Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Nou, ik heb mooiere schoenen gezien, maar op kleurtjes moest ik niet letten zei het Intersportknaapjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh die van jou zijn nog mooi ook, ing! Wat een mazzeltje
Nee, op kleurtjes letten gaat niet, maar daarom vind ik ze juist zo leuk! Die van mij hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik heb mooiere schoenen gezien, maar op kleurtjes moest ik niet letten zei het Intersportknaapje
DK![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een liefje
Ik vind het zelf ook geen bjoeties Nip, maar ik heb verschillende paren aangehad, waaronder vet coole zwart met knalblauwe Nikes, maar deze zaten het best.
Ik heb vrij brede voeten en tijdens hardlopen zetten ze vaak wat op.
En die Nikes zaten al vrij strak om de voorvoet.
Dus dan maar wat minder hip; die hipheid vervalt toch finaal als ik met rood hoofd hijgend over het fietspad stamp
Waarom zie je er tegenop? Is het geen leuk persoon die jarig is?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:53 schreef Qwea het volgende:
Zo! Ik lig!
Zaterdag verjaardag, zie er nu al tegenop /autist
Jawel, maar een boel mensen die ik niet kenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zie je er tegenop? Is het geen leuk persoon die jarig is?
Oh vreselijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, maar een boel mensen die ik niet ken![]()
/autist
Gezellig om het samen te vierenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Wat een coole foto's NipEn kei-goeien schoenen Ing
En jullie allemaal gefeliciteerd met mij; ik ben vandaag 8 jaar getrouwd. En drie uur en 7 minuten. Om precies te zijn. Mijn beeb is vandaag ook zo lang getrouwd, dus we vieren het samen
Ik ben getrouwd met de leukste beeb van Nederland, dus een prestatie is het niet echt, maar leuk is het welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gezellig om het samen te vieren
Gefeliciteerd!
En toevallig is zij ook getrouwd met de leukste beeb van Nederland? Toevalligquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met de leukste beeb van Nederland, dus een prestatie is het niet echt, maar leuk is het wel
Soort zoekt soort. Ik weet het zekerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Oognip het volgende:
En toevallig is zij ook getrouwd met de leukste beeb van Nederland? ToevalligWat een gezellige boel
Nou, dat dachten wij ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Samen vieren scheelt in de kosten, slim van je, Elies
En gefeliciteerd met elkaar
Sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Wat een coole foto's NipEn kei-goeien schoenen Ing
En jullie allemaal gefeliciteerd met mij; ik ben vandaag 8 jaar getrouwd. En drie uur en 10 minuten. Om precies te zijn. Mijn beeb is vandaag ook zo lang getrouwd, dus we vieren het samen
Bijna goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dekbed zit erin en mo is pissed, die lag mijn inziens teveel op mijn kant, dus die heb ik wakker gemaakt dat ie moest opschuivenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh vreselijkkan me voorstellen dat je daar tegenop ziet
Zit je dekbed wel goed in het overtrek en snurkt Mo niet?
Wat zat erin?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna goedMammaB bracht een tasje met een 'hoe overleef ik mijn trouwdag'-pakket. Helemaal geweldig
quote:
En beeb ook, maar die durf ik niet te pm'en, die heeft het vast way to druk met gamenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Old Amsterdam, Port Salut, zak broodjes, flesje cola, twee pakjes melk, chocorozijnen, zak nootjes, doos bonbons, bakje appelstroop voor bij de oude kaas
Wat liefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Old Amsterdam, Port Salut, zak broodjes, flesje cola, twee pakjes melk, chocorozijnen, zak nootjes, doos bonbons, bakje appelstroop voor bij de oude kaas
Oh ja, feliciterenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Het past nog net in deze dag, gefeliciteerd Elies![]()
En terecht dat je hem wakker hebt gemaaktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dekbed zit erin en mo is pissed, die lag mijn inziens teveel op mijn kant, dus die heb ik wakker gemaakt dat ie moest opschuiven![]()
Ik denk dat ik dat inderdaad maar ga doen. Elke dag rijst met groente wordt ook wel saaiquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:10 schreef Rewimo het volgende:
Het probleem met dat soort gerechten is vaak, dat er verborgen suikers in zitten, en veel zout. Zoek naar recepten voor hetzelfde gerecht en maak het dan zelf (gewoon een simpele versie zoeken). Dan weet je precies wat erin gaat en vaak smaakt het nog lekkerder ook.
Ik maak bijvoorbeeld weleens een vereenvoudigde versie van roti, met sperzieboontjes, kipfilet en aardappel. Als je bij een toko kerrie masala haalt, kun je daar in korte tijd een prima "nepversie" van op tafel zettenDe rotipannekoeken kun je eventueel ook zelf maken (niet moeilijk, kost wel tijd) of anders ook bij de toko halen (diepvries).
Ik hoop dat je er wat (veel bij voorkeur) mee opschietquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:35 schreef Laysa het volgende:
We moeten er om 12 uur zijn, gaan rond 10.15 aanrijden
Tnx Qquote:
Maar, waarom weeg je? Beter pak je ook je meetbandquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:56 schreef Oognip het volgende:
Zo, ik ben bloedchagrijnig. Weer amper wat afgevallen
De eerste paar weken ging het redelijk:
73
73.7 ()
73.5
73.3
71.6
71.0
En vorige week was ik ineens 71.5, dag erna 70.7 of zoEn vandaag 70.9. Het schiet echt niet op zo
Maar ik denk dat ik weet waar ik het moet zoeken. We eten vaak knorr-wereldgerechten en daar zit redelijk wat in. Voor een maaltijd van 2-3 personen (volgens de verpakking) tel ik de kcal van 1 portie. Ik kwam er van de week achter dat ik die kcal dubbel moet dan als je het met z'n 2en eet...
Dat wordt dus minder knorrgerechten eten. Als het dan nog niet werkt zou ik het niet wetenNaar mijn idee beweeg ik zat en eet ik verder goed.
succes alvast!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:35 schreef Laysa het volgende:
We moeten er om 12 uur zijn, gaan rond 10.15 aanrijden
Ja, leek mij ook het slimst. ff die verwijzing opsnorren en kijken of ze mij a) kan helpen en anders b) kan doorzetten naar iemand daar die dat wel kan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Oh fijn Q... ik zou ermee naar de MK gaan denk ik.
Ik keek laatst naar het zoutgehalte en dat valt inmiddels wel mee, volgens mij hebben ze dat inmiddels vervangen door suikersquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:10 schreef Rewimo het volgende:
Het probleem met dat soort gerechten is vaak, dat er verborgen suikers in zitten, en veel zout.
rewimoquote:Ik maak bijvoorbeeld weleens een vereenvoudigde versie van roti, met sperzieboontjes, kipfilet en aardappel. Als je bij een toko kerrie masala haalt, kun je daar in korte tijd een prima "nepversie" van op tafel zettenDe rotipannekoeken kun je eventueel ook zelf maken (niet moeilijk, kost wel tijd) of anders ook bij de toko halen (diepvries).
Meetlint gebruik ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, waarom weeg je? Beter pak je ook je meetband![]()
Ik doe beide. Ik weet ook vrij zeker dat de weegschaal niet zoveel zal aangeven aan het end van de rit. Wellicht meer. Spieren wegen immers zwaarder.
En knorr wereldgerechten zijn kcal/vet bommen.
Al die grammen van zouten en suikers zeggen me echt niks, weet je dat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Gefeliciteerd met je meneer, rewimo
[..]
Ik keek laatst naar het zoutgehalte en dat valt inmiddels wel mee, volgens mij hebben ze dat inmiddels vervangen door suikers.
Heb het opgezocht voor lasagnette en daar zat per portie, uitgaande van 3 personen die eten: Natrium 1.1g, maak er dus 1,65 van als je het met zijn tweeën eet (wat volgens mij heel veel mensen doen oognip!), is natuurlijk niet heel veel als je verder matig bent met zout (2,4 gram per dag toegestaan). Maar dan de suikers! Koolhydraten 60g/ waarvan suikers 22g... als je dan dus met zijn tweeën zo'n portie opeet, heb je ineens 33 gram! suiker te pakken op je avondeten.
[..]
rewimo! Wat nou nepversie! Dat is gewoon de echte versie, toch
![]()
Dan gaat er iets niet goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Meetlint gebruik ik ookdie zegt dat m'n benen een paar cm gegroeid zijn vergeleken met drie weken geleden en m'n buik is 4cm gekrompen vergeleken met begin. Staat laatste tijd ook stil, het krimpen.
22g suiker is wel heulig veelquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Al die grammen van zouten en suikers zeggen me echt niks, weet je dat?ik weet niet wat normaal is.
Ik heb ooit van een Surinaamse collega (met dezelfde voornaam als jijquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Gefeliciteerd met je meneer, rewimo
rewimo! Wat nou nepversie! Dat is gewoon de echte versie, toch
![]()
En als je nou ook de chocolaatjes en de vlokken op je brood eens weglaat ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
vertel jij maar watHet zit hem vast niet alleen in m'n avondeten.
Post eens een dagmenu, dan kunnen we kijken of je daar nog iets aan kunt veranderen. Misschien eet je wel te weinig, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:03 schreef Oognip het volgende:
vertel jij maar watHet zit hem vast niet alleen in m'n avondeten.
Zoals gisteren:quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Post eens een dagmenu, dan kunnen we kijken of je daar nog iets aan kunt veranderen. Misschien eet je wel te weinig, dat kan ook nog.
FRIET. HET IS GODVERDOMME FRIETquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:04 schreef Muis006 het volgende:
En patat omlaag schroeft naar 1x in de maand ofzo.
Laat die vlokken iig maar wegquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zoals gisteren:
Ochtend: 2 broodjes met vlokken en klein beetje boter.
Tussendoor: appel
Lunch: 2 broodjes met heel dun chocoladepasta (ok, dat ga ik dus niet meer doen).
Diner: 233gram aardappelen, 1 kip cordon blue, 15 gram jus, 180gram sperziebonen en halfvolle melk.
's avonds een smoothie: 100 gram melk, 25 gram yoghurt, 4 aardbeien en halve banaan.
En dan nog thee met honing (13 gram) en een chocolaatje.
Die vlokken wil ik eigenlijk niet laten's ochtends krijg ik amper iets anders door mijn strot.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:09 schreef Oognip het volgende:
En kut! De ambulance is geweest en de poes moet gewoon weer naar buiten
Die pasta laat ik ook staanquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laat die vlokken iig maar weg
En die chocopasta ook
En ik zou die kip cordon blue ook vervangen door iets magerders (das een woord, right?) Maak van halfvolle melk, magere melk. Wat voor yoghurt? Volle of magere? Die honing en je chocolaatje doen ook geen goeds
Idioten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:09 schreef Oognip het volgende:
En kut! De ambulance is geweest en de poes moet gewoon weer naar buiten
Ja, maar die is niet nep. Het pakje is eigenlijk de nepversiequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ooit van een Surinaamse collega (met dezelfde voornaam als jij) geleerd hoe het echt moet, maar dat kost zoveel tijd. Het is wel gruwelijk lekker
Maar ik hou het wel bij mijn eigen verkorte versie, die smaakt ook prima
En wat drink je tussendoor dan? Fris? Water?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die pasta laat ik ook staanen in de yoghurt zit nog geen 20kcal
En die honing en het chocolaatje is het enige waar ik op een dag naar uit kijk.
Bah, heb echt zin om geen gastgezin meer te zijn voor dit asiel. Ik vind het echt belachelijk. Heb de neiging om Poes vanmiddag gewoon naar het asiel te brengen en te zeggen dat het mijn kat is en dat ik afstand van haar ga doen. mag ik afstandskosten betalen, moet dan maar.quote:
Alleen maar water en thee zonder honing. Af en toe een glaasje crystal clear (2kcal).quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat drink je tussendoor dan? Fris? Water?
Asiel en ambu staan wel los van elkaar ondanks dat ze samenwerken...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bah, heb echt zin om geen gastgezin meer te zijn voor dit asiel. Ik vind het echt belachelijk. Heb de neiging om Poes vanmiddag gewoon naar het asiel te brengen en te zeggen dat het mijn kat is en dat ik afstand van haar ga doen. mag ik afstandskosten betalen, moet dan maar.
Ok. Dan komt poes nu naar mij. Ga ik vanmiddag met poes naar het asiel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Asiel en ambu staan wel los van elkaar ondanks dat ze samenwerken...
Ik moet werken, anders was ik wel meegegaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ok. Dan komt poes nu naar mij. Ga ik vanmiddag met poes naar het asiel.
Ga je mee?
Prima. dan ga ik alleen. Wel vanmiddag pas want zit op schoolquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet werken, anders was ik wel meegegaan.
Volkoren brood.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, je lijst bevat erg veel suikers. Nou zijn veel suikers niet erg, mits je er genoeg bij beweegt. Dus wat ik zou doen, is niet meer (bijna) iedere dag en vlokken en chocopasta en honing en chocolade en fruit pakken, maar het doseren en dan wat meer pakken op de dagen dat je hardloopt.
Die broodjes die je noemt, bedoel je dan boterhammen of van die witte bolletjes?
Ja, dit dus. Te veel snelle suikers, eet liever een extra boterham (maar dan met mager beleg, kipfilet, smeerkaas o.i.d.) dan vlokken en chocopasta. Dat soort dingen kun je wel eten op de dagen dat je sport, want dan heb je daar juist baat bij. Eet ze dan bij de maaltijd voor je gaat hardlopen, dan heb je er het meeste profijt van. Vergeet ook niet dat je van zoet juist meer trek in zoet krijgt. Drink je thee zonder honing maar zoek dan een "zoete" theesoort uit, vruchtenthee, zoethoutthee, honingthee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, je lijst bevat erg veel suikers. Nou zijn veel suikers niet erg, mits je er genoeg bij beweegt. Dus wat ik zou doen, is niet meer (bijna) iedere dag en vlokken en chocopasta en honing en chocolade en fruit pakken, maar het doseren en dan wat meer pakken op de dagen dat je hardloopt.
Die broodjes die je noemt, bedoel je dan boterhammen of van die witte bolletjes?
Dan moet ze het waarschijnlijk niet omdat de AB erin zitquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Candaasje het volgende:
En Puk moet dr eten nietHeeft geen trek denk ik, maar daar zit dus wel dat antibiotica-goedje in. *Zucht*
@Rewimo: Gefeli! Wat voor cadeautjes die je kunt registreren op geocaching heeft hij gekregen?
En is het wat?quote:
En nu maar flink afdingen (naar nulquote:
Ow, ik dacht dat je laatst zei dat ze wilden dat JIJ ging betalenquote:
Ik ben maar 1.61 dus ben wel een stuk te zwaar... M'n streefgewicht is in eerste instantie 65 kg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Candaasje het volgende:
Maar Nip, hoe lang ben je dan en wat is je streefgewicht?
(Ik weeg namelijk niet zo heel veel minder dan jij. En ik sport maar weinig, dus jij zou al meer kunnen wegen doordat je spieren aan het kweken bent. Maar misschien ben ik iets langer.)
En Puk moet dr eten nietHeeft geen trek denk ik, maar daar zit dus wel dat antibiotica-goedje in. *Zucht*
@Rewimo: Gefeli! Wat voor cadeautjes die je kunt registreren op geocaching heeft hij gekregen?
UKKIE!!!!!!! EINZ EINSZ EINZquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.61 dus ben wel een stuk te zwaar... M'n streefgewicht is in eerste instantie 65 kg.
Ik probeer altijd voor het eten 's ochtends hard te lopen. Volgens Evy verbrand je dan het meeste en dan heb ik het maar gehadquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Te veel snelle suikers, eet liever een extra boterham (maar dan met mager beleg, kipfilet, smeerkaas o.i.d.) dan vlokken en chocopasta. Dat soort dingen kun je wel eten op de dagen dat je sport, want dan heb je daar juist baat bij. Eet ze dan bij de maaltijd voor je gaat hardlopen, dan heb je er het meeste profijt van. Vergeet ook niet dat je van zoet juist meer trek in zoet krijgt. Drink je thee zonder honing maar zoek dan een "zoete" theesoort uit, vruchtenthee, zoethoutthee, honingthee.
Frustrerend hequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef MissBliss het volgende:
Troost je oognip, ik val ook geen gram af terwijl ik al 2 maanden moeite doe. Ook m'n eetpatroon aangepast maar kennelijk nog niet genoeg. Dat roken hief alles op kennelijk
Afvallen is afzienquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik probeer altijd voor het eten 's ochtends hard te lopen. Volgens Evy verbrand je dan het meeste en dan heb ik het maar gehad
Ik heb zoete thee en kan het prima zonder honing drinken, maar met honing vind ik zo onwijs lekker dat ik me 's avonds wel een kopje thee met honing gun. De rest van de dag drink ik het zonder honing. Maar misschien dat ik het toch maar helemaal ga schrappen...
Doe dat dan 1x per week of zo, als beloning na het hardlopen bijvoorbeeld. Ergens op een moment waar je er het meeste van genietquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef Oognip het volgende:
Ik probeer altijd voor het eten 's ochtends hard te lopen. Volgens Evy verbrand je dan het meeste en dan heb ik het maar gehad
Ik heb zoete thee en kan het prima zonder honing drinken, maar met honing vind ik zo onwijs lekker dat ik me 's avonds wel een kopje thee met honing gun. De rest van de dag drink ik het zonder honing. Maar misschien dat ik het toch maar helemaal ga schrappen...
Wheehehe, klein dikkerdjequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen ik 8 weken geleden begon was ik 73.7, vanmorgen 70.9. Een klein dikkerdje dus
In de ochtend geniet ik er het meeste vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doe dat dan 1x per week of zo, als beloning na het hardlopen bijvoorbeeld. Ergens op een moment waar je er het meeste van geniet
Dan vervang je je thee met honing door vingeren! Val je ook vanafquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
In de ochtend geniet ik er het meeste van
Maar I get the point
Ik voel je hoor.quote:
Ja, nou weet ik het helemaal niet meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef Muis006 het volgende:
Oh trouwens Nip, als je op lege maag gaat sporten, niet langer dan een half uur anders gaat je lichaam je spieren aanvreten om aan energie te komen.
Een grote dikkerd dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik voel je hoor.
Ik ben 1.83 en 96kg. Ik ben niet dik, maar ook niet dun
Nee, niet echtquote:
Het was ook maar een grapjequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Ik heb neukteugels die me mateloos irriterenEn wat dikkere bovenbenen. Maar thank god niet echt dik
Ik kan nog prima in bikini
Sterren in hun bikini/zwembroek #6quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje
Ik pas ook nog wel in bikini
Dat klopt. Maar ik heb gezegd dat ik dat niet van plan was. Dokken of ik trek je om, zeg maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Ow, ik dacht dat je laatst zei dat ze wilden dat JIJ ging betalen
Sommigen zijn echt ergquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sterren in hun bikini/zwembroek #6
Zij ook.
Ja ik vind dat dus helemaal niet zo slecht? Het is niet alsof je echt te zwaar bent, toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen ik 8 weken geleden begon was ik 73.7, vanmorgen 70.9. Een klein dikkerdje dus
Ik denk het wel, voor die 33 minuten. Maar dan daarna goed ontbijtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sommigen zijn echt erg![]()
Maar dieetspecials Muis (), is een banaan genoeg voor het hardlopen?
Dan eet ik dus wel weer iets extra's he
1,65 dus ook een klein dikkerdjequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef Qwea het volgende:
rewimo, hoelang ben jij? Elies is ook al zoeen ukkie. En cat ook, en tombo ook
Ik noem mezelf ook niet vadsig dik of zo, maar wel gewoon te zwaar. Mijn BMI was toen ik begon 28, te hoog dus. Nu 27, nog te hoog.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus helemaal niet zo slecht? Het is niet alsof je echt te zwaar bent, toch?
Okquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, voor die 33 minuten. Maar dan daarna goed ontbijten
En dat je dan iets extra's eet is niet erg. Een auto rijdt ook niet op een lege tank
Koop geen smeerkaas als je dat niet lekker vindt, sufferd!quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:25 schreef Oognip het volgende:
Ok
Dan ga ik kipfilet en smeerkaas () kopen voor op m'n boterhammen
Ik baal er alleen wel van, want ik wilde eigenlijk iets in mijn eetpatroon veranderen waardoor ik eerst zou afvallen en later gelijk zou blijven. Nu ik kipfilet en smeerkaas ga gebruiken, wat ik helemaal niet lekker vind, ga ik waarschijnlijk de eerste tijd afvallen en zodra ik stop met kipfilet en smeerkaas weer aankomen. En daar hek geen zin in
Maar wat zijn die plateaus dan eigenlijk? Want als je niks veranderd in je eetpatroon kom je op een plateau, maar later val je alsnog af. Wat is dat dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, na mijn maagverkleining viel ik in het begin ook als een razende af. Maar ik werd wel gewaarschuwd voor plateaus, en die kwamen er ook. Soms wekenlang waarin ik niet afviel. Kwestie van doorgaan en volhouden en dan zul je zien dat je ineens weer wel afvalt. Plateaus horen erbij. Daar moet je niet van gaan wanhopen of twijfelen maar gewoon doorgaan zoals je al doet, netjes eten (wel even om de koolhydraten denken!) en sporten. En dan zul je zien dat je echt wel weer af gaat vallen.
Volgens mij lust ik niets wat mager beleg isquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Koop geen smeerkaas als je dat niet lekker vindt, sufferd!Koop iets anders magers wat je wèl lekker vindt. Je hebt er niks aan om dingen tegen heug en meug te gaan zitten eten, dan hou je het niet vol.
Neequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, lust je kalkoenfilet? Rosbief? Gekookte ham?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |