Dekbed zit erin en mo is pissed, die lag mijn inziens teveel op mijn kant, dus die heb ik wakker gemaakt dat ie moest opschuivenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh vreselijkkan me voorstellen dat je daar tegenop ziet
Zit je dekbed wel goed in het overtrek en snurkt Mo niet?
Wat zat erin?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna goedMammaB bracht een tasje met een 'hoe overleef ik mijn trouwdag'-pakket. Helemaal geweldig
quote:
En beeb ook, maar die durf ik niet te pm'en, die heeft het vast way to druk met gamenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Old Amsterdam, Port Salut, zak broodjes, flesje cola, twee pakjes melk, chocorozijnen, zak nootjes, doos bonbons, bakje appelstroop voor bij de oude kaas
Wat liefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Old Amsterdam, Port Salut, zak broodjes, flesje cola, twee pakjes melk, chocorozijnen, zak nootjes, doos bonbons, bakje appelstroop voor bij de oude kaas
Oh ja, feliciterenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Het past nog net in deze dag, gefeliciteerd Elies![]()
En terecht dat je hem wakker hebt gemaaktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dekbed zit erin en mo is pissed, die lag mijn inziens teveel op mijn kant, dus die heb ik wakker gemaakt dat ie moest opschuiven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |