Ja, dit dus. Te veel snelle suikers, eet liever een extra boterham (maar dan met mager beleg, kipfilet, smeerkaas o.i.d.) dan vlokken en chocopasta. Dat soort dingen kun je wel eten op de dagen dat je sport, want dan heb je daar juist baat bij. Eet ze dan bij de maaltijd voor je gaat hardlopen, dan heb je er het meeste profijt van. Vergeet ook niet dat je van zoet juist meer trek in zoet krijgt. Drink je thee zonder honing maar zoek dan een "zoete" theesoort uit, vruchtenthee, zoethoutthee, honingthee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, je lijst bevat erg veel suikers. Nou zijn veel suikers niet erg, mits je er genoeg bij beweegt. Dus wat ik zou doen, is niet meer (bijna) iedere dag en vlokken en chocopasta en honing en chocolade en fruit pakken, maar het doseren en dan wat meer pakken op de dagen dat je hardloopt.
Die broodjes die je noemt, bedoel je dan boterhammen of van die witte bolletjes?
Dan moet ze het waarschijnlijk niet omdat de AB erin zitquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Candaasje het volgende:
En Puk moet dr eten nietHeeft geen trek denk ik, maar daar zit dus wel dat antibiotica-goedje in. *Zucht*
@Rewimo: Gefeli! Wat voor cadeautjes die je kunt registreren op geocaching heeft hij gekregen?
En is het wat?quote:
En nu maar flink afdingen (naar nulquote:
Ow, ik dacht dat je laatst zei dat ze wilden dat JIJ ging betalenquote:
Ik ben maar 1.61 dus ben wel een stuk te zwaar... M'n streefgewicht is in eerste instantie 65 kg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Candaasje het volgende:
Maar Nip, hoe lang ben je dan en wat is je streefgewicht?
(Ik weeg namelijk niet zo heel veel minder dan jij. En ik sport maar weinig, dus jij zou al meer kunnen wegen doordat je spieren aan het kweken bent. Maar misschien ben ik iets langer.)
En Puk moet dr eten nietHeeft geen trek denk ik, maar daar zit dus wel dat antibiotica-goedje in. *Zucht*
@Rewimo: Gefeli! Wat voor cadeautjes die je kunt registreren op geocaching heeft hij gekregen?
UKKIE!!!!!!! EINZ EINSZ EINZquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.61 dus ben wel een stuk te zwaar... M'n streefgewicht is in eerste instantie 65 kg.
Ik probeer altijd voor het eten 's ochtends hard te lopen. Volgens Evy verbrand je dan het meeste en dan heb ik het maar gehadquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Te veel snelle suikers, eet liever een extra boterham (maar dan met mager beleg, kipfilet, smeerkaas o.i.d.) dan vlokken en chocopasta. Dat soort dingen kun je wel eten op de dagen dat je sport, want dan heb je daar juist baat bij. Eet ze dan bij de maaltijd voor je gaat hardlopen, dan heb je er het meeste profijt van. Vergeet ook niet dat je van zoet juist meer trek in zoet krijgt. Drink je thee zonder honing maar zoek dan een "zoete" theesoort uit, vruchtenthee, zoethoutthee, honingthee.
Frustrerend hequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:38 schreef MissBliss het volgende:
Troost je oognip, ik val ook geen gram af terwijl ik al 2 maanden moeite doe. Ook m'n eetpatroon aangepast maar kennelijk nog niet genoeg. Dat roken hief alles op kennelijk
Afvallen is afzienquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik probeer altijd voor het eten 's ochtends hard te lopen. Volgens Evy verbrand je dan het meeste en dan heb ik het maar gehad
Ik heb zoete thee en kan het prima zonder honing drinken, maar met honing vind ik zo onwijs lekker dat ik me 's avonds wel een kopje thee met honing gun. De rest van de dag drink ik het zonder honing. Maar misschien dat ik het toch maar helemaal ga schrappen...
Doe dat dan 1x per week of zo, als beloning na het hardlopen bijvoorbeeld. Ergens op een moment waar je er het meeste van genietquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:06 schreef Oognip het volgende:
Ik probeer altijd voor het eten 's ochtends hard te lopen. Volgens Evy verbrand je dan het meeste en dan heb ik het maar gehad
Ik heb zoete thee en kan het prima zonder honing drinken, maar met honing vind ik zo onwijs lekker dat ik me 's avonds wel een kopje thee met honing gun. De rest van de dag drink ik het zonder honing. Maar misschien dat ik het toch maar helemaal ga schrappen...
Wheehehe, klein dikkerdjequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen ik 8 weken geleden begon was ik 73.7, vanmorgen 70.9. Een klein dikkerdje dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |