Jonkiequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over twee maanden mag ik ook zeggen dat ik tegen de 30 loop
Als jij in een kast terecht zou komen zou je ook last hebben van je schouderquote:
You kidding? Mijn heup zou 4x gebroken zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij in een kast terecht zou komen zou je ook last hebben van je schouder
Ik ken maar weinig vrouwen die dat heel storend vinden. Of je moet het zelf volkomen afzichtelijk vinden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:48 schreef Geester het volgende:
Ik heb helaas chest hair.. erg vervelend en storend ik ga t laten laseren
We zeggen het gewoon niet om jullie gevoelens niet te kwetsenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die dat heel storend vinden. Of je moet het zelf volkomen afzichtelijk vinden.
Gelukkig zit je veilig in je scootmobielquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
You kidding? Mijn heup zou 4x gebroken zijn![]()
dude ik ben fucking 20 en dan kom ik op het strand om clam te fixen van 18 - 19quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die dat heel storend vinden. Of je moet het zelf volkomen afzichtelijk vinden.
Dat je geen broekie van 15 bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:51 schreef Geester het volgende:
[..]
dude ik ben fucking 20 en dan kom ik op het strand om clam te fixen van 18 - 19DAFUQ denken ze dan wel niet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
You kidding? Mijn heup zou 4x gebroken zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |