Ik wacht ook met veel spanningquote:Op maandag 2 mei 2011 01:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja ik wil dit niet missen, en ook zeker niet de topic van Greys over enkele ogenblikken
Maak er maar geen topic van.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:38 schreef Greys het volgende:
Wat ouder bericht, maar stond hier nog niet geloof ik?
Blue vergelijkt 3JS met topmuziek uit Nashville
De jongensformatie Blue wil niets zeggen over het optreden tijdens het Eurovisie Songfestival. “Laat je maar verrassen”, is het korte antwoord van zanger Duncan tegen AlleShow.nl. “Want het wordt spectaculair!” De Britse groep treedt op 14 mei aan in de finale van het grootste liedjesfestijn ter wereld.
“We doen met veel plezier mee aan het Songfestival, maar luisteren niet naar onze concurrenten”, vertelt zanger Simon Webbe. “Naast ons doen er in de finale nog 24 mee. Het is net als met voetbal. Je gaat uit van je eigen kracht en kijkt niet naar je tegenstander.” De beroemde jongensgroep Blue, waar Duncan James en Simon Webbe de twee bekendste zangers van zijn, scoorde tussen 2001 en 2004 een aantal grote hits. Samen met Elton John zongen ze ‘Hard to say I’m sorry’ naar de top van de hitparade en met Stevie Wonder zongen zijn grote hit ‘Signed sealed delivered I’m yours’. Nadat de vier in 2005 op advies van Elton John besloten alleen verder te gaan, bleken de solocarrières veel minder succesvol. Webbe mocht twee albums maken, maar alleen zijn eerste CD ‘Grace’ scoorde heel goed en het nummer ‘No Worries’ werd een grote hit. James stond op het Londense West End in de musical ‘Legally Blonde’. Vorig jaar besloten ze ter ere van het 10-jarig jubileum weer bij elkaar te komen. “Een vriend vertelde het tegen de BBC en die heeft ons toen gevraagd om mee te doen aan het Eurovisie Songfestival”, legt Simon uit. Antony Costa laat doorschemeren wel naar liedjes van andere landen te hebben geluisterd. “In Engeland wordt vaak neergekeken op het Songfestival, maar in de rest van Europa worden erg goede liedjes ingestuurd. Vooral dit jaar.”
Over de 3JS zijn ze lovend. “Echt een fantastisch nummer”, zegt Duncan James, die samen met Lee Ryan het Songfestivalliedje ’I Can’ schreef. “Het heeft een goede ‘country‘-sfeer. Het lijkt wel of ze het in Nashville hebben geschreven, zo goed is het.” De 3JS schreven ‘Je vecht nooit alleen’ in Frankrijk, waar ze bijna al hun liedjes schrijven. “Ik denk dat de competitie erg zwaar wordt”, zegt Costa tot slot. “Het zou stom zijn om te denken dat we als Blue wel met de overwinning van het podium zullen lopen.” De 3JS moeten in Düsseldorf eerst in de halve finale van 12 mei zingen, voordat ze eventueel op 14 mei in de finale staan.
Bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste vind ik eigenlijk ook wel een slechte houding en ongeïnteresseerd gedoe...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Het klinkt een beetje ongeïnteresseerd allemaal...
Zo bedoelt ie het vast niet, maar zo komt het wel over.
"We hoeven alleen maar op te stappen en leuk te doen".
En als hem wordt gevraagd naar waar hij naar uitkijkt in Düsseldorf is dat het moment dat alles weer is afgelopen
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Het klinkt een beetje ongeïnteresseerd allemaal...
Zo bedoelt ie het vast niet, maar zo komt het wel over.
"We hoeven alleen maar op te stappen en leuk te doen".
En als hem wordt gevraagd naar waar hij naar uitkijkt in Düsseldorf is dat het moment dat alles weer is afgelopen
Dat wordt morgen nog gezellig dan tijdens de persconferentiequote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
Da's alleen Jan Dulles die dat interview gegeven heeft geloof ik?
Kwakman en de Witte zijn over het algemeen veel enthousiaster.
Vond ik op de persdag ook, Jaap en Jaap waren heel vrolijk en uitbundig, Jan vond het allemaal maar zo-zo (zo kwam het over in elk geval).
Ik ben al aan het zoeken, maar op twitter komen alle persconferenties langs behalve die van Nederland lijkt welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef Lutte het volgende:
A-cappella versie?Is die ook ergens te vinden?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef Lutte het volgende:
A-cappella versie?Is die ook ergens te vinden?
quote:
Die derde J zit er weer voor spek en bonen bij en gaat maar weer halfslachtig meeklappen.quote:
performance is meer dan alleen zingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:13 schreef grazz het volgende:
[..]mooi! Als ze dit nou eens zo performen dan gaan we weer naar de finale lol
Daar is het al te laat voor, daar hadden ze aan moeten denken voordat ze naar Düsseldorf kwamen....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Laat op zijn minst die backings op het eind naar voren stappen en de zaal opzwepen ofzo... zoals Edsilia ook deed in 1998
Zou niet verstandig zijn, want ze weten toch wel dat er door de stemmers/fans al heel erg naar de rehearsals gekeken wordt? Die bepalen op basis van die rehearsal al voor een deel hun stemmen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat ook zo kan zijn is dat ze die repetitie helemaal niet zo belangrijk vinden als wij.. en laten we wel wezen... feitelijk komt het er pas volgende week donderdag op aan... maar het plaatje is me nu te statisch
Precies, zonde dat ze niet op FOK! hebben gekeken naar de kritiek over hun houtenklazerij...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou niet verstandig zijn, want ze weten toch wel dat er door de stemmers/fans al heel erg naar de rehearsals gekeken wordt? Die bepalen op basis van die rehearsal al voor een deel hun stemmen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, zonde dat ze niet op FOK! hebben gekeken naar de kritiek over hun houtenklazerij...
Met name Jan Dulles lijkt me daar nogal nonchalant in eigenlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou niet verstandig zijn, want ze weten toch wel dat er door de stemmers/fans al heel erg naar de rehearsals gekeken wordt? Die bepalen op basis van die rehearsal al voor een deel hun stemmen.
Jan Dulles zit met tegenzin in Dusseldorf, hij is blij als het voorbij is gaven ze aan in een interviewquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met name Jan Dulles lijkt me daar nogal nonchalant in eigenlijk
Nu trek je het een beetje uit zijn verbandquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jan Dulles zit met tegenzin in Dusseldorf, hij is blij als het voorbij is gaven ze aan in een interview
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |