Freakquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Ik ben in een bio-bui. Ik heb zuurdesem-gerstestolbrood gekocht en besmeerd met Healthy Planet hete-paprikaspread.
You go girl, ff gezellie het broodje opsmikkelen met anitaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Ik ben in een bio-bui. Ik heb zuurdesem-gerstestolbrood gekocht en besmeerd met Healthy Planet hete-paprikaspread.
Spread, dat is vast zompigquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Deed je dat gister niet ook al? Koop dan kwark oid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:55 schreef Cue_ het volgende:
Een boterham eten met een keelontsteking-achig-iets
Niet op brood, neem ik aan?quote:
They see me rollin', they hatin'quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig zit je veilig in je scootmobiel
Ja, dat is zodat de foetus zich niet een weg naar buiten kan kauwen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:03 schreef Geester het volgende:
maar hebben vrouwen dat sowieso allemaal een dikkere huid dan een kerel?
Die vrouw in Alien was dan vast niet helemaal goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is zodat de foetus zich niet een weg naar buiten kan kauwen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aah maar nee weet ik veel ik heb niet zoveel lichamen aan mogen raken dat ik een duidelijk beeld heb ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was een alienbaby, hallo, even je verstand gebruiken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Die vrouw in Alien was dan vast niet helemaal goed
Google.nlquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Geester het volgende:
[..]
Aah maar nee weet ik veel ik heb niet zoveel lichamen aan mogen raken dat ik een duidelijk beeld heb ofzo
Oh.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was een alienbaby, hallo, even je verstand gebruiken.
Proest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ok nequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:07 schreef Geester het volgende:
[..]
ne ne
EH wat moet eigenlijk je username op slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |