quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb een enorm goed gevoel over d'r jurk.
Hij wordt volgens mij een stuk 'zwieriger' dan de stijve stof van het NSF.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:05 schreef Greys het volgende:
Erica is heel, heel, HEEL erg goed....
Dus als zij de enige backing zou worden zou ik daar weer heel erg blij van worden
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef TheArt het volgende:
Waarom komt de rest in hemelsnaam pas 10 sec. voor het einde het podium oplopen?
Heel erg tof, wij waren echt een van de weinigen die het gezien hebben toenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:50 schreef Greys het volgende:
Nog even over die stream van de generale van vorig jaar...
Was was die opening toen awesome he, met die bigband en Raab en al die Lena's
nee, maar ik denk dat dat pas maandag wordt aangezien dan de generale beginnen voor de jury.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Hole1988, heb jij al weer iets van livestreampjes kunnen vinden à la vorig jaar?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Leuke eyecandy die jongens... en laat ze maar wat met die instrumenten frummelen... ik zeg al... het is er zeker niet slechter op geworden sinds de nationale finale...
Het is in ieder geval een lied dat je haat of waar je van houdt... nikszeggend is het niet te noemen en dat is positief... liever een lied waarbij 4 van de 10 er wél op stemmen dan eentje waarbij 10 mensen zeggen mwah en helemaal niet bellen
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:32 schreef grazz het volgende:
Net thuis en wat zijn die negatieve reacties van fans weer f8cking irritant zeg. Altijd gezeik en gehaat op onze inzending![]()
Nahja...
Nederland heeft weer eens een achtergrond,...yay...en ik vind het ook best wel bij het nummer passen. Het filmpje van de 2 kids was effectiever geweest, maarja dat mocht dus niet. Ik las hier en daar dat de NLse delegatie verschillende achtergrondjes aan het testen was, dus ben benieuwd waar ze uiteindelijk voor zullen kiezen. De zang van Joan is goed en onderscheidend ook, dat kan er voor zorgen dat mensen toch willen blijven luisteren (of niet). De tooi...tsja, ik denk dat een veer ook prima was geweest, maar vind het toch stoer dat ze haar eigen ding doet
Het is sowieso lekker opvallend in zo'n sterke semi, dus Nederland vergeten? Nee dat zal zeker niet gebeuren dit jaar!
Achtergrondzangeres: niet veel op aan te merken, doet haar ding prima al staat ze daar wat verloren lol...misschien valt dat op beeld wel mee. Maar dan...en ik HOOOOOP dat ze daar vooruitgang in zullen boeken: Die modellen...snap dat men het leuk vindt om naar knappe mensen te kijken, maar laat ze iets DOEN! Dat ze wat verderop staan vind ik geen probleem, maar er gebeurt nog niet veel en al helemaal niet wanneer ze richting Joan lopen. De treble meisjes waren vrolijk en bewogen mee op de muziek, maar deze houten klaassen (?)...god, ... echt hoe dom
Ik vind dit echt niet bij het lied passen op dit moment. Het lijkt alsof ik naar 2 acts kijk. Ik hoop dus dat de choreograaf hen ff streng toespreekt (JA!!) dat ze meer moeten bewegen want dit ziet er nu niet uit. Zullen ze zelf ook wel inzien toch? Kom op,ik wil vrolijkheid zien!
Macedonië was vandaag zeer overtuigend. Wij hebben nog altijd een beter lied, maar ik heb er een teleurstellend gevoel door gekregen na vandaag. Ik hoop dat we op de 2e repetitie verbeteringen zien.
Over John de Mol, hij heeft zich er blijkbaar wel mee bemoeit. Ik las op een site (weet ff niet welke, als ik'm vind dan kopier ik'm wel ) dat Joan en John de Mol verschillende meetings hebben gehad.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:42 schreef grazz het volgende:
Sorryals deze al is geplaatst, goede kwaliteit wel van haar 1e repetitie.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:22 schreef Greys het volgende:
Leuk interview met Joan over hoe ze zelf de repetitie vond gaan!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
De jongens deden nu ook totaal niet hun best om te 'spelen' op de instrumenten, maar die hadden misschien niet door dat dat filmpje ook zoveel bekeken zou worden, weten zij veel
Dus die dachten 'we staan hier, cameraposities enzo, en dat echte goede gedoe doen we wel als het zover is' denk ik.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Hoop ik ook
Want haar eigen uitstraling is ook echt warm en schattig. Beetje Olsen Brothers gevoel.
En als sommige commentatoren dan nog even van te voren uitleggen over de tooi is het helemaal geweldig en mooi meegenomen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef Dirkh het volgende:
Zeg hallo? Zitten we nou een slechte repetitie goed te praten?
Die repetitie wordt door alle landen bekeken, bij de stemmers en de stemmingmakers.
Dan moet je knallen, vanaf het begin en niet in een of ander slonzig slap
gewaad komen, de achtergrondmuzikanten een beetje slap op de achtergrond
laten aanklooien. En als ze nu nog dingen moeten voorbereiden, dan is dat treurig.
Het is niet alleen een kwestie van dingen bijschaven, maar NU alles omgooien.
Joan kan wel roepen dat ze dicht bij d'r zelf wil blijven, maar het is ook haar keuze
om mee te doen.Dan zal ze er ook voor moeten gaan.
Muziek, enthousiasme, entertainment, vermaak. Ik heb 99% van dat gemist in
de repetitie en veel andere
landen zullen ook hebben gekeken en daar een mening over hebben.
En het zou mij verbazen als dat een duidend positief zal zijn.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Die repetitie wordt echt niet door miljoenen bekeken hoor Dirk
En vergelijking met 3J's gaat ook mank, die hadden namelijk NERGENS over nagedacht. Bij Joan moeten gewoon nog wat puntjes op de I
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
Rene Romkes zei op FB dat hij vond dat de heren 'te laat' kwamen idd, te houterig zijn,
veel meer energie moeten uitstralen e.d.
En Rene Romkes is degene die haar geïnterviewd heeft (die ene die zegt 'It's Joan.. and me...') voor esctoday dus dat heeft ie haar vast wel even ingefluisterd
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
wanneer moet ze weer gaan repeteren? Van het weekend?
en dan de generale op dinsdag/woensdag ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:08 schreef Maanvis het volgende:
ze heeft de rondingen op de juiste plekken.
als een zacht roomsoesje.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Zoals ik hier ( en ook in de andere topics al zei):
Ik denk dat we de negatieve uitwerking van die tooi echt heel erg overschatten... het valt meer op dan dat het pijn doet denk ik... mensen denken 5 seconden WTF en zijn getriggerd om te kijken, en juist dan valt het leuke catchy liedje op....
Als je kijkt waar andere landen de afgelopen jaren mee aan kwamen kakken op het podium:Griekenland met boeken, loopbanden, nietmachines; Rusland met een ijsbaan, kunstschaatser en dit jaar met een bakoven; Wit-Rusland met vlindervleugels; Moldavie met puntmutsen en een schommeloma en dan heb ik het nog niet gehad over Oekraine met een hele inboedel in 2009... het scoorde allemaal... en die Deense van dit jaar heeft een zeemanspet die geen hol met het lied te maken heeft... en dat zal ook gewoon scoren.... dus ik denk dat het meer goed doet dat je in ieder geval onthouden wordt na 18 liedjes ipv dat het je punten kost
quote:
Ik had geen zin om dat helemaal door te gaan spittenquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Openingspost niet aangevuld met nieuwe caps en youtubes.
---
Ik ook niet en dat ga ik niet doen ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nog steeds de inzendingen van de andere landen nog niet geluisterd.![]()
Met het JESF luisterde ik de liedjes pas voor het eerst op de middag van de finale.![]()
Ik ga ze voor het eind van de week luisteren. Dat beloof ik mezelf.
Heb er altijd zin in ..maar dit jaar meer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:04 schreef yvonne het volgende:
Ik heb het ESF iig in jaren niet zo spannend gevonden, ik kijk er ook enorm naar uit
Als ik het goed begrepen heb heeft die ontwerper meerdere creaties ontworpen voor Joan die ze zal dragen in Baku, dus die stofjes zouden ook voor de andere jurken kunnen zijn. Ik ben al bang dat DE jurk lichtblauw zal zijn, omdat ze, als ik het goed zag, blauwe schoenen droeg tijdens repetitie en die kleur kwam ook terug in de tooi. Maar het vloekt verschrikkelijk met dat vele rood op de LED achtergrond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je de stofjes van de jurk bekijkt, is een tooi helemaal niet zo passend, eigenlijk (was toch ook in dit topic?)
Ik dacht gister hetzelfde. Ik denk nu dat ze NIET met tooi gaat optreden. Ze wil die tooi nog niet helemaal opgeven, vandaar dat ze hem nu even opdoet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:28 schreef MuscleLover29 het volgende:
Less net een interview op www.rijnmond.nl met de jurkenontwerper van Joan, en hij zegt: "Ik denk dat ze iedereen voor de gek aan het houden is wat de tooi betreft.
Dus misschien toch geen tooi voor Joan uiteindelijk?
http://www.rijnmond.nl/ni(...)jft-een-groot-geheim
Oh spann0ndquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:28 schreef MuscleLover29 het volgende:
Less net een interview op www.rijnmond.nl met de jurkenontwerper van Joan, en hij zegt: "Ik denk dat ze iedereen voor de gek aan het houden is wat de tooi betreft. Je zult namelijk zien dat ze in de loop van de week enorm veel hoofddeksels opheeft. Wat ze uiteindelijk draagt, is de verrassing van de avond."
Hmm nu lees ik jouw berichtje en ik herinner me dat ze gister zei dat ze de tooi wél op moest doen vanwege camerabeelden. Ze wilden graag weten hoe groot de tooi zou zijn anders komt straks niet alles op beeld. Dus volgens mij weten we het antwoord?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:30 schreef Greys het volgende:
Ze had het al wel over 'een verrassing'...
En op zich had ze tijdens de repetitie die hele tooi niet op hoeven hebben natuurlijk, niemand was nog in de outfit. Dus ik ben benieuwd of het echt zo gaat zijn![]()
Gelukkig maar dat ze nog wat oefenen, tis echt nodigtwitter:KoosShow6 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 11:09:14Joan heeft vandaag in hotel nog gerepeteerd met de jongens van de achtergrond band. Rest van de dag vrij. #Songfestival @shownieuws reageer retweet
Klinkt logisch inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Hmm nu lees ik jouw berichtje en ik herinner me dat ze gister zei dat ze de tooi wél op moest doen vanwege camerabeelden. Ze wilden graag weten hoe groot de tooi zou zijn anders komt straks niet alles op beeld. Dus volgens mij weten we het antwoord?
Gedaan Pino!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik had geen zin om dat helemaal door te gaan spitten
Wil je een PM sturen met de code zodat ik het er zo in kan plakken?
Ericaquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat is de naam van de achtergrondzangeres, kan de post van Greys niet terugvinden.
Iets van: Ze is heel, heel , heel erg goed!
Zo beter?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Openingspost niet aangevuld met nieuwe caps en youtubes.
Die post van Toposcoupe 2 boven je denk ik met die scans uit de Microgids.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef Greys het volgende:
Wat is er in dit topic nou zo huuuuuge dat het topic er zo langzaam van laadt?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef Greys het volgende:
Wat is er in dit topic nou zo huuuuuge dat het topic er zo langzaam van laadt?
Of ligt dat aan mijn trage netbookje?
in die schetsen is een tooi te zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:30 schreef Greys het volgende:
Ze had het al wel over 'een verrassing'...
En op zich had ze tijdens de repetitie die hele tooi niet op hoeven hebben natuurlijk, niemand was nog in de outfit. Dus ik ben benieuwd of het echt zo gaat zijn![]()
Zo heel enorm zijn ze volgens mij niet, dus het zal wel aan mijn netbookje liggen hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]Ik wil er ook wel linkjes van maken.
Vrijdag werden de schetsen bekend maar Joan blijft wel steeds zeggen dat ze het geheim wil houden. Volgens mij zijn die schetsen gewoon fake.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in die schetsen is een tooi te zien.
Ik begrijp alleen nooit dat 41 landen nu de puntjes op de i zetten, terwijl er bij Nederland weer crisisoverleg isquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:40 schreef grazz het volgende:
Iemand net shownieuws gezien?
Ook zij hadden het over het zakken van de NLse inzending na de 1e repetitie in diverse polls.
De SBSreporter in Bakoe interviewde Daniel Dekker. Ook hij vond het nog niet 'af', er moet dan ook nog een hoop gebeuren. Verder heeft de NLse delegatie vanochtend een 'spoed bijeenkomst' gehouden.
Ze zijn zich er dus van bewust dat ze geen goede indruk hebben achter gelaten. Mooi! Ik hoop dat we vrijdag wat aanpassingen zien in de act in elk geval en dan bedoel ik vooral het bandje. Laat ik maar niet te veel verwachten...![]()
Ik zie het ja, er mist een 1 in het topicnummer. Wilde het aanpassen maar jij hebt hem al gelockedquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
Er staat een soort slowchat linkje in de OP als zijnde vorig topic over Joan?
Waar komt dat nou vandaan? Ik ga het even wijzigen
Oh dat locken gaat automatisch, dat deed ik niet expresquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, er mist een 1 in het topicnummer. Wilde het aanpassen maar jij hebt hem al gelocked
Ja weet ik welquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat locken gaat automatisch, dat deed ik niet expres
Als een mod iets aan een OP heeft gewijzigd is ie daarna niet meer te wijzigen door de oorspronkelijke TS. Dus als er nog iets aan veranderd moet worden moeten jullie mij even gillen in dit geval
Op dezelfde link hebben ze nu een filmpje toegevoegd. Interview met de ontwerper.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:28 schreef MuscleLover29 het volgende:
Less net een interview op www.rijnmond.nl met de jurkenontwerper van Joan, en hij zegt: "Ik denk dat ze iedereen voor de gek aan het houden is wat de tooi betreft. Je zult namelijk zien dat ze in de loop van de week enorm veel hoofddeksels opheeft. Wat ze uiteindelijk draagt, is de verrassing van de avond."
Dat kapsel van die tweetwitter:planetjedward twitterde op woensdag 16-05-2012 om 17:00:06Jedward and Joan franka rocking out near the swimming Pool! @JoanFranka http://t.co/8TDantXl reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in. Hierom:
- Het is muzikaal gezien goed, en er zijn ook mensen die alleen maar naar de muzikale kwaliteiten kijken
- Volgens mij wordt de jury onderschat, zij kunnen Nederland nog best veel punten geven
- Het is technisch goed gedaan in vergelijking tot andere landen
- Ik denk dat ze nu nog helemaal niet voluit gaan, Jan Dulles kan volgens mij beter en dan kan het beter blijven hangen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:44 schreef grazz het volgende:
Gaat het toch nog goed komen?F*ck ik krijg meteen weer hoop
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef grazz het volgende:
Het MOET goed komen. We zitten in een halve finale met landen die ons meestal punten geven!
(N.B.Zweden won deze halve finale, Nederland eindigde helemaal onderaan).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Belachelijk dat Nederland zo laag staat in de voorspellingen ... als Zweden wél doorgaat naar de finale en Nederland niet, is het voor mij klaar.
Dan mag dit echt het laatste jaar zijn dat Nederland meedoet met het ESF.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat ook zo kan zijn is dat ze die repetitie helemaal niet zo belangrijk vinden als wij.. en laten we wel wezen... feitelijk komt het er pas volgende week donderdag op aan...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe helemaal mee met jubelen voor NL hoor. Ik zie ons in de finale staan
!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik doe met je mee heb ik besloten
Fuck 'em all, we gaan voor het eerst sinds eeeeeeeeuwen de finale halen
(Vooral die onderste heeft er weinig van begrepen)quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In de 2e halve finale is het niveau minder dan in de 1e, en het is absoluut niet nodig om te verliezen van landen als Bulgarije of Moldavie, die vervolgens roemloos 24e worden in de finale.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Gewoon even om erin te komen, wat reacties van vorig jaar rond deze tijd:
(Vooral die onderste heeft er weinig van begrepen)
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:42 schreef grazz het volgende:
Wahahaleuk om die reacties nog eens terug te lezen!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Gewoon even om erin te komen, wat reacties van vorig jaar rond deze tijd:
[..]
[..]
[..]
[..]
(N.B.Zweden won deze halve finale, Nederland eindigde helemaal onderaan).
[..]
[..]
[..]
[..]
(Vooral die onderste heeft er weinig van begrepen)
twitter:songfestival twitterde op donderdag 17-05-2012 om 20:28:41PRIMEUR: morgen exclusief om 12.00 uur op songfestival.nl : @JoanFranka laat haar jurk zien! #songfestival reageer retweet
Ik denk dat ie wit zal zijn of lichtblauw misschien...en met veel verenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:songfestival twitterde op donderdag 17-05-2012 om 20:28:41PRIMEUR: morgen exclusief om 12.00 uur op songfestival.nl : @JoanFranka laat haar jurk zien! #songfestival reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 17-05-2012 om 14:09:51Morgen repeteert @JoanFranka weer in Baku. Hoop: dat de act drastisch veranderd is. Anders mist NL opnieuw de finale #songfestival reageer retweet
Dat klinkt hoopvolquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:36 schreef grazz het volgende:
Op de vraag wat Joan vindt van de daling in de polls zegt ze:
Het is zoals het is. Het is een klein percentage, de kijkers thuis moeten straks stemmen.
Ook werd er gevraagd wat er zal veranderen aan de act:
Er wordt aan de act gewerkt, maar verwacht geen grote veranderingen. De modellen zullen blijven.
Van te voren is er niet echt gerepeteerd met de band (!!!!!). Ook vertelde Joan dat een aantal van de modellen naast het modellenwerk een instrument bespelen. Zo heeft één van hen in de studio ook echt iets ingespeeld op You and me.
Morgen krijgen we een duidelijker beeld van hoe de act er uit zal zien.
ze heeft erg grote borsten ook.quote:
Als je tijdens repetities niet vol gas wilt geven dan ben je simpelweg een broodzangeres. Echte artiesten met liefde voor het vak willen altijd iets goeds neer zetten, ook tijdens repetities.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Het zijn repetities... sommigen vinden het dan niet nodig om vol gas te geven... maar ik hoop dat we morgen een iets beter totaalplaatje te zien krijgen dan dinsdag
Tof he? Een wals!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:57 schreef Maanvis het volgende:
ik heb net het nummer van engelbert humperdink gehoord, die gaat gewoon winnen.
Er zijn zat voorbeelden van deelnemers die zo vol overgave repeteerden dat ze op het moment supreme geen goeie stem meer hadden (Gerard Joling en Justine Pelmelay bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je tijdens repetities niet vol gas wilt geven dan ben je simpelweg een broodzangeres. Echte artiesten met liefde voor het vak willen altijd iets goeds neer zetten, ook tijdens repetities.
maar you and me is een simpel nummer waarvoor je geen goede stem nodig hebtquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn zat voorbeelden van deelnemers die zo vol overgave repeteerden dat ze op het moment supreme geen goeie stem meer hadden (Gerard Joling en Justine Pelmelay bijvoorbeeld)
Carola uit Zweden zong altijd maar halve kracht tijdens repetities... en eindigde 3 keer in de top 5
zweden heeft echt een slecht nummer, 13 in een dozijn happy trance is datquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef LLonden het volgende:
Ik zie Engelbert echt het songfestival niet winnen hoor. Zweden wint het gewoon! En als Zweden niet zou winnen dan wint denk ik dat slechte lied uit Roemenië of Cyprus. Maar Engelbert sowieso niet, maarja we zullen zien! Ik zit er altijd naast haha.
Ja, maar de hele act 'straalde' ook plezier uitquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar aan die uitstraling moet ze nog wel een pietsie werken, want tijdens de repetitie shinede ze niet half zo als op het NSF. Maar dat komt in het eggie vast goed.
Volgens mij vindt Koos het een beetje stinkenquote:
Uit mn hoofd 13:00uur dacht ik (NLse tijd!)quote:
Da's wel erg gay hoor als die modellen in een rokje op de achtergrond dansen. Sorry, dat kan echt niet!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb de rehersal gekeken, zag er niet slecht uit, hopelijk nog wat vrolijk huppelende modellen in korte rokjes op de achtergrond en het is helemaal top!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef grazz het volgende:
Volgens mij vindt Koos het een beetje stinken
morgen om 12uquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:38 schreef aaron001 het volgende:
Was de primeur van die jurk niet vanavond bij Shownieuws, of heb ik het mis?
Ik vond die uitstraling bij Songfestival in concert erg minimaal. Ze straalde van alle artiesten het minste uit. Ze stond er maar wat verlegen en verbaasd bij en durfde niet echt de zaal in te kijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Niet bang wezen.![]()
Het is ook Joan haar uitstraling die harten en stemmen kan veroveren.
Oja, jij bent bij songfestival in concert geweest. Stond Joan alleen op het podium?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef Injetta het volgende:
Ik vond die uitstraling bij Songfestival in concert erg minimaal. Ze straalde van alle artiesten het minste uit. Ze stond er maar wat verlegen en verbaasd bij en durfde niet echt de zaal in te kijken.
Ik vrees dat ze op dat grote podium in zo'n immense zaal helemaal wegvalt.
Ja, daar stond ze alleen. Vooraan op het toneel, vastgeplakt aan de microfoon met haar gitaar, met een soepjurk aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oja, jij bent bij songfestival in concert geweest. Stond Joan alleen op het podium?
Modellen/muzikanten en achtergrondzangeres Erica zijn er ook nu ook bij.
en of die bitterballen bij henkie een beetje te kanen zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nog 168 uur en dan weten we of Joan niet door is, of wel.
Daar hoef ik me niet druk om te maken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en of die bitterballen bij henkie een beetje te kanen zijn
Dinsdag 15 mei ,quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef Injetta het volgende:
Ik vrees dat ze op dat grote podium in zo'n immense zaal helemaal wegvalt.
Morgen weer een repetitie, daarna dacht ik nog een, is afwachten, over 7 dagen weten we meer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:02 schreef Injetta het volgende:
Ja, daar stond ze alleen. Vooraan op het toneel, vastgeplakt aan de microfoon
met haar gitaar, met een soepjurk aan.Het publiek was uiteraard enthousiast
aan het meezingen en klappen, maar ze bleef wat verlegen lachend kijken.
Cornald Maas probeerde na afloop nog een praatje te maken, maar veel had
ze niet te melden. Sorry hoor. Maar ik zie die uitstraling niet en ik begrijp
ook dat enorme enthousiasme niet over het liedje.
Het is leuk, maar niet meer dan dat.
quote:Morgen, vrijdag 18 mei om 12.00 uur onthult Joan exclusief op songfestival.nl haar jurk! Nieuwsgierig hoe de jurk, die ontworpen is door Victor van Westering, eruit ziet?
Dat maakt wel verschil APK!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:43 schreef APK het volgende:
De jurk![]()
Alsof dat veel verschil gaat maken
Gewoon goed, enthousiast en overtuigend zingen
quote:Barbara Dex Award
De Barbara Dex Award is een prijs, die elk jaar wordt uitgereikt door de website eurovisionhouse.nl voor de slechtst geklede artiest op het Eurovisiesongfestival. De prijs is genoemd naar de Belgische zangeres Barbara Dex. In 1993 nam Barbara deel aan het songfestival met de ballade "Iemand als jij". De toen redelijk struise Barbara verscheen er in een weinig flatteus jurkje, nota bene van eigen hand. De belichting op het festival was genadeloos. Het leek of de zangeres was verpakt in een baal oude, bleekgele vitrages. Daarbij presenteerde zij een kapsel "stijl 1965". Alle aandacht ging daardoor naar haar presentatie uit en niet naar het liedje. Dit leverde haar toen de laatste plaats op. Sinds 1997 krijgt de slechtst geklede artiest op het songfestival deze Award.
Geen idee wie dat is, zal ook wel een zeikliedje zijn geweestquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
Dat maakt wel verschil APK!
Ze hebben het nog steeds over dat afgrijselijk lichtgeel kleedje van Belgische Barbara (toch??) van jaaaaren geleden
Tuurlijk mag dat, want smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:47 schreef zibster het volgende:
Wanneer is het festival?
Het is wel een lelijke vrouw (of meid), zeg. Mag dat gezegd worden?
Ik maak me er niet 'echt zorgen' om, om de jurk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, zal ook wel een zeikliedje zijn geweest![]()
Maar serieus, mensen die zich echt zorgen maken over de jurk liggen waarschijnlijk ook wakker over het ontbreken van het indianenfilmpje.
Ik heb er trouwens steeds minder vertrouwen in.
Volgens mij beschouwen ze het als een soort spannend schoolreisje
Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van de laatste 5 jaar, maar dat is slightly off topicquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Hier, er is zelfs een 'prijs' naar haar vernoemd
Dat zal wel jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
Ik maak me er niet 'echt zorgen' om, om de jurk.
Ben er gewoon rete nieuwsgierig naarDat zal wel een vrouwending zijn dan.
En/of een homoding
http://wiwibloggs.com/201(...)-dressed-list/11529/quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van de laatste 5 jaar, maar dat is slightly off topic
Niet om aan te horen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef zibster het volgende:
Oke, bedankt. Ben benieuwd of ze in de finale komt. Zal wel niks worden met die rare outfit en het rare nummr.
Zet daar gewoon eens een blond poppetje neer in een strak jurkje met een emotioneel nummer en klaar. Jennifer Ewbanks ofzo. Niet om aan te horen maar vast wel pakkend.
Hoe DURF je dat te zeggen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef zibster het volgende:
Oke, bedankt. Ben benieuwd of ze in de finale komt. Zal wel niks worden met die rare outfit
En Joan moet haar adorable hartverwarmende hertjesblik weer opzetten, net als tijdens het NSFquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef aaron001 het volgende:
De meeste kan op een finale plek lijkt me met deze setting:
Muzikanten en achtergrondzangeres staan bij elkaar op korte afstand van Joan, zo kunnen er aparte shots van Joan worden gemaakt maar ook totaal shots. Bij voorkeur draagt ze geen tooi en staan de vuurkorfen voor op het podium net zoals bij het NSF. Een beetje de setting van Bosnie-Herzegovina vorig jaar, was erg sfeervol en leuk om naar te kijken.
Verka en Milan slecht gekleed?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
http://wiwibloggs.com/201(...)-dressed-list/11529/
We hebben iig enorme voorpretquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En Joan moet haar adorable hartverwarmende hertjesblik weer opzetten, net als tijdens het NSF
En ach, al wordt het weer niets... ik vind deze inzending in elk geval het leukst sinds jaren! Als we in de eerste halve finale hadden gezeten waren we sowieso wel door denk ik zelfs![]()
Ja, onze favorieten, hoe DURVEN ZEquote:
En zo is datquote:
Wat leuk! Dus dat heeft ze toch maar mooi voor elkaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:59 schreef _Joy_ het volgende:
Ik ben helemaal geen songfestival fan, kijk het al jaren niet meer maar ik vind het lied van joan zo leuk dat ik dit jaar ga kijken. Sowieso de halve finale en hopelijk ook de finale!
Ik word gewoon blij als ik you and me hoor, zo'n vrolijk liedje.
Go joan go!
De voorpret valt mij eigenlijk mbt de media een beetje tegenquote:
Hmm, eerste halve finale is veel lastiger te voorspellen aangezien die niet de beste liedjes heeft maar wel het meeste 'entertainment' biedt met veel verschillende soorten muziek.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En Joan moet haar adorable hartverwarmende hertjesblik weer opzetten, net als tijdens het NSF
En ach, al wordt het weer niets... ik vind deze inzending in elk geval het leukst sinds jaren! Als we in de eerste halve finale hadden gezeten waren we sowieso wel door denk ik zelfs![]()
Jazeker!! Ik zit straks nagelbijtend voor de tv. Ze moet gewoon door en daarna minimaal in de top 10 eindigen. Ik heb er een goed gevoel overquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk! Dus dat heeft ze toch maar mooi voor elkaar![]()
Maar als je alle liedjes van de 2e semi achter elkaar hoort zitten daar al best veel (voor mijn gevoel tenminste...) 'zo goed als zekere qualifiers' bij. Er blijven niet zo heel veel plekkies overquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:03 schreef aaron001 het volgende:
[..]
Hmm, eerste halve finale is veel lastiger te voorspellen aangezien die niet de beste liedjes heeft maar wel het meeste 'entertainment' biedt met veel verschillende soorten muziek.
Vind het moeilijk voor te stellen dat ze de finale niet gaat halen, aangezien het nou niet bepaald een liedje is dat blijft steken in een halve finale. Het is aanstekelijk en vrolijk en dat zijn toch meestal de qualifiers. Bovendien, als een ander land dit liedje had gebracht had ik het waarschijnlijk ook goed gevonden. Ik denk dat het vooral aan het imago van Nederland ligt..
Je had toch 'De Toppers op weg naar Moskou' en ook zoiets met Sieneke?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
Dat programma is toch meestal voorafgaand aan het Eurovisie?
Of was het vorig jaar al weken van te voren?
Volgens mij hebben ze het online wel al.
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:03 schreef aaron001 het volgende:
[..]
Hmm, eerste halve finale is veel lastiger te voorspellen aangezien die niet de beste liedjes heeft maar wel het meeste 'entertainment' biedt met veel verschillende soorten muziek.
Vind het moeilijk voor te stellen dat ze de finale niet gaat halen, aangezien het nou niet bepaald een liedje is dat blijft steken in een halve finale. Het is aanstekelijk en vrolijk en dat zijn toch meestal de qualifiers. Bovendien, als een ander land dit liedje had gebracht had ik het waarschijnlijk ook goed gevonden. Ik denk dat het vooral aan het imago van Nederland ligt..
ik zal m'n oordopjes meenemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Maar stel je nou eens voor dat één van die enveloppen open gaat en de vast heel slechte Azerbeidzjaanse presentatoren zegt 'Zuh Neddurlents'. Ik geloof dat de oerkreten in het hele land te horen zullen zijn
Ik ga met de auto toeterend door de straten, hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Maar stel je nou eens voor dat één van die enveloppen open gaat en de vast heel slechte Azerbeidzjaanse presentatoren zegt 'Zuh Neddurlents'. Ik geloof dat de oerkreten in het hele land te horen zullen zijn
Ik zie alleen Servie, Noorwegen, Turkije, Oekraine en Zweden als zeker. De rest hangt vooral af van de avond zelf, 95% hoort alle liedjes voor het eerst en het voordeel van Joan is, is dat ze een pakkend reffrein heeft en meteen in je hoofd zit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je alle liedjes van de 2e semi achter elkaar hoort zitten daar al best veel (voor mijn gevoel tenminste...) 'zo goed als zekere qualifiers' bij. Er blijven niet zo heel veel plekkies over
Ik spring in de Hofplein fontein.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga met de auto toeterend door de straten, hoor.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:10 schreef aaron001 het volgende:
En kan iemand een erg catchy nummer bedenken dat is blijven steken in de halve finale?
want als ze niet wint dan wordt er natuurlijk net zo hysterisch gehuildquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat je dat voor de zekerheid beter sowieso al kunt doen
Hahaha, oeioei wat was dat een blamage. Niemand begreep het ook, drie oude mannen in lichtjespakken die het niet deden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!
Nee oke, je hebt een punt
En wat dacht je van al dat meejengelen op de te draaien nummers?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
want als ze niet wint dan wordt er natuurlijk net zo hysterisch gehuild.
Dat twittert Cornald vanuit Ibizatwitter:cornaldm twitterde op donderdag 17-05-2012 om 18:15:22Je hebt je kont nog niet gekeerd of Donna S overlijdt, Joan F zakt bij de bookies en Tofik D redt het niet in de GL-peilingen #wegblijven reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik spring in de Hofplein fontein.
Toeterend.
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 17-05-2012 om 14:09:51Morgen repeteert @JoanFranka weer in Baku. Hoop: dat de act drastisch veranderd is. Anders mist NL opnieuw de finale #songfestival reageer retweet
Dat is zo'n beetje wat wij ook posten, toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:24 schreef Fascination het volgende:
Ik weet niet of 'ie al gepost is:twitter:cornaldm twitterde op donderdag 17-05-2012 om 14:09:51Morgen repeteert @JoanFranka weer in Baku. Hoop: dat de act drastisch veranderd is. Anders mist NL opnieuw de finale #songfestival reageer retweet
Of de spoelbak van Henk.quote:
Ik heb het niet echt gevolgd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje wat wij ook posten, toch?
Jij zit vol goede ideeën.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of de spoelbak van Henk.
Die we dan even omdopen tot Hofplein fontein...
Shalalie, ik ben verliefd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:10 schreef aaron001 het volgende:
En kan iemand een erg catchy nummer bedenken dat is blijven steken in de halve finale?
Nee, nu dat je dat schrijft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:01 schreef APK het volgende:
De voorpret valt mij eigenlijk mbt de media een beetje tegen![]()
De afgelopen jaren was er tenminste nog een RLS-achtig programma dat de deelnemers volgde, maar nu is het ijzingwekkend stil.
Of mis ik een of ander 'Joan Bikkelend naar Bakoe' programma?
Disclaimer: Ik heb geen tv-gids meer![]()
Leuk. Echte cabaretier die Cornald M.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat twittert Cornald vanuit Ibizatwitter:cornaldm twitterde op donderdag 17-05-2012 om 18:15:22Je hebt je kont nog niet gekeerd of Donna S overlijdt, Joan F zakt bij de bookies en Tofik D redt het niet in de GL-peilingen #wegblijven reageer retweet
De tooi wel, maar zo te lezen vindt ie de act niets. En terecht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:02 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo is Cornald nu ineens ook weer negatief over Joan's act? hij vond de tooi enzo toch tof?
Ik denk overigens dat ze vandaag geen tooi op heeft maar met één veer op het podium staat
Ja, ik dacht dat ze niet eens de finale haalde, maar dat had ik mis. Wel heel teleurstellend in de finale.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet waar. Die haalde de finale, maar viel daarin erg tegen.
Oh je hebt het al aangepast
Estland had toen samen met Hongarije het nichtenlied van vorig jaar. Hetzelfde geldt voor Cyprus dit jaar, zal wel doorgaan naar de finale om vervolgens onderaan te eindigenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik had Rockefeller Street vorig jaar echt in de top 5 verwacht
Lijkt me een prima jurkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is dit De Jurk!
In ieder geval een stuk beter dan de versie van het NSF.
Wat ze aan had vond ik mooier toen ze de jurk liet zien..Dat zwarte jurk danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan een tooi op, serieus? De outfit van NSF klopt als plaatje, gewoon een Indiaan, zeg maar. Deze jurk en een tooi lijkt me drie keer niks...
Deze jurk zonder tooi maar een paar veren. En andere background. Dat zou kunnen werken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan een tooi op, serieus? De outfit van NSF klopt als plaatje, gewoon een Indiaan, zeg maar. Deze jurk en een tooi lijkt me drie keer niks...
Dat was alleen als Ivan Perotti zou winnen denk ik zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:35 schreef Andromache het volgende:
maar John de Mol himself zou toch betrokken worden bij de act????
Zou de regie daar meewerken met nog een heel andere background?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze jurk zonder tooi maar een paar veren. En andere background. Dat zou kunnen werken.
Dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk? Dit is toch puntjes op de 'i'? Ik denk dat ze dan eerder zeggen dat ze haar zwarte jurk maar aan moet doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou de regie daar meewerken met nog een heel andere background?
Nou ja, we zullen zo de repetitie zien.
Ze had het wel over 'die band zit ook in mijn tooi'. Daar kan ze natuurlijk vanalles mee bedoelen, bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:09 schreef ato het volgende:
Ik vind de jurk wel mooi en had iets ergers verwacht. Zo en zo beter dan de soepjurk tijdens de nationale finale.
De combinatie met haar blauwe jurk en rood/gele kleuren op de achtergrond lijkt mij juist mooi.
Maar volgens mij combineert het niet met de tooi en ik heb het idee dat zij de tooi niet gaat dragen.
Stom. Je hebt gelijk. Daar is het blauwe randje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee toch? Dit is toch ook een blauw randje?
[ afbeelding ]
Als dit de jurk was dan had je een gelijkenis met een zak waar je normaliter hooi in stopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee toch? Dit is toch ook een blauw randje?
ik vind de jurk wel erg simpel, hopelijk komt ze er mee weg!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is dit De Jurk!
In ieder geval een stuk beter dan de versie van het NSF.
Zijn zij ook fan van Nederland of zijn ze fan van de oranjemars?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef Greys het volgende:
Jedward gaat ook aan de tooi?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:18 schreef Greys het volgende:
Jedward gaat ook aan de tooi?
[ afbeelding ]
Ze zijn fan van popcorn en kauwgumballen maar zullen beslist geen hoofdtooi dragen tijdens de semi.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn zij ook fan van Nederland of zijn ze fan van de oranjemars?
waar kijk je?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:53 schreef aaron001 het volgende:
En ja hoorrrr, ze heeft de tooi gewoon op
* roos85 stuitert op de bank van nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:56 schreef Greys het volgende:
Is de background hetzelfde?
Doen de jongens het al beter?
Vertel vertel
Ooh maar dat valt wel mee, die tooi staat mooi bij die jurk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:03 schreef aaron001 het volgende:
Stop, stop, weet verder niks haha. Zag het alleen op een foto van sonfestival.nl twitter. http://t.co/mpRVXeTo
Ziet er beter uit dan verwacht!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:03 schreef aaron001 het volgende:
Stop, stop, weet verder niks haha. Zag het alleen op een foto van sonfestival.nl twitter. http://t.co/mpRVXeTo
Ik denk wel dat dit cowboy-achtig bedoeld isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:06 schreef ato het volgende:
ik vind de tooi ook prima combineren met de jurk.
maar de outfits van de jongens is hopelijk niet dit???
Nou mag toch hopen van niet zeg..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:06 schreef ato het volgende:
maar de outfits van de jongens is hopelijk niet dit???
quote:Joan Franka staat met haar songfestivaljurk en tooi op het grote podium van de Crystal Hall in Bakoe. Tijdens de repetitie is gebleken dat er gekozen is voor meer close ups van Joan. De repetitie van vandaag is dan ook een stuk overtuigender dan die van eerder deze week. Ondanks dat er aan de act nauwelijks iets gewijzigd is.
pff, waarom wijzigen ze de act nou niet gewoon, ben benieuwd naar de video, al zegt dat ook niet veel..quote:
Tooi staat mooi bij de jurk, raar maar waarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Als tooi + jurk goed is... dan is het prima! die jongens and Erika in western-stijl verduidelijkt de tekst van het lied
De jongens mochten wat mij betreft nog iets méér westernachtig zijn. Als je weet dat ze cowboys moeten voorstellen is het duidelijk, anders niet echt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Tooi staat mooi bij de jurk, raar maar waar
Het maakt haar stralend en zacht.
Dat de jongens in vage westernstijl de tekst verduidelijken, dat denk ik dan weer niet
Okequote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:20 schreef ato het volgende:
Ik las ook op songfestival weblog, dat het optreden overtuigender is dan bij de eerste repetitie.
Men richt zich meer op de tv regie en montages, meer op Joan.
Ziet er zeker een stuk beter uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:34 schreef ato het volgende:
Wow stukken beter dan de eerste repetitie, ik geloof er wel in hoor.
joan ziet er mooi uit.
quote:Now it looks more like the finalist.
Camera work has improved a lot and Joan catches camera now. And when she does it make the whole picture much more charming and warm.
Backdrops are too colourful - you're dancing on a thin line risking to get lost visually when you try backdrops like this.
Camera rolls around Joan and musicians stands apart till the end of performance.
twitter:songfestival twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 15:22:51Deze repetitie ging goed! Er klonk geklap in het perscentrum! #songfestival @JoanFranka
reageer retweet
twitter:songfestival twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 15:44:20Wil jij kans maken op een telefoongesprek in De Radioshow van @bart3fm met @JoanFranka? Lees dan hier verder: bit.ly/MrpbX2 ! reageer retweet
Ik hoop het, en denk het ook steeds meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:26 schreef TheVulture het volgende:
die commentatoren gaan gewoon zeggen waar het lied over gaat... dat komt echt wel goed!
Dat geluid is bij al die repetitiefilmpjes blikkerig idd. Dat komt vast nog goed.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:05 schreef Dirkh het volgende:
Het was iig een stukje beter dan vandeweek. De opzet blijft dus hetzelfde, redelijk saai. Het verhaal komt ook niet uit, maar dat is bijzaak denk ik als de commentatoren die maar vertellen. De schalen brandde trouwens niet, benieuwd wat daar de reden van is.
Ja en verder is het geluid natuurlijk slecht, maar dat zal komen vanwege de sound uit de zaal in plaats rechtstreeks op tv. Mja, ik ben niet overtuigd, had er meer van verwacht.
Oh jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:12 schreef TheVulture het volgende:
De jury's stemmen bij de dressrehearsals van maandagavond (1e halve finale) en woensdagavond (2e halve finale
Het zal teveel geld kosten om dat vuur elke repetitie aan te zetten... en ze hebben het vandeweek al getest
quote:
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 16:50:45@JoanFranka is na haar repetitie in de poll van de aanwezige pers gestegen naar de 9e plaats #Bakoe #songfestival http://t.co/Cq9PqzoA reageer retweet
Zou dat dan de negende plaats van alles zijn, of alleen van die halve finale?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 16:50:45@JoanFranka is na haar repetitie in de poll van de aanwezige pers gestegen naar de 9e plaats #Bakoe #songfestival http://t.co/Cq9PqzoA reageer retweet
er komt toch een voorfilmpje van elk liedje, nou daar kan dat indianenmeisje en cowboyjongetje toch inquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het, en denk het ook steeds meer.
Dit omdat ze toch IETS moeten wauwelen van te voren en dan zeggen ze wel iets over De Tooi en waarom dit is enzo. Het moet
Alleen die halve finale, aan het lijstje te zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat dan de negende plaats van alles zijn, of alleen van die halve finale?
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:25 schreef Greys het volgende:
De poll van alle aanwezige journalisten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Als het nu niet lukt wil ik volgend jaar een Oekrainse choreograaf, die weten elk jaar van een stuk stront nog een lekkere biefstuk te maken
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:52 schreef APK het volgende:
Veel beter, vooral die blauwe wigwam maakt het plaatje helemaal compleet!
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Nee serieus, ik vind deze jurk haar eleganter staan dan het NSF gewaad
Ik blijf het een hartstikke leuk liedje vinden.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef Jason22 het volgende:
zoals elk jaar denk ik "we hebben best nog wel een kans" en hoe dichterbij we komen hoe meer kans we hebben, maar zoals elk jaar mocht het er niet van komen. nu denk ik ook "het is best een leuk liedje en we zullen wel doorgaan" maar als we niet doorgaan denk ik '' hoe kon ik nou zo overtuigd zijn dat we doorgingen net zoals de Toppers, Sieneke, 3JS, en een indiaan.
Maar nu weet ik het zeker, we gaan door! en zo niet dan haal ik een glitterpak, koop ik een draaiorgel, ga ik naar Volendam om aan de 3JS te vragen of ik met hun een optreden mag doen om vervolgens te verhuizen naar Noord-Amerika en een boederij te kopen en met een tooi op een houten stoel te zitten.
I like the way you think.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef Jason22 het volgende:
zoals elk jaar denk ik "we hebben best nog wel een kans" en hoe dichterbij we komen hoe meer kans we hebben, maar zoals elk jaar mocht het er niet van komen. nu denk ik ook "het is best een leuk liedje en we zullen wel doorgaan" maar als we niet doorgaan denk ik '' hoe kon ik nou zo overtuigd zijn dat we doorgingen net zoals de Toppers, Sieneke, 3JS, en een indiaan.
Maar nu weet ik het zeker, we gaan door! en zo niet dan haal ik een glitterpak, koop ik een draaiorgel, ga ik naar Volendam om aan de 3JS te vragen of ik met hun een optreden mag doen om vervolgens te verhuizen naar Noord-Amerika en een boederij te kopen en met een tooi op een houten stoel te zitten.
Leuk, maar de helft van de deelnemers uit haar halve finale heeft pas dit weekend de tweede repetitie. Dus na het weekend staat ze niet meer in de top 10quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:25 schreef Greys het volgende:
De poll van alle aanwezige journalisten
[ afbeelding ]
twitter:KoosShow6 twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 17:57:13@margabult @shownieuws komt vast goed! Veel beter in beeld gebracht! reageer retweet
Misschien kan dat wel met dat vuur... bij het eerste refreinquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:16 schreef grazz het volgende:
Dit vind ik ook wel mooi. In het begin niet al te veel licht en daarna komt er eigenlijk steeds meer bij. Meer licht, achtergrondje dat verandert en op een gegeven moment de muzikanten. Wat dat betreft is er denk ik wel over een opbouw nagedacht. De muzikanten zullen denk ik echt niet eerder naar Joan toelopen. Volgens mij mag je toch niks meer aanpassen of wel? Miss zegt ome John er nog wat van
[ afbeelding ]
Jammer dat ze dat vuur niet van een afstandje kunnen laten doen branden, want dat zou juist ook voor een wow effect kunnen zorgen. Ik gok nu dat ze vanaf het begin af aan al zullen branden.
waarom laten ze het niet meteen knallen? Zoals bijv. de band zonder banaan altijd doet!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef Greys het volgende:
Maar als vandaag bij die tweede repetitie de vuurpotten aan hadden gestaan had het er toch echt alweer veel toffer uit gezien denk ik...
Hopelijk op beeld niet. De jongens moeten wat mij betreft door blijven repeteren tot volgende week.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:35 schreef marcodej het volgende:
En terecht. Dat ziet er toch enorm stumperig uit weer?
hadden ze dat niet vantevoren kunnen bedenken? nederland kreeg vorig jaar met een goed liedje maar de slechtste act ooit het allerweinigste punten van een ESF inzending ooit. en nu doen ze het ff opnieuw met joan's actquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Hopelijk op beeld niet. De jongens moeten wat mij betreft door blijven repeteren tot volgende week.
Ze leren het nooit ...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hadden ze dat niet vantevoren kunnen bedenken? nederland kreeg vorig jaar met een goed liedje maar de slechtste act ooit het allerweinigste punten van een ESF inzending ooit. en nu doen ze het ff opnieuw met joan's act
Het werd belabberd uitgevoerd door de 3Js daarom faalde hetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hadden ze dat niet vantevoren kunnen bedenken? nederland kreeg vorig jaar met een goed liedje maar de slechtste act ooit het allerweinigste punten van een ESF inzending ooit. en nu doen ze het ff opnieuw met joan's act
de act flitste niet genoeg. en nu zit er by design ook weinig flitsends in. ik kan me niet voorstellen dat niemand dat gezegd heeftquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:55 schreef Re het volgende:
[..]
Het werd belabberd uitgevoerd door de 3Js daarom faalde het
Ik geloof daar niet in. Ik vind de act niet slecht, maar het kan gewoon beter. Maar dat denk ik soms ook van andere landen. Vergeet niet dat Joan een goed lied heeft en als er een goede regisseur mee is dan zorgt ie ervoor dat het op beeld overtuigender overkomt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed ideequote:
dan leg je je lot dus in de handen van de regisseur. slecht idee!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Ik vind de act niet slecht, maar het kan gewoon beter. Maar dat denk ik soms ook van andere landen. Vergeet niet dat Joan een goed lied heeft en als er een goede regisseur mee is dan zorgt ie ervoor dat het op beeld overtuigender overkomt.
shit daar had ik nog niet eens op geletquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef marcodej het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom dit zo gedaan wordt. Wie bedenkt zoiets? Modellen neerzetten die duidelijk laten zien geen muziekinstrument te kunnen bespelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |