Narcist?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
Ik ben een keiharde eigengeiler. Volgens hara had lievmeisje mn zusje kunnen zijn.!
Nee er klopt geen flikker van, hara loopt me te mindfucken goffedomme.quote:
Nee, echt waar!quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee er klopt geen flikker van, hara loopt me te mindfucken goffedomme.
Helaas the only kind of fucking die ze met je doetquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik dacht dat we er een beetje overheen waren dat Skv en ik elkaar zouden willen doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Helaas the only kind of fucking die ze met je doet
Ik ben een beetje mysogyn aan het wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik lig er nog wakker vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we er een beetje overheen waren dat Skv en ik elkaar zouden willen doen?
Picsquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou poepen godverdegodver
Eeeeeeeeeewww, ga jij maar met Shifto naar het keldertje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou poepen godverdegodver
haaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeewww, ga jij maar met Shifto naar het keldertje.
Wilden doen. Jij bent nu kruts zn bitch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we er een beetje overheen waren dat Skv en ik elkaar zouden willen doen?
Tieft op joh.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Skv het volgende:
Crutch, hou eens op met het voeden van Hara in haar geestelijke ongesteldheidsbui. Nooit beamen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:07 schreef Skv het volgende:
Crutch, hou eens op met het voeden van Hara in haar geestelijke ongesteldheidsbui. Nooit beamen.
Ik ga zo een frikandelbroodje halen bij de appie... Dit is mijn laatste bulk weekquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Komt wel goed schatje. Het is ook niet niets hè!
Ga je dan cuttenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ga zo een frikandelbroodje halen bij de appie... Dit is mijn laatste bulk week
Klopt ja ik was er al mee bezig maar gelijk full cutten is lastigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |