeiler. Volgens hara had lievmeisje mn zusje kunnen zijn.!
Nee er klopt geen flikker van, hara loopt me te mindfucken goffedomme.quote:
Nee, echt waar!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee er klopt geen flikker van, hara loopt me te mindfucken goffedomme.
Helaas the only kind of fucking die ze met je doetquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik dacht dat we er een beetje overheen waren dat Skv en ik elkaar zouden willen doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Helaas the only kind of fucking die ze met je doet
Ik ben een beetje mysogyn aan het wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik lig er nog wakker vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we er een beetje overheen waren dat Skv en ik elkaar zouden willen doen?
Picsquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou poepen godverdegodver
Eeeeeeeeeewww, ga jij maar met Shifto naar het keldertje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou poepen godverdegodver
haaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeewww, ga jij maar met Shifto naar het keldertje.
Wilden doen. Jij bent nu kruts zn bitch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we er een beetje overheen waren dat Skv en ik elkaar zouden willen doen?
Tieft op joh.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Skv het volgende:
Crutch, hou eens op met het voeden van Hara in haar geestelijke ongesteldheidsbui. Nooit beamen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Skv het volgende:
Crutch, hou eens op met het voeden van Hara in haar geestelijke ongesteldheidsbui. Nooit beamen.
Ik ga zo een frikandelbroodje halen bij de appie... Dit is mijn laatste bulk weekquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Komt wel goed schatje. Het is ook niet niets hè!
Ga je dan cuttenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ga zo een frikandelbroodje halen bij de appie... Dit is mijn laatste bulk week
Klopt ja ik was er al mee bezig maar gelijk full cutten is lastigquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:33 schreef Geester het volgende:
[..]
kan ik jouw buikrollen tussen mijn vingers samenknijpen? Of ben je strak?
bij mn ex kon het niet echt maar ze had een dikke huid als een olifant zei ik altijd maar volgens mij hebben vrouwen sowieso een dikkere huid...? Of lag dat aan mijn buitenlandse exquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:35 schreef MohMi het volgende:
[..]Godver, wat vraag je dat toch weer sexy
Wat ben je toch een ladiesman
Ik heb nog wel een pork bellyquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:33 schreef Geester het volgende:
[..]
kan ik jouw buikrollen tussen mijn vingers samenknijpen? Of ben je strak?
Je hebt wel een hoofd voor een dun iemand opzich en je voet ook je hebt niet van die chubby voetenquote:
Klopt, ik heb anorexiavoeten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoofd voor een dun iemand opzich en je voet ook je hebt niet van die chubby voeten
Ik lig ook iedere avond in bed een uur te mediteren dat mn buikvet omhoog naar mn tetjes kruipt, maar helaasquote:
Misschien moet je op de kop gaan hangen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik lig ook iedere avond in bed een uur te mediteren dat mn buikvet omhoog naar mn tetjes kruipt, maar helaas
Handstand oefenen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik lig ook iedere avond in bed een uur te mediteren dat mn buikvet omhoog naar mn tetjes kruipt, maar helaas
Ga mee naar mijn gym.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als ze dat dan hardlopend doet werkt het alleen maar beter.quote:
Denk het niet, ben na 10km al overledenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ze dat dan hardlopend doet werkt het alleen maar beter.
geniaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Truequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds last van mijn schouderquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb laatst mijn nek bezeerd toen ik de handstand faalde.
Jonkiequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over twee maanden mag ik ook zeggen dat ik tegen de 30 loop
Als jij in een kast terecht zou komen zou je ook last hebben van je schouderquote:
You kidding? Mijn heup zou 4x gebroken zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij in een kast terecht zou komen zou je ook last hebben van je schouder
Ik ken maar weinig vrouwen die dat heel storend vinden. Of je moet het zelf volkomen afzichtelijk vinden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:48 schreef Geester het volgende:
Ik heb helaas chest hair.. erg vervelend en storend ik ga t laten laseren
We zeggen het gewoon niet om jullie gevoelens niet te kwetsenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die dat heel storend vinden. Of je moet het zelf volkomen afzichtelijk vinden.
Gelukkig zit je veilig in je scootmobielquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
You kidding? Mijn heup zou 4x gebroken zijn![]()
dude ik ben fucking 20 en dan kom ik op het strand om clam te fixen van 18 - 19quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die dat heel storend vinden. Of je moet het zelf volkomen afzichtelijk vinden.
Dat je geen broekie van 15 bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:51 schreef Geester het volgende:
[..]
dude ik ben fucking 20 en dan kom ik op het strand om clam te fixen van 18 - 19DAFUQ denken ze dan wel niet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
You kidding? Mijn heup zou 4x gebroken zijn![]()
Freakquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Ik ben in een bio-bui. Ik heb zuurdesem-gerstestolbrood gekocht en besmeerd met Healthy Planet hete-paprikaspread.
You go girl, ff gezellie het broodje opsmikkelen met anitaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Ik ben in een bio-bui. Ik heb zuurdesem-gerstestolbrood gekocht en besmeerd met Healthy Planet hete-paprikaspread.
Spread, dat is vast zompigquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Deed je dat gister niet ook al? Koop dan kwark oid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:55 schreef Cue_ het volgende:
Een boterham eten met een keelontsteking-achig-iets
Niet op brood, neem ik aan?quote:
They see me rollin', they hatin'quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig zit je veilig in je scootmobiel
Ja, dat is zodat de foetus zich niet een weg naar buiten kan kauwen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:03 schreef Geester het volgende:
maar hebben vrouwen dat sowieso allemaal een dikkere huid dan een kerel?
Die vrouw in Alien was dan vast niet helemaal goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is zodat de foetus zich niet een weg naar buiten kan kauwen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aah maar nee weet ik veel ik heb niet zoveel lichamen aan mogen raken dat ik een duidelijk beeld heb ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was een alienbaby, hallo, even je verstand gebruiken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Die vrouw in Alien was dan vast niet helemaal goed
Google.nlquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Geester het volgende:
[..]
Aah maar nee weet ik veel ik heb niet zoveel lichamen aan mogen raken dat ik een duidelijk beeld heb ofzo
Oh.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was een alienbaby, hallo, even je verstand gebruiken.
Proest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ok nequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:07 schreef Geester het volgende:
[..]
ne ne
EH wat moet eigenlijk je username op slaan?
Het is geester, popje.quote:
Nenenenenenenenenene BATMAAAAAAN!!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:16 schreef Geester het volgende:
OKE DJEEZ MENSEN
zeg nee en dan ne
de e spreek je uit als je zeg hehe ( zuchtend )
Dus dan ne ne ne nenne nene en dan snel achter mekaar
Pics.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:16 schreef MohMi het volgende:
[..]Echt hé, dit gesprek is priceless
![]()
Tranen in mn rokje van het lachen
^quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:16 schreef Geester het volgende:
OKE DJEEZ MENSEN
zeg nee en dan ne
de e spreek je uit als je zeg hehe ( zuchtend )
Dus dan ne ne ne nenne nene en dan snel achter mekaar
dat je wat tegen me zegt laat me al gloeien als een kooltje in de BBQ ( en jij bent het vlees wat boven op mij ligt )helaas zit er een rooster tussenquote:
Jij moet songteksten gaan schrijven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:19 schreef Geester het volgende:
[..]
dat je wat tegen me zegt laat me al gloeien als een kooltje in de BBQ ( en jij bent het vlees wat boven op mij ligt )helaas zit er een rooster tussen
Waar ga je heen?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Dag liefjes, sla elkander het hoofd niet in.
Deze is diep en volledig onvolgbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:19 schreef Geester het volgende:
[..]
dat je wat tegen me zegt laat me al gloeien als een kooltje in de BBQ ( en jij bent het vlees wat boven op mij ligt )helaas zit er een rooster tussen
zeer diepgaand overigensquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:19 schreef Geester het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Het rooster symboliseert haar gevoelens jegens jou. Jij bent knetterheet en geil en zij is een stuk rauw vlees wat maar niet gaar wil worden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Snap je et niet ?Het rooster is het enige wat ons nog uit elkaar houdt...
Zij is het meest exclusieve stukje biefstuk inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Het rooster symboliseert haar gevoelens jegens jou. Jij bent knetterheet en geil en zij is een stuk rauw vlees wat maar niet gaar wil worden.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Zij is het meest exclusieve stukje biefstuk inderdaad.
Zucht...
Nee man, zo'n gepaneerd stuk varken. Dat fikt altijd lekker aan op de barbecue.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Zij is het meest exclusieve stukje biefstuk inderdaad.
Zucht...
Godver, nu heb ik daar zin inquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee man, zo'n gepaneerd stuk varken. Dat fikt altijd lekker aan op de barbecue.
Oh SKV, wat zeg je dat gevoeligquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef Skv het volgende:
[..]
ja maar nadat het vlees ''gegaard is'' door mij blijven dr altijd van die vieze stukken ''plakken'' Terwijl er dan een ander stukje vlees klaarligt om ''gegaard'' te worden.. en dan krijg je die vieze resten dr bijquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens wassenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:28 schreef Geester het volgende:
[..]
ja maar nadat het vlees ''gegaard is'' door mij blijven dr altijd van die vieze stukken ''plakken'' Terwijl er dan een ander stukje vlees klaarligt om ''gegaard'' te worden.. en dan krijg je die vieze resten dr bij
Moet jij voor je opleiding wel een scripties oid schrijven? Ik kan bijna niet geloven dat je de Nederlandse taal niet beter beheerst dan dit.quote:
Meid, mijn scriptie is FOUTLOOS..quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet jij voor je opleiding wel een scripties oid schrijven? Ik kan bijna niet geloven dat je de Nederlandse taal niet beter beheerst dan dit.
Er valt niet zoveel te snappen. Geen diepe betekenis erachter zoeken en go with the flow lijkt me het beste.quote:
Maar waarom doe je dat hier dan niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Meid, mijn scriptie is FOUTLOOS..
Trouwens: een scripties
Het blijft ten slotte Geesterquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niemand snapt het, niemand wil het ook snappen.
Jouw gemeten typesnelheid is 531 aanslagen per minuut, oftewel 106.2 woorden per minuut.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:33 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom wel? Gewoon snel typen en fouten voor lief nemen
Aah well donequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Jouw gemeten typesnelheid is 531 aanslagen per minuut, oftewel 106.2 woorden per minuut.
Je deed dat met 96% foutloze aanslagen.
http://www.ticken.nl/Typecursus/Typetest.html
Het laat je een stuk minder achterlijk overkomen, die zeldzame momenten dat je 'normaal' doet en typt.quote:
Schat, nogmaals, wat ik voor 'visage' hier gebruik is gewoon een schijn...quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het laat je een stuk minder achterlijk overkomen, die zeldzame momenten dat je 'normaal' doet en typt.
Ter verduidelijking gooi je het woord 'visage' maar even in de groep?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Schat, nogmaals, wat ik voor 'visage' hier gebruik is gewoon een schijn...
En dat doe je met als doel....?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Schat, nogmaals, wat ik voor 'visage' hier gebruik is gewoon een schijn...
Baas hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Jouw gemeten typesnelheid is 531 aanslagen per minuut, oftewel 106.2 woorden per minuut.
Je deed dat met 96% foutloze aanslagen.
http://www.ticken.nl/Typecursus/Typetest.html
Pussay.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Baas hoor
dit haal ik maar
Jouw gemeten typesnelheid is 398 aanslagen per minuut, oftewel 79.6 woorden per minuut.
Je deed dat met 97% foutloze aanslagen.
Oh no you didnt! Nu ga ik vanavond de hele tijd doen tot ik hoger haalquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
Jouw gemeten typesnelheid is 28 aanslagen per minuut, oftewel 5.3 woorden per minuut. met 63%
Typte je met je neus ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
Jouw gemeten typesnelheid is 28 aanslagen per minuut, oftewel 5.3 woorden per minuut. met 63%
godverdomme zegquote:
okquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Geester het volgende:
Fuck man ik heb waarschijnlijk een date dus zaterdag met iemand die ik WEL leuk vind en die behoorlijk lekker is
Als ze daarmee akkoord gaat, verdient ze je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:01 schreef Geester het volgende:
Maar ik ken dr al een beetje 6 maanden nu maar haar moeder was overleden en dr vader al jaren terugdus ze had / heeft ECHT een kut tijd ... Dus ik zei toen als je dr aan toe bent dan wil ik graag met je daten .. dusssss
Wacht ff, snap ik het goed dat je haar al 6 maanden telkens niet hebt kunnen ontmoeten omdat er steeds 1 of andere ingrijpende gebeurtenis tussen komt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:04 schreef Geester het volgende:
Mja ze had toen 1 maand geleden toen afgezegd omdat ze t huis moest verkopen en ja dan moet je je daarop richten dus had ik dr wel beetje geholpen dit/dat
ten 1e Wie ben jij nou weer ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht ff, snap ik het goed dat je haar al 6 maanden telkens niet hebt kunnen ontmoeten omdat er steeds 1 of andere ingrijpende gebeurtenis tussen komt?
Ok man, tofquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:12 schreef shifto het volgende:
Als zelfs je imaginary dates de datum telkens verschuiven is er echt iets niet goed
Kloonhommel niet kennenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:10 schreef Geester het volgende:
[..]
ten 1e Wie ben jij nou weer ?
ten 2e: Wie ben jij
ten 3e: nee want toen hadden we die ENE date staan toen dr ma al was overleden maar ze was gewoon gebroken...
ten 4e 5e en 6e: k
Ten 1e: Kloonhommelquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:10 schreef Geester het volgende:
[..]
ten 1e Wie ben jij nou weer ?
ten 2e: Wie ben jij
ten 3e: nee want toen hadden we die ENE date staan toen dr ma al was overleden maar ze was gewoon gebroken...
ten 4e 5e en 6e: k
ne sstquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ten 1e: Kloonhommel
Ten 2e: Kloonhommel
ten 3e: Hoe naief kan je zijn?
ten 4e 5e en 6e: Wat k? Waar heb je in godsnaam toch over man, wat k? Nou? Nou?
Ik niet met jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik wil met jou van leven ruilen voor 1 dag ....
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef Skv het volgende:
Sfeerdodend dit. Ik heb geen zin meer om wat leuks te gaan tikken.
Nah vertel eens wat is het raarste wat je ooit hebt meegemaakt echt heel raarquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef Skv het volgende:
Sfeerdodend dit. Ik heb geen zin meer om wat leuks te gaan tikken.
Als ik zeg dat ik geen zin heb om wat leuks te gaan tikken dan moet je niet vragen of ik wat raars wil tikken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Nah vertel eens wat is het raarste wat je ooit hebt meegemaakt echt heel raar
Raar hoeft niet negatief te zijn mijn beste ... oke vertel eens wat een van de meest speciale momenten in je leven was ( positief )quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik geen zin heb om wat leuks te gaan tikken dan moet je niet vragen of ik wat raars wil tikken.
WAT DOE IK FOUT MANquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Crutch het volgende:
Geester, kappen.![]()
Ik blijf niet waarschuwen.
Ik heb geen zin om iets te vertellen. Period. De sfeer is stuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Raar hoeft niet negatief te zijn mijn beste ... oke vertel eens wat een van de meest speciale momenten in je leven was ( positief )
oke dan houdt het opquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om iets te vertellen. Period. De sfeer is stuk.
Zelfs ik als grootste Geester-fan snap niet waar je nu op doeltquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Crutch het volgende:
Geester, kappen.![]()
Ik blijf niet waarschuwen.
kruts trekt het zich aan dat ik er klaar mee ben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfs ik als grootste Geester-fan snap niet waar je nu op doeltGeester is Geester en dat stoort ons allen maar ben benieuwd waar jij opeens over valt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef Skv het volgende:
[..]
kruts trekt het zich aan dat ik er klaar mee ben.
Kom op zeg, die gast is allejezus irritant.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfs ik als grootste Geester-fan snap niet waar je nu op doeltGeester is Geester en dat stoort ons allen maar ben benieuwd waar jij opeens over valt.
qftquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kom op zeg, die gast is allejezus irritant.
E.E.N.S.C.H., dat bovenaan. Maar de policy is nog niet Geester-proof gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Chick, ga je het er nou voor opnemen?quote:
I shall resignquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik kan dan ook niet zoveel doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
E.E.N.S.C.H., dat bovenaan. Maar de policy is nog niet Geester-proof gemaakt
Pfff, nee, maar heb ook echt geen zin om nu te gaan typen wat ik bedoeldequote:
Weetje wat je doet.. Zeg tegen een FA dat ik je helemaal heb verrot gescholden, ik zal dat bericht bevestigen en ik krijg een perma banquote:
Hoewel dat inderdaad leuker is. Kun je ook gewoon niet meer posten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Weetje wat je doet.. Zeg tegen een FA dat ik je helemaal heb verrot gescholden, ik zal dat bericht bevestigen en ik krijg een perma ban
Of je gaat out with a bang en relt dus inderdaad eerst echt evenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Weetje wat je doet.. Zeg tegen een FA dat ik je helemaal heb verrot gescholden, ik zal dat bericht bevestigen en ik krijg een perma ban
Nee If you want to do it, do it goodquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoewel dat inderdaad leuker is. Kun je ook gewoon niet meer posten.
Wel een beetje late reactie kerel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik mis je elk weekend weer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Het is zo weekend en dan ben je van me af man sowieso tot maandag
Ik las koek knuffelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:43 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo kut dat ik dat festival moet missen.
je zit op je mobiel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
IK kan jullie ook niet alleen laten hè. Als ik de PI's wist te vinden deed ik er een boze bij
Knetterhard aan de pillen en dan een koe knuffelenquote:
Dick Swaabquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef SicSicSics het volgende:
Thuiswerken is irritant... Wij zijn ons brein is veel interessanter!
En dan 'sochtends wakker worden in een stal... Why!? Why God, why!?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef Skv het volgende:
Knetterhard aan de pillen en dan een koe knuffelen
Bijna uit!quote:
SSS...ik denk dat mijn liefde voor jou nu wel compleet isquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef SicSicSics het volgende:
Thuiswerken is irritant... Wij zijn ons brein is veel interessanter!
'Ooooh koe, je bent zo ZACHT! ...Echt, zoooo ZACHT!! En mooimooimooi....ik houououou van jouououou weet je dat...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Knetterhard aan de pillen en dan een koe knuffelen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
SSS...ik denk dat mijn liefde voor jou nu wel compleet isDat is gvd mijn favo boek!
Ben al tijden op zoek naar lezingen die Dick Swaab in 2012 geeft om erbij te kunnen zijn, maar die kerel heeft dit jaar een rustjaar
Vorig jaar was ie zelfs op Lowlands
en helemaal op het eind van de avond zit hij de uiers van de koe af te likkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Ooooh koe, je bent zo ZACHT! ...Echt, zoooo ZACHT!! En mooimooimooi....ik houououou van jouououou weet je dat...![]()
![]()
Heb ook diverse interviews met hem gelezen en gezien, hij komt echt zo ontzettend sympathiek over!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
Ik was ook op LL, ben alleen niet gegaan want, bier drinken.
Maar wat een heerlijk boek inderdaad! Simpel, helder en slim geschreven.En die man is ook al oud... Die kan wel wat rust gebruiken
Knetterhard koeien kaken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Ooooh koe, je bent zo ZACHT! ...Echt, zoooo ZACHT!! En mooimooimooi....ik houououou van jouououou weet je dat...![]()
![]()
Ja precies! Maar ook niet bang om eens een creationist of iemand anders die de kluit belazerd er op aan te spreken en bullshit te callen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:02 schreef MohMi het volgende:
Heb ook diverse interviews met hem gelezen en gezien, hij komt echt zo ontzettend sympathiek over!Niet neerkijken op mensen die er allemaal een stuk minder kaas van hebben gegeten ofzo.
Het is heel lullig om over een koe heen te pissen he?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Eerder kregen wij altijd zo'n Pluim als kerstpakket. Kon je inwisselen voor een 'ervaring', waaronder koeknuffelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:06 schreef shifto het volgende:
Ik heb ooit koe geknuffelt
Domste ervaring in mn leven denk ik.
Ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:06 schreef shifto het volgende:
Ik heb ooit koe geknuffelt
Domste ervaring in mn leven denk ik.
Exactquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eerder kregen wij altijd zo'n Pluim als kerstpakket. Kon je inwisselen voor een 'ervaring', waaronder koeknuffelen
Ik ben ermee naar Walibi geweest!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
Eerder kregen wij altijd zo'n Pluim als kerstpakket. Kon je inwisselen voor een 'ervaring', waaronder koeknuffelen
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja precies! Maar ook niet bang om eens een creationist of iemand anders die de kluit belazerd er op aan te spreken en bullshit te callen!
Hebben we iig genoeg om over te lullen als we een biertje gaan drinken in A'foort!
Je snapt dat we dan doodgaan hè.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:23 schreef MohMi het volgende:
@ shifto; iets zegt me dat wij in de vakantie in een niet zo nuchtere bui een koe gaan opzoekenOf nou ja, ik iig
Ich weisse noch nicht.quote:
Zolang we niet via Geldermalsen hoeven te reizen waar ik op het station moet plassen, vind ik het bestquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Beter wat Spa flesjes met wodka mee dan
...Ze bedoelden toch niet stiekem radiohoofd, hé? Want dat zou niet aardig zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:45 schreef Skv het volgende:
Twee onbekenden zeiden onafhankelijk van elkaar dat ik een radiostem heb.
Nieuwe carriere.
Dit willen we natuurlijk horen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:45 schreef Skv het volgende:
Nieuwe carriere.
Mn hele fucking identiteit ligt hier straks op het forum.quote:
Handig, bij een volgende sollicitatieronde. Kunnen ze hun research gewoon op Fok doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Mn hele fucking identiteit ligt hier straks op het forum.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
...Ze bedoelden toch niet stiekem radiohoofd, hé? Want dat zou niet aardig zijn
Ga koeien knuffelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/6463787/Fok/Memo.m4a
Waarom doe ik dit ook.
EEN STUKJE NU.NL
Ohja, bijna vakantie en ik verveel me.
Ik zoek nog een sidekick.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:45 schreef Skv het volgende:
Nieuwe carriere.
Ik ben hier de Ekdom.quote:
Gisteravond echt in de kreukels gelegen om Veenstra die 'Sail' verkrachttequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben hier de Ekdom.![]()
Wil jij mijn Veenstra zijn?
Ja maar ik ben veul grappiger dan Veenstra, dus dat gaat niet opquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben hier de Ekdom.![]()
Wil jij mijn Veenstra zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |