Sjon wilde die Ivan Perotti sturen en toen dat hem niet werd, dacht 'ie: volgend jaar weer, maar dan zonder televotingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef Greys het volgende:
ARGHHHHH![]()
![]()
Die hele John de Mol heeft zich er niet meer mee bemoeid ook, wedden?
Bemoeid in die zin dat Joan vooral 'zichzelf moet blijven, want dan straalt ze'. Met andere woorden: zij bepaalt uiteindelijk zelf hoe ze het wil hebben. Of de rest van Europa haar snapt is niet zo van belang.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef Greys het volgende:
ARGHHHHH![]()
![]()
Ach, dat vind ik nog het minste probleemquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:41 schreef Dirkh het volgende:
En een sportschooltje was misschien ook niet verkeerd geweest!
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit John's keuze niet was en zich ook verder niet inspant.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef Greys het volgende:
ARGHHHHH![]()
![]()
Dat doen ze niet, dit is niet wat je te zien krijgt in de halve finale.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:28 schreef TheArt het volgende:
Waarom komt de rest in hemelsnaam pas 10 sec. voor het einde het podium oplopen?
Die huppelmeiskes waren ook geen professionele musici hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef MisterO het volgende:
De violist is gewoon een model uit Amsterdam, die ken ik wel van het stappen!
Nee, het lijkt er niet opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:00 schreef LLonden het volgende:
Die 4 gasten op het podiumZe staan daar maar en het lijkt alsof ze het niet serieus nemen. Gelukkig is het maar een repetitie en gaat er nog veel verandert worden, wannt dit is echt helemaal niks
Als je act over the top is kan het wel, bij zo'n optreden als dat van Joan vind ik het niet passenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Wel grappig dat mensen/fans bij Nederland altijd over dit soort dingen vallen zoals nepmuzikanten... landen als Oekraine en Moldavie doen niet anders en daar wordt nooit over gepiept
Nou, de hoofdtooi ontbrak anders niet. Daarbij bewoog ze niet, nog geen millimeter en bij vlagen was het vals.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Mensen maak je nog niet zo druk... het ziet er zo ook helemaal niet uit vanwege de kleding die ontbreekt... en ik gok dat er nog wat special effects op het podium bij komen... ik zou ook liever alleen veren zien en geen tooi maar het lied wordt er echt niet minder door
En ik moet het filmpje nog zien
Ze konden anders wel professioneel goed huppelen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die huppelmeiskes waren ook geen professionele musici hoorLeuke beeldvulling
Ze heeft helemaal geen verkeerd figuur, maar zo'n jumpsuit flatteert helemaal niemand, laat staan mensen met vet op hun bottenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:41 schreef Dirkh het volgende:
En een sportschooltje was misschien ook niet verkeerd geweest!
twitter:JoanFranka twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 15:34:27Repeties waren super cool, het podium is niet normaal groot! Een super drukke dag gehad vol pers en LOL. Nu uit eten met delegatie LOVE <3 reageer retweet
Elk land doet alsof, want op het ESF mag je niet eens live spelen, maar dat betekent niet dat je dan zo maar iemand een instrument in zijn hand hoeft te douwen. Ik vind het echt afschuwelijk als je zo duidelijk ziet dat die persoon geen noot kan spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Wel grappig dat mensen/fans bij Nederland altijd over dit soort dingen vallen zoals nepmuzikanten... landen als Oekraine en Moldavie doen niet anders en daar wordt nooit over gepiept
Nu al gezaktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef MuscleLover29 het volgende:
Lees net dat Joan inmiddels flink gedaald is bij de bookmakers. Ze stond 18e, nu rond plek 27.
Ook niet live zingen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Elk land doet alsof, want op het ESF mag je niet eens live spelen, maar dat betekent niet dat je dan zo maar iemand een instrument in zijn hand hoeft te douwen. Ik vind het echt afschuwelijk als je zo duidelijk ziet dat die persoon geen noot kan spelen.
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit John's keuze niet was en zich ook verder niet inspant.
In het geval van de tooi is het toch echt wél van belang...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:39 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Bemoeid in die zin dat Joan vooral 'zichzelf moet blijven, want dan straalt ze'. Met andere woorden: zij bepaalt uiteindelijk zelf hoe ze het wil hebben. Of de rest van Europa haar snapt is niet zo van belang.
Mag je de tekst nog aanpassen, nu? Want dat zou de enige optie zijn om het nog een beetje te verduidelijken....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
In het geval van de tooi is het toch echt wél van belang...
Dat merk je nu aan de reacties. Mensen die geen hol van die tooi snappen (omdat het jeugdfilmpje met de spelende indianenkindjes er niet meer bij zit.)
Echt jammer dat die er niet meer bij zijn, vind deze jongens echt saai.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die huppelmeiskes waren ook geen professionele musici hoorLeuke beeldvulling
ach, ik heb er nog alle vertrouwen in dat we hoger zullen eindigen dan vorig jaarquote:
Ja dat is zeker dat wij hoger zullen eindigen dan De 3J'Squote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:35 schreef Jason22 het volgende:
ach, ik heb er nog alle vertrouwen in dat we hoger zullen eindigen dan vorig jaar
... en dan dus denken 'wait whut, what's with de tooi???'.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik dan niet snap is dat Oekraine met een kutnummer en een hysterische act dan wel weer ineens een kanshebber zou zijn volgens de 'kenners' ... mensen hechten echt teveel waarde aan de repetities. Volgens mij vergeten velen dat 90% van het publiek de liedjes op de avond zelf pas voor het eerst horen...
De rotste reacties komen volgens mij uit eigen landquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
De reacties op youtube op het 'officiele' repetitie filmpje zijn heul niet rot, trouwens...
Is ook weer zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef TheVulture het volgende:
ja maar zo zaten wij toch ook bij het NF?... zoiets duurt 5 seconden en dan is het gewoon een heel tof lief liedje
Een tof liedje blijft het.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef TheVulture het volgende:
ja maar zo zaten wij toch ook bij het NF?... zoiets duurt 5 seconden en dan is het gewoon een heel tof lief liedje
Het moet niet, maar ik persoonlijk vind het een stuk beter als de link gelegd wordt bij het waaróm van de tooi. Omdat velen nu zeggen 'Het is zo'n schattig eenvoudig liedje, waarom heeft ze nou weer zo'n enorm afleidend onnodig kitscherig ding op d'r hoofd'. En da's zondequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef Muis006 het volgende:
Maar moet het kwartje per se vallen dan?
Ik vond de associatie leuk, maar zelfs als je er niets van weet zou het kunnen dat mensen die tooi zien, denken "haha wat ziet ze er leuk uit" en er verder geen aandacht aan besteden.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef TheVulture het volgende:
Die commentatoren vertellen echt wel waarom ze die tooi op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |