WAT DOE IK FOUT MANquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Crutch het volgende:
Geester, kappen.![]()
Ik blijf niet waarschuwen.
Ik heb geen zin om iets te vertellen. Period. De sfeer is stuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Raar hoeft niet negatief te zijn mijn beste ... oke vertel eens wat een van de meest speciale momenten in je leven was ( positief )
oke dan houdt het opquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om iets te vertellen. Period. De sfeer is stuk.
Zelfs ik als grootste Geester-fan snap niet waar je nu op doeltquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Crutch het volgende:
Geester, kappen.![]()
Ik blijf niet waarschuwen.
kruts trekt het zich aan dat ik er klaar mee ben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfs ik als grootste Geester-fan snap niet waar je nu op doeltGeester is Geester en dat stoort ons allen maar ben benieuwd waar jij opeens over valt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef Skv het volgende:
[..]
kruts trekt het zich aan dat ik er klaar mee ben.
Kom op zeg, die gast is allejezus irritant.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfs ik als grootste Geester-fan snap niet waar je nu op doeltGeester is Geester en dat stoort ons allen maar ben benieuwd waar jij opeens over valt.
qftquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kom op zeg, die gast is allejezus irritant.
E.E.N.S.C.H., dat bovenaan. Maar de policy is nog niet Geester-proof gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Chick, ga je het er nou voor opnemen?quote:
I shall resignquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik kan dan ook niet zoveel doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
E.E.N.S.C.H., dat bovenaan. Maar de policy is nog niet Geester-proof gemaakt
Pfff, nee, maar heb ook echt geen zin om nu te gaan typen wat ik bedoeldequote:
Weetje wat je doet.. Zeg tegen een FA dat ik je helemaal heb verrot gescholden, ik zal dat bericht bevestigen en ik krijg een perma banquote:
Hoewel dat inderdaad leuker is. Kun je ook gewoon niet meer posten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Weetje wat je doet.. Zeg tegen een FA dat ik je helemaal heb verrot gescholden, ik zal dat bericht bevestigen en ik krijg een perma ban
Of je gaat out with a bang en relt dus inderdaad eerst echt evenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Weetje wat je doet.. Zeg tegen een FA dat ik je helemaal heb verrot gescholden, ik zal dat bericht bevestigen en ik krijg een perma ban
Nee If you want to do it, do it goodquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoewel dat inderdaad leuker is. Kun je ook gewoon niet meer posten.
Wel een beetje late reactie kerel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |