Ik mis je elk weekend weer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Het is zo weekend en dan ben je van me af man sowieso tot maandag
Ik las koek knuffelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:43 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo kut dat ik dat festival moet missen.
je zit op je mobiel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
IK kan jullie ook niet alleen laten hè. Als ik de PI's wist te vinden deed ik er een boze bij
Knetterhard aan de pillen en dan een koe knuffelenquote:
Dick Swaabquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef SicSicSics het volgende:
Thuiswerken is irritant... Wij zijn ons brein is veel interessanter!
En dan 'sochtends wakker worden in een stal... Why!? Why God, why!?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef Skv het volgende:
Knetterhard aan de pillen en dan een koe knuffelen
Bijna uit!quote:
SSS...ik denk dat mijn liefde voor jou nu wel compleet isquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef SicSicSics het volgende:
Thuiswerken is irritant... Wij zijn ons brein is veel interessanter!
'Ooooh koe, je bent zo ZACHT! ...Echt, zoooo ZACHT!! En mooimooimooi....ik houououou van jouououou weet je dat...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Knetterhard aan de pillen en dan een koe knuffelen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
SSS...ik denk dat mijn liefde voor jou nu wel compleet isDat is gvd mijn favo boek!
Ben al tijden op zoek naar lezingen die Dick Swaab in 2012 geeft om erbij te kunnen zijn, maar die kerel heeft dit jaar een rustjaar
Vorig jaar was ie zelfs op Lowlands
en helemaal op het eind van de avond zit hij de uiers van de koe af te likkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Ooooh koe, je bent zo ZACHT! ...Echt, zoooo ZACHT!! En mooimooimooi....ik houououou van jouououou weet je dat...![]()
![]()
Heb ook diverse interviews met hem gelezen en gezien, hij komt echt zo ontzettend sympathiek over!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
Ik was ook op LL, ben alleen niet gegaan want, bier drinken.
Maar wat een heerlijk boek inderdaad! Simpel, helder en slim geschreven.En die man is ook al oud... Die kan wel wat rust gebruiken
Knetterhard koeien kaken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Ooooh koe, je bent zo ZACHT! ...Echt, zoooo ZACHT!! En mooimooimooi....ik houououou van jouououou weet je dat...![]()
![]()
Ja precies! Maar ook niet bang om eens een creationist of iemand anders die de kluit belazerd er op aan te spreken en bullshit te callen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:02 schreef MohMi het volgende:
Heb ook diverse interviews met hem gelezen en gezien, hij komt echt zo ontzettend sympathiek over!Niet neerkijken op mensen die er allemaal een stuk minder kaas van hebben gegeten ofzo.
Het is heel lullig om over een koe heen te pissen he?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Eerder kregen wij altijd zo'n Pluim als kerstpakket. Kon je inwisselen voor een 'ervaring', waaronder koeknuffelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:06 schreef shifto het volgende:
Ik heb ooit koe geknuffelt
Domste ervaring in mn leven denk ik.
Ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:06 schreef shifto het volgende:
Ik heb ooit koe geknuffelt
Domste ervaring in mn leven denk ik.
Exactquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eerder kregen wij altijd zo'n Pluim als kerstpakket. Kon je inwisselen voor een 'ervaring', waaronder koeknuffelen
Ik ben ermee naar Walibi geweest!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
Eerder kregen wij altijd zo'n Pluim als kerstpakket. Kon je inwisselen voor een 'ervaring', waaronder koeknuffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |