Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Nou, ik heb mooiere schoenen gezien, maar op kleurtjes moest ik niet letten zei het Intersportknaapjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh die van jou zijn nog mooi ook, ing! Wat een mazzeltje
Nee, op kleurtjes letten gaat niet, maar daarom vind ik ze juist zo leuk! Die van mij hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik heb mooiere schoenen gezien, maar op kleurtjes moest ik niet letten zei het Intersportknaapje
DK![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een liefje
Ik vind het zelf ook geen bjoeties Nip, maar ik heb verschillende paren aangehad, waaronder vet coole zwart met knalblauwe Nikes, maar deze zaten het best.
Ik heb vrij brede voeten en tijdens hardlopen zetten ze vaak wat op.
En die Nikes zaten al vrij strak om de voorvoet.
Dus dan maar wat minder hip; die hipheid vervalt toch finaal als ik met rood hoofd hijgend over het fietspad stamp
Waarom zie je er tegenop? Is het geen leuk persoon die jarig is?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:53 schreef Qwea het volgende:
Zo! Ik lig!
Zaterdag verjaardag, zie er nu al tegenop /autist
Jawel, maar een boel mensen die ik niet kenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zie je er tegenop? Is het geen leuk persoon die jarig is?
Oh vreselijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, maar een boel mensen die ik niet ken![]()
/autist
Gezellig om het samen te vierenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Wat een coole foto's NipEn kei-goeien schoenen Ing
En jullie allemaal gefeliciteerd met mij; ik ben vandaag 8 jaar getrouwd. En drie uur en 7 minuten. Om precies te zijn. Mijn beeb is vandaag ook zo lang getrouwd, dus we vieren het samen
Ik ben getrouwd met de leukste beeb van Nederland, dus een prestatie is het niet echt, maar leuk is het welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gezellig om het samen te vieren
Gefeliciteerd!
En toevallig is zij ook getrouwd met de leukste beeb van Nederland? Toevalligquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met de leukste beeb van Nederland, dus een prestatie is het niet echt, maar leuk is het wel
Soort zoekt soort. Ik weet het zekerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Oognip het volgende:
En toevallig is zij ook getrouwd met de leukste beeb van Nederland? ToevalligWat een gezellige boel
Nou, dat dachten wij ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Samen vieren scheelt in de kosten, slim van je, Elies
En gefeliciteerd met elkaar
Sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Wat een coole foto's NipEn kei-goeien schoenen Ing
En jullie allemaal gefeliciteerd met mij; ik ben vandaag 8 jaar getrouwd. En drie uur en 10 minuten. Om precies te zijn. Mijn beeb is vandaag ook zo lang getrouwd, dus we vieren het samen
Bijna goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dekbed zit erin en mo is pissed, die lag mijn inziens teveel op mijn kant, dus die heb ik wakker gemaakt dat ie moest opschuivenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh vreselijkkan me voorstellen dat je daar tegenop ziet
Zit je dekbed wel goed in het overtrek en snurkt Mo niet?
Wat zat erin?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna goedMammaB bracht een tasje met een 'hoe overleef ik mijn trouwdag'-pakket. Helemaal geweldig
quote:
En beeb ook, maar die durf ik niet te pm'en, die heeft het vast way to druk met gamenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Old Amsterdam, Port Salut, zak broodjes, flesje cola, twee pakjes melk, chocorozijnen, zak nootjes, doos bonbons, bakje appelstroop voor bij de oude kaas
Wat liefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Old Amsterdam, Port Salut, zak broodjes, flesje cola, twee pakjes melk, chocorozijnen, zak nootjes, doos bonbons, bakje appelstroop voor bij de oude kaas
Oh ja, feliciterenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Het past nog net in deze dag, gefeliciteerd Elies![]()
En terecht dat je hem wakker hebt gemaaktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dekbed zit erin en mo is pissed, die lag mijn inziens teveel op mijn kant, dus die heb ik wakker gemaakt dat ie moest opschuiven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |