Inderdaad!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja precies! Maar ook niet bang om eens een creationist of iemand anders die de kluit belazerd er op aan te spreken en bullshit te callen!
Hebben we iig genoeg om over te lullen als we een biertje gaan drinken in A'foort!
Je snapt dat we dan doodgaan hè.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:23 schreef MohMi het volgende:
@ shifto; iets zegt me dat wij in de vakantie in een niet zo nuchtere bui een koe gaan opzoekenOf nou ja, ik iig
Ich weisse noch nicht.quote:
Zolang we niet via Geldermalsen hoeven te reizen waar ik op het station moet plassen, vind ik het bestquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Beter wat Spa flesjes met wodka mee dan
...Ze bedoelden toch niet stiekem radiohoofd, hé? Want dat zou niet aardig zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:45 schreef Skv het volgende:
Twee onbekenden zeiden onafhankelijk van elkaar dat ik een radiostem heb.
Nieuwe carriere.
Dit willen we natuurlijk horen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:45 schreef Skv het volgende:
Nieuwe carriere.
Mn hele fucking identiteit ligt hier straks op het forum.quote:
Handig, bij een volgende sollicitatieronde. Kunnen ze hun research gewoon op Fok doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Mn hele fucking identiteit ligt hier straks op het forum.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
...Ze bedoelden toch niet stiekem radiohoofd, hé? Want dat zou niet aardig zijn
Ga koeien knuffelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/6463787/Fok/Memo.m4a
Waarom doe ik dit ook.
EEN STUKJE NU.NL
Ohja, bijna vakantie en ik verveel me.
Ik zoek nog een sidekick.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:45 schreef Skv het volgende:
Nieuwe carriere.
Ik ben hier de Ekdom.quote:
Gisteravond echt in de kreukels gelegen om Veenstra die 'Sail' verkrachttequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben hier de Ekdom.![]()
Wil jij mijn Veenstra zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |