Post eens een dagmenu, dan kunnen we kijken of je daar nog iets aan kunt veranderen. Misschien eet je wel te weinig, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:03 schreef Oognip het volgende:
vertel jij maar watHet zit hem vast niet alleen in m'n avondeten.
Zoals gisteren:quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Post eens een dagmenu, dan kunnen we kijken of je daar nog iets aan kunt veranderen. Misschien eet je wel te weinig, dat kan ook nog.
FRIET. HET IS GODVERDOMME FRIETquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:04 schreef Muis006 het volgende:
En patat omlaag schroeft naar 1x in de maand ofzo.
Laat die vlokken iig maar wegquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zoals gisteren:
Ochtend: 2 broodjes met vlokken en klein beetje boter.
Tussendoor: appel
Lunch: 2 broodjes met heel dun chocoladepasta (ok, dat ga ik dus niet meer doen).
Diner: 233gram aardappelen, 1 kip cordon blue, 15 gram jus, 180gram sperziebonen en halfvolle melk.
's avonds een smoothie: 100 gram melk, 25 gram yoghurt, 4 aardbeien en halve banaan.
En dan nog thee met honing (13 gram) en een chocolaatje.
Die vlokken wil ik eigenlijk niet laten's ochtends krijg ik amper iets anders door mijn strot.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:09 schreef Oognip het volgende:
En kut! De ambulance is geweest en de poes moet gewoon weer naar buiten
Die pasta laat ik ook staanquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laat die vlokken iig maar weg
En die chocopasta ook
En ik zou die kip cordon blue ook vervangen door iets magerders (das een woord, right?) Maak van halfvolle melk, magere melk. Wat voor yoghurt? Volle of magere? Die honing en je chocolaatje doen ook geen goeds
Idioten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:09 schreef Oognip het volgende:
En kut! De ambulance is geweest en de poes moet gewoon weer naar buiten
Ja, maar die is niet nep. Het pakje is eigenlijk de nepversiequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ooit van een Surinaamse collega (met dezelfde voornaam als jij) geleerd hoe het echt moet, maar dat kost zoveel tijd. Het is wel gruwelijk lekker
Maar ik hou het wel bij mijn eigen verkorte versie, die smaakt ook prima
En wat drink je tussendoor dan? Fris? Water?quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die pasta laat ik ook staanen in de yoghurt zit nog geen 20kcal
En die honing en het chocolaatje is het enige waar ik op een dag naar uit kijk.
Bah, heb echt zin om geen gastgezin meer te zijn voor dit asiel. Ik vind het echt belachelijk. Heb de neiging om Poes vanmiddag gewoon naar het asiel te brengen en te zeggen dat het mijn kat is en dat ik afstand van haar ga doen. mag ik afstandskosten betalen, moet dan maar.quote:
Alleen maar water en thee zonder honing. Af en toe een glaasje crystal clear (2kcal).quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat drink je tussendoor dan? Fris? Water?
Asiel en ambu staan wel los van elkaar ondanks dat ze samenwerken...quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bah, heb echt zin om geen gastgezin meer te zijn voor dit asiel. Ik vind het echt belachelijk. Heb de neiging om Poes vanmiddag gewoon naar het asiel te brengen en te zeggen dat het mijn kat is en dat ik afstand van haar ga doen. mag ik afstandskosten betalen, moet dan maar.
Ok. Dan komt poes nu naar mij. Ga ik vanmiddag met poes naar het asiel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Asiel en ambu staan wel los van elkaar ondanks dat ze samenwerken...
Ik moet werken, anders was ik wel meegegaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ok. Dan komt poes nu naar mij. Ga ik vanmiddag met poes naar het asiel.
Ga je mee?
Prima. dan ga ik alleen. Wel vanmiddag pas want zit op schoolquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet werken, anders was ik wel meegegaan.
Volkoren brood.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:30 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, je lijst bevat erg veel suikers. Nou zijn veel suikers niet erg, mits je er genoeg bij beweegt. Dus wat ik zou doen, is niet meer (bijna) iedere dag en vlokken en chocopasta en honing en chocolade en fruit pakken, maar het doseren en dan wat meer pakken op de dagen dat je hardloopt.
Die broodjes die je noemt, bedoel je dan boterhammen of van die witte bolletjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |