In de ochtend geniet ik er het meeste vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doe dat dan 1x per week of zo, als beloning na het hardlopen bijvoorbeeld. Ergens op een moment waar je er het meeste van geniet
Dan vervang je je thee met honing door vingeren! Val je ook vanafquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
In de ochtend geniet ik er het meeste van
Maar I get the point
Ik voel je hoor.quote:
Ja, nou weet ik het helemaal niet meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef Muis006 het volgende:
Oh trouwens Nip, als je op lege maag gaat sporten, niet langer dan een half uur anders gaat je lichaam je spieren aanvreten om aan energie te komen.
Een grote dikkerd dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik voel je hoor.
Ik ben 1.83 en 96kg. Ik ben niet dik, maar ook niet dun
Nee, niet echtquote:
Het was ook maar een grapjequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Ik heb neukteugels die me mateloos irriterenEn wat dikkere bovenbenen. Maar thank god niet echt dik
Ik kan nog prima in bikini
Sterren in hun bikini/zwembroek #6quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje
Ik pas ook nog wel in bikini
Dat klopt. Maar ik heb gezegd dat ik dat niet van plan was. Dokken of ik trek je om, zeg maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Ow, ik dacht dat je laatst zei dat ze wilden dat JIJ ging betalen
Sommigen zijn echt ergquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sterren in hun bikini/zwembroek #6
Zij ook.
Ja ik vind dat dus helemaal niet zo slecht? Het is niet alsof je echt te zwaar bent, toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen ik 8 weken geleden begon was ik 73.7, vanmorgen 70.9. Een klein dikkerdje dus
Ik denk het wel, voor die 33 minuten. Maar dan daarna goed ontbijtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sommigen zijn echt erg![]()
Maar dieetspecials Muis (), is een banaan genoeg voor het hardlopen?
Dan eet ik dus wel weer iets extra's he
1,65 dus ook een klein dikkerdjequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:09 schreef Qwea het volgende:
rewimo, hoelang ben jij? Elies is ook al zoeen ukkie. En cat ook, en tombo ook
Ik noem mezelf ook niet vadsig dik of zo, maar wel gewoon te zwaar. Mijn BMI was toen ik begon 28, te hoog dus. Nu 27, nog te hoog.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus helemaal niet zo slecht? Het is niet alsof je echt te zwaar bent, toch?
Okquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, voor die 33 minuten. Maar dan daarna goed ontbijten
En dat je dan iets extra's eet is niet erg. Een auto rijdt ook niet op een lege tank
Koop geen smeerkaas als je dat niet lekker vindt, sufferd!quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:25 schreef Oognip het volgende:
Ok
Dan ga ik kipfilet en smeerkaas () kopen voor op m'n boterhammen
Ik baal er alleen wel van, want ik wilde eigenlijk iets in mijn eetpatroon veranderen waardoor ik eerst zou afvallen en later gelijk zou blijven. Nu ik kipfilet en smeerkaas ga gebruiken, wat ik helemaal niet lekker vind, ga ik waarschijnlijk de eerste tijd afvallen en zodra ik stop met kipfilet en smeerkaas weer aankomen. En daar hek geen zin in
Maar wat zijn die plateaus dan eigenlijk? Want als je niks veranderd in je eetpatroon kom je op een plateau, maar later val je alsnog af. Wat is dat dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, na mijn maagverkleining viel ik in het begin ook als een razende af. Maar ik werd wel gewaarschuwd voor plateaus, en die kwamen er ook. Soms wekenlang waarin ik niet afviel. Kwestie van doorgaan en volhouden en dan zul je zien dat je ineens weer wel afvalt. Plateaus horen erbij. Daar moet je niet van gaan wanhopen of twijfelen maar gewoon doorgaan zoals je al doet, netjes eten (wel even om de koolhydraten denken!) en sporten. En dan zul je zien dat je echt wel weer af gaat vallen.
Volgens mij lust ik niets wat mager beleg isquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Koop geen smeerkaas als je dat niet lekker vindt, sufferd!Koop iets anders magers wat je wèl lekker vindt. Je hebt er niks aan om dingen tegen heug en meug te gaan zitten eten, dan hou je het niet vol.
Neequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, lust je kalkoenfilet? Rosbief? Gekookte ham?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |