SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kutstudent op 16-05-2012 01:59:53 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
sexyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:38 schreef tliciouz het volgende:
Wauw.
http://dani.metromode.se/2012/05/15/outside-the-lush-store/![]()
Ze zal het wel verdient hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef Rossdale het volgende:
Ze zal het wel verdient hebbenHet hoeft ook helemaal niet, er zijn alternatieven door bijvoorbeeld cel kweek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Klopt, maar dat is duurder denk ik zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het hoeft ook helemaal niet, er zijn alternatieven door bijvoorbeeld cel kweek.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Laten ze het maar uittesten op die Afrikaantjes doen ze nog wat nuttigs.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is duurder denk ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laten ze het maar uittesten op die Afrikaantjes doen ze nog wat nuttigs.Rouge zie je bijvoorbeeld niet zo goed op een negert natuurlijk. Dus dan moeten ze het zowel op afrikanen als albino's gaan testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier komt roze wel mooi op uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rouge zie je bijvoorbeeld niet zo goed op een negert natuurlijk. Dus dan moeten ze het zowel op afrikanen als albino's gaan testen
All good things are wild and free.![]()
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef tliciouz het volgende:
Ah, game nerd in een kamer vol 15 vrouwen. Zo zielig2 van die studentes ken ik. Die heb ik wel eens gesproken hier in Delft.
1 van die 2 nog proberen te regelen, niet gelukt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
wut?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:44 schreef tliciouz het volgende:
Ah, game nerd in een kamer vol 15 vrouwen. Zo zielig![]()
Hoe de fuck kom je erop?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het leven van een Surinaamse straatpooier
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ja je was net op tv.quote:
Nee zo'n gast bij het programma loverboys.
Naniquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:58 schreef SoldMayor het volgende:
Oh my god, het gaat gewoon echt gebeuren.
Over een paar weken Willems vs. CRonaldo.
![]()
![]()
Whut?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand Düsseldorf-Hertha BSC opstaan? Hele stadion wordt afgebroken.na regen, ben ik er.
Hahaha ! Wel tof dat je dan ook zegt als het niet luktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zag het ja.2 van die studentes ken ik. Die heb ik wel eens gesproken hier in Delft.
1 van die 2 nog proberen te regelen, niet gelukt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik vond het tijd voor een verse OP
[ Bericht 4% gewijzigd door Tauchmeister op 16-05-2012 00:38:40 ]![]()
Nou diablo is toch echt wel een hele dikke game!
Wel wat issue's met inloggen, maar goed dat is tegenwoordig standaard bij een game...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Nice!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hij is awesome.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Pierre, Maureen, Nick en Stef: Zanger *insert random*.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Hij is zeker vet, ben nu lvl 18, gaat niet zo heel snel als ik dacht! al ben ik wel elk hoekje aan het verkennenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:58 schreef KneusTeun het volgende:
Nou diablo is toch echt wel een hele dikke game!
Wel wat issue's met inloggen, maar goed dat is tegenwoordig standaard bij een game...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]vet
![]()
nicequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]![]()
awesome dudequote:Op woensdag 16 mei 2012 06:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik werd gewoon wakkerEn toen ging ik weer verder slapen.
![]()
Oh oma
Waarom werkt het spelletje niet
Toen ik het van u kreeg
Was ik blij
Maar nu niet meerrrrrr
Het doet zo zeerrrrr![]()
Letter to Cor Konings?quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:45 schreef KoningStoma het volgende:
Oh oma
Waarom werkt het spelletje niet
Toen ik het van u kreeg
Was ik blij
Maar nu niet meerrrrrr
Het doet zo zeerrrrr![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:50 schreef Michhas het volgende:
hoi allemaal
ik ben een spontane man van 48, uit het midden van het oosten van het land. mijn vrienden omschirjven mij als 'lekker gek' en een 'vlotte' man.
recentleijk heb ik daarom een mini kilt gekocht. ik krijg er veel postieve reacties op, maar sommige noemen mij nu een homosueel. dat vind ik zelf wat minder leuk.
hij lijkt een beetje hierop, maar alleen is hij rood en zit er een mooi patroon op.
wat vinden jullie hiervan?
muzikale groet,
herbertTopic loopt nog steeds zie ik netquote:Op woensdag 25 april 2012 12:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
ja hij is inderdaad wel kort he ha ha
laatst zat ik lekker op de bank, en toen was ik vergeten een ondrbroek aan te doen. nou je raad het al he, ineens zag ik mijn pielemuis stiekem uit mijn kilt kriupen ha ha dat was chanant
gelukkig was er niemand bij ha ha
Top hoor.![]()
Michhasquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Topic loopt nog steeds zie ik net
Top hoor.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Wat is je ID?quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hij is zeker vet, ben nu lvl 18, gaat niet zo heel snel als ik dacht! al ben ik wel elk hoekje aan het verkennen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Mailte krijgen met "pak jij dit even op". beeldscherm loskoppelen en met het beeldscherm naar de verstuurder van de mail lopen, en vragen " oke en nu?"![]()
![]()
Kunnen jullie mij helpen? Mijn moeders computer is kapot gegaan, denk doorgebrand. Hij doet in ieder geval niets meer.
Ze wil nu een nieuwe kopen (of nou ja, ''gebruikte'') is dit een beetje een redelijke?
http://world-sat.nl/ProduktInfo.php?Produkt=1402&Cat=27
en zo niet, staat hier nog wat bruikbaars tussen?
http://world-sat.nl/ProduktLijst.php?Cat=27&Type=082
Ze hoeft er niets speciaals mee te kunnen, alleen beetje te kunnen internetten en net als al die andere vrouwen met kort geknipte kapsels die hyves spelletjes te kunnen spelen
Die eerste is zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:59 schreef tliciouz het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Mijn moeders computer is kapot gegaan, denk doorgebrand. Hij doet in ieder geval niets meer.
Ze wil nu een nieuwe kopen (of nou ja, ''gebruikte'') is dit een beetje een redelijke?
Ze hoeft er niets speciaals mee te kunnen, alleen beetje te kunnen internetten en net als al die andere vrouwen met kort geknipte kapsels die hyves spelletjes te kunnen spelen
Helemaal voor een beetje internetten enzo, lijkt me een prima keuze.![]()
Waarom? Waarom? Dames die er goed uitzien, goed gekleed, verzorgd alles..maar dan hebben ze een lichte snor..
na regen, ben ik er.
Thanks!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die eerste is zo slecht nog niet.
Helemaal voor een beetje internetten enzo, lijkt me een prima keuze.All good things are wild and free.![]()
jij kijkt naar de verkeerde vrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom? Waarom? Dames die er goed uitzien, goed gekleed, verzorgd alles..maar dan hebben ze een lichte snor..![]()
![]()
Dat vind ik nog niet zo erg als dat vrouwen stinken naar zweet, vriendin van mij stinkt uur in de wind tijdens het sporten. Sta je daar kokhalzend op de loopband als die geur je neus bereikt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom? Waarom? Dames die er goed uitzien, goed gekleed, verzorgd alles..maar dan hebben ze een lichte snor..
maar tijdens sporten is zweten geoorloofd dus slechte klachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo erg als dat vrouwen stinken naar zweet, vriendin van mij stinkt uur in de wind tijdens het sporten. Sta je daar kokhalzend op de loopband als die geur je neus bereikt.![]()
Zweten vind ik niet erg, dat doe ik zelf ook als ik intensief sportquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar tijdens sporten is zweten geoorloofd dus slechte klachtMaar het gaat me om die geur. Echt zo'n penetrante lucht
Deodorant bestaat niet voor niets, meerdere vrouwen die ik ken stinken zo erg, ook gewoon in het dagelijkse leven niet alleen tijdens het sporten. Vind dat zo'n afgang.
Jij weet niks, zemmel.quote:Gelukkig is dat alleen in de sportschool. Ernstig dat je het vanaf de zijkant goed ziet en je merkt dat ze een dikkere snor heeft dan jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo erg als dat vrouwen stinken naar zweet, vriendin van mij stinkt uur in de wind tijdens het sporten. Sta je daar kokhalzend op de loopband als die geur je neus bereikt.
na regen, ben ik er.
Zanger Frank en De Permanentjes - Krullen of Steil (Doet me niet zoveil)quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Eerste is wel oke, misschien weinig werkgeheugen maar goed je kan nog altijd 1gb erbij doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:59 schreef tliciouz het volgende:
Ze hoeft er niets speciaals mee te kunnen, alleen beetje te kunnen internetten en net als al die andere vrouwen met kort geknipte kapsels die hyves spelletjes te kunnen spelenHeb jij een snor danquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij weet niks, zemmel.
[..]
Gelukkig is dat alleen in de sportschool. Ernstig dat je het vanaf de zijkant goed ziet en je merkt dat ze een dikkere snor heeft dan jou.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Je zou maar op een single core moeten werken in deze tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerste is wel oke, misschien weinig werkgeheugen maar goed je kan nog altijd 1gb erbij doen
[..]
Heb jij een snor dan?
![]()
Sowieso donshaar FTW! Lol, nee man.na regen, ben ik er.
oke dan moet je niet naar 65+ kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij weet niks, zemmel.
[..]
Gelukkig is dat alleen in de sportschool. Ernstig dat je het vanaf de zijkant goed ziet en je merkt dat ze een dikkere snor heeft dan jou.![]()
Wtf dan moet je wel heel veel ui en knoflook kanenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo erg als dat vrouwen stinken naar zweet, vriendin van mij stinkt uur in de wind tijdens het sporten. Sta je daar kokhalzend op de loopband als die geur je neus bereikt.. Ik heb nog nooit echt smerige zweet geroken tijdens het sporten. Ofja heb wel eens gekotst op de mat maar dat gebeurt iedere maand wel eens bij iemand
![]()
![]()
Ga eens sporten met dr vriendin dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wtf dan moet je wel heel veel ui en knoflook kanen. Ik heb nog nooit echt smerige zweet geroken tijdens het sporten. Ofja heb wel eens gekotst op de mat maar dat gebeurt iedere maand wel eens bij iemand
na regen, ben ik er.
Shit die raak ik zelfs niet aanquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga eens sporten met dr vriendin dan.![]()
Afknapper.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze is een knap meisje hoor.Alleen stinkt ze
na regen, ben ik er.
En de hamvraag : heeft ze een snor ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pas op hè, anders kom ik op je zitten gek en slap ik je met mijn vetkwab.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog even en je ziet er net als hem uit.
@ Ross: tja je moet ervan houden, zo'n act
@ Teun: Pixell#2232![]()
Geil, ik wacht op je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Pas op hè, anders kom ik op je zitten gek en slap ik je met mijn vetkwab.
@ Ross: tja je moet ervan houden, zo'n act
@ Teun: Pixell#2232na regen, ben ik er.
Nice hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen staat BBN nu helemaal zielig alleen. Eigenlijk zou de stamoudste uiteraard op eenzame hoogte moeten staan
Dat bepalen wij wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is haar voornaam, dan fb'en we zelf wel
hahaquote:, al snap ik niet wat die kindertjes er zo leuk aan vinden, eind van het potje staan ze gewoon negatief
Gister toevallig tijdens het zappen gezien jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:50 schreef dreamzk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
LOLOok meteen afgezet
http://www.dumpert.nl/med(...)smith_unplugged.html
Die blijft wel tof
Shit ik krijg bij de eerste 20 seconden al jeukende handenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:50 schreef dreamzk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
LOL![]()
Zijn gelukkig maar 3 miljoen alternatieven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:54 schreef Cliffy het volgende:
Ligt TPB er nu uit of is die shit al geblokt door UPC?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn gelukkig maar 3 miljoen alternatieven.![]()
Je ruikt het ook vooral als het opdroogt en dan weer nat wordt, dat is echt fucking smerig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wtf dan moet je wel heel veel ui en knoflook kanen. Ik heb nog nooit echt smerige zweet geroken tijdens het sporten. Ofja heb wel eens gekotst op de mat maar dat gebeurt iedere maand wel eens bij iemand
Ik had een tijdje terug geen tijd gehad om m'n squash shirt te wassen, dus die deed ik nog 1 keer aan naar het squashen, nou ik ben na 10 minuten (toen ik weer begon te zweten) teruggelopen naar de kleedkamer en heb het reserveshirt van m'n maat aangedaan. Sodeju.
![]()
Ben in de zomervakantie en keer mijn rashgaurd vergeten in de gym. Toen ik dat ding 2 weken later ging ophalen rook het naar dood en verderfquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je ruikt het ook vooral als het opdroogt en dan weer nat wordt, dat is echt fucking smerig.Ik had een tijdje terug geen tijd gehad om m'n squash shirt te wassen, dus die deed ik nog 1 keer aan naar het squashen, nou ik ben na 10 minuten (toen ik weer begon te zweten) teruggelopen naar de kleedkamer en heb het reserveshirt van m'n maat aangedaan. Sodeju.
![]()
![]()
![]()
Uhh nee, daar koop je aparte, ademende kleren voor. Kleren waarbij het ook niet uitmaakt als ze vaal uitslaan van het zout.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, squash shirt. Dan neem je toch gewoon een ander mee.
Of ga jij in een duur overhemd sporten.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:![]()
Ja die dingen kunnen stinken ja, vooral als je je tas een week kwijt bent, en dat ze opbellen dat je tas nog ergens in de kroeg ligt, en of je aub heel rap die tas kan komen ophalen
Sowieso, kraagje omhoog alles.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uhh nee, daar koop je aparte, ademende kleren voor. Kleren waarbij het ook niet uitmaakt als ze vaal uitslaan van het zout.
Of ga jij in een duur overhemd sporten.Er aan ruiken.quote:
na regen, ben ik er.
ff de mw2sc cd kopen hier in het dorp
\Dat hou je als oude man toch niet vol?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice hoor
Alleen staat BBN nu helemaal zielig alleen. Eigenlijk zou de stamoudste uiteraard op eenzame hoogte moeten staan![]()
![]()
![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door Dr.Pringles op 16-05-2012 14:18:33 ]na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Je moet eens 'MW2 SC' intypen bij Google AfbeeldingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Repost.quote:
Hoe die bolle chick ook naar dat ding kijkt..alsof ze 'm wilt opeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:37 schreef SoldMayor het volgende:
Nou het is compleet hoor:
[ afbeelding ]
Eerste screenshots zijn gelekt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meteen DLC tijdens release.![]()
[ afbeelding ]
GOTY!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Nice, witcher lijkt me ook wel aardig. Maar eerste nieuwe game wordt MP3 denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:10 schreef Michhas het volgende:
Chille headset en The Witcher 2 gescoord. Top top.
Welke headset?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:10 schreef Michhas het volgende:
Chille headset en The Witcher 2 gescoord. Top top.na regen, ben ik er.
Hij draait gelukkig prima op mn laptop, maar wil toch nog wel een nieuwe PC aanschaffen. Helaas gaat dat moeilijk als je 1,79 per uur verdient.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuwe pc aanschaffen.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Ik ga ook ff game scoren denk ik. Ben wel toe aan iets nieuws.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Of je wacht op de mw2 crew game, of je haalt max payne 3?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga ook ff game scoren denk ik. Ben wel toe aan iets nieuws.![]()
Ook voetstap hoer?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:31 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb nu al een jaar zo'n goedkope turtlebeach. Werkt perfect.na regen, ben ik er.
Sheeit, als ik dat wil fixxen gaat er een kabel dwars door mn kamer heen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jamet mijn toitol beach kan ik goede voetstapen horen.
na regen, ben ik er.
Is toch meestal te merken aan zn score.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit met een headset gespielt?na regen, ben ik er.
Jawel, CS op de PC. Maar een volledige surround set is zo veel relaxterquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit met een headset gespielt?
Ik krijg die headset niet echt aan de praat.
Heb mijn Xbox via HDMI op de tv aangesloten, en moet die headset connector nu aansluiten op de witte en rode RCA aansluiting op de tv. Dat heb ik gedaan maar het geluid lijkt het niet te doen.
Ideas?![]()
Je hebt dit nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Michhas het volgende:
Ik krijg die headset niet echt aan de praat.
Heb mijn Xbox via HDMI op de tv aangesloten, en moet die headset connector nu aansluiten op de witte en rode RCA aansluiting op de tv. Dat heb ik gedaan maar het geluid lijkt het niet te doen.
Ideas?
na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Srsly?
Die moet dan in mijn Xbox, en daar moet ik die witte/rode RCA plugs op aansluiten?
na regen, ben ik er.
Gaat gewoon naar je xbox. Die adapter is alleen voor geluid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Huh, en de HDMI-kabel naar de tv dan?na regen, ben ik er.
Je hebt toch maar één HDMI-uitgang?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gaat gewoon naar je xbox. Die adapter is alleen voor geluid.![]()
Ja, maar die adapter is geen HDMI.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je hebt toch maar één HDMI-uitgang?na regen, ben ik er.
Nee ik heb het al gevonden.
HDMI draagt geluid en beeld, er zitten op mijn tv aan de achterkant achter elk HDMI slot echter wel twee aparte RCA slots. Daar moet ik die kabels indoen.
Dat had ik net al gedaan, maar hij werkt nog steeds niet.
Ik klooi wel even verder![]()
![]()
Weet niet of dat werkt. Ken alleen de methode van hierboven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 2 RCA jacks zitten onder elke HDMI slot. Daar moet ik die kabels in doen
Je weet dat die 3 aansluitingen voor één kanaal is hè, op dat plaatje dus; AV IN 2..na regen, ben ik er.
nope. Dat zijn geen out-poortjes. Veel nieuwe tv's hebben dat wel, maar die van jou denk ik niet. Die poortjes zijn ingangen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 2 RCA jacks zitten onder elke HDMI slot. Daar moet ik die kabels in doen![]()
Ja, zn pipi.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je niet iets in dat headphone ding stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
http://www.nu.nl/politiek/2812458/maatregelen-akkoord-gelekt.htmlquote:Maatregelen akkoord gelekt
DEN HAAG - De maatregelen uit het lenteakkoord zijn woensdagmiddag uitgelekt.
[..]
Bier wordt duurder, de accijnzen gaan met 10 procent omhoog.![]()
![]()
Komop allemaal aan de D3
Mijn leven is nu al op sociaal gebied ingestort
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dat was het al bij Minecraft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
Komop allemaal aan de D3
Mijn leven is nu al op sociaal gebied ingestort
na regen, ben ik er.
Weet iemand een site waar ik baby shirtjes kan vinden van Battlefield? Kan niet echt wat vinden helaas.All good things are wild and free.![]()
Cod or gtfoquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand een site waar ik baby shirtjes kan vinden van Battlefield? Kan niet echt wat vinden helaas.![]()
Babyshirt - Battlefield.quote:
Hebben ze die niet bij Prenatal of Babydump?
na regen, ben ik er.
Bedankt voor je serieuze reactie enzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Babyshirt - Battlefield.
Hebben ze die niet bij Prenatal of Babydump? [ afbeelding ]All good things are wild and free.![]()
je hoeft nietz zo boos te doen hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedankt voor je serieuze reactie enzo.![]()
Ick had verwacht dat jullie me souden helpen hoor losersss.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
je hoeft nietz zo boos te doen hoorAll good things are wild and free.![]()
Heb ik volgens mij al weggegooid ooitquote:
Niemand een idee hoe ik dit me HDMI kan fixen?
Hij doet het nu wel enigszins, maar ik kan het geluid niet aanpassen.![]()
Maar eerlijk wie wil zijn kind dat nou aan doen. Mijn kinderen lopen later alleen maar in fred perry, clinch gear en venum. Like a baws.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is toch ook niet voor mij, battlefield![]()
Als het niet in de DICE store (quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand een site waar ik baby shirtjes kan vinden van Battlefield? Kan niet echt wat vinden helaas.) staat zal het niet bestaan denk ik...
![]()
Die adapter, zemmel. Of xbox component shit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al weggegooid ooit
Hij doet het nu wel enigszins, maar ik kan het geluid niet aanpassen.na regen, ben ik er.
Ik heb die shit niet meer, zie hierboven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die adapter, zemmel. Of xbox component shit.![]()
Dan moet je het kopen hè.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb die shit niet meer, zie hierboven.na regen, ben ik er.
Ja jongen, mijn oom speelt altijd battlefield en wou dat graag hebben. Gewoon voor de gein, het is een meisje dus dragen doet ze het toch niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar eerlijk wie wil zijn kind dat nou aan doen. Mijn kinderen lopen later alleen maar in fred perry, clinch gear en venum. Like a baws.
Mijn mokkakindje gaat er zo bij lopen![]()
kanje niet gewoo een wit t-shirt kopen met en met viltstift bf3 erop zetten hohohohoquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja jongen, mijn oom speelt altijd battlefield en wou dat graag hebben. Gewoon voor de gein, het is een meisje dus dragen doet ze het toch niet.![]()
Goed idee!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
kanje niet gewoo een wit t-shirt kopen met en met viltstift bf3 erop zetten hohohoho
Hipster dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja jongen, mijn oom speelt altijd battlefield en wou dat graag hebben. Gewoon voor de gein, het is een meisje dus dragen doet ze het toch niet.
[ afbeelding ]na regen, ben ik er.
Heb ook nog even gezocht maar niets gevonden voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja jongen, mijn oom speelt altijd battlefield en wou dat graag hebben. Gewoon voor de gein, het is een meisje dus dragen doet ze het toch niet.
[ afbeelding ]![]()
Dan heb je denk ik zo'n adapter nodig..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al weggegooid ooit
Hij doet het nu wel enigszins, maar ik kan het geluid niet aanpassen.![]()
Als ik een fatsoenlijke PC hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
Komop allemaal aan de D3
Mijn leven is nu al op sociaal gebied ingestort![]()
Op m'n laptop zal het ook niet draaien denk ik![]()
![]()
hoe kan ik het geluid alleen uit de headset laten komen als ik hdmi gebruik en de headset in de A/V uitgang zit?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:10 schreef Kutstudent het volgende:
hoe kan ik het geluid alleen uit de headset laten komen als ik hdmi gebruik en de headset in de A/V uitgang zit?na regen, ben ik er.
Dan ga ik die morgen kopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik zo'n adapter nodig..![]()
![]()
TV muten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:10 schreef Kutstudent het volgende:
hoe kan ik het geluid alleen uit de headset laten komen als ik hdmi gebruik en de headset in de A/V uitgang zit?![]()
Sinds wanneer is jochem een negert?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ze heeft niet gezegd dat ze een baby met hem kreeg.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
Kan volgens mij niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:10 schreef Kutstudent het volgende:
hoe kan ik het geluid alleen uit de headset laten komen als ik hdmi gebruik en de headset in de A/V uitgang zit?
Audio en video van je Xbox worden via de HDMI kabel naar je tv gebracht.
Kun je je headset wel op de A/V (Audio/Video) jacks aansluiten, maar die hebben geen bron. Die jacks zitten verder nergens op aangesloten, dus kunnen ze ook niks afspelen door je headset.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze heeft niet gezegd dat ze een baby met hem kreeg.Dit, baby's hoeven niet hoor, alleen oefenen mag ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Zelf niet je headset aan de praat krijgen, maar wel andere helpen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet.
Audio en video van je Xbox worden via de HDMI kabel naar je tv gebracht.
Kun je je headset wel op de A/V (Audio/Video) jacks aansluiten, maar die hebben geen bron. Die jacks zitten verder nergens op aangesloten, dus kunnen ze ook niks afspelen door je headset.
na regen, ben ik er.
Ik ken jou door en door hè?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, baby's hoeven niet hoor, alleen oefenen mag ook.na regen, ben ik er.
3x ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent veel te snel, had al een edit gemaakt.
na regen, ben ik er.
Hoe fucked up is datquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelf niet je headset aan de praat krijgen, maar wel andere helpen.
Ik heb inderdaad een adapter of een component kabel nodig, maar die heb ik volgens mij niet meer.
Zal zo eens aan Dania vragen of ik die nog ergens heb liggen.![]()
Dat is een beste achievementquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rondborstige dame die het al 3 jaar met mij uit heeft weten te houden![]()
![]()
haha jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
ha ha top hoor, jij bent zeker de leukst moppentromel thuis ha ha Xd
Jantje en oma lopen over straat. Jantje siet 1 gulden liggen. Niet oprapen zegt oma. Alles wat op de grond ligt is vies. Oma valt. Pak me op roept oma. Nee zegt jantje alles wat op de grond ligt is vies hahahaha![]()
wa ha ha XD die janje moppen vind ik altjid errug leuk XD ik lig hemelaal dubbel hier ha haquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
haha ja
Jantje en oma lopen over straat. Jantje siet 1 gulden liggen. Niet oprapen zegt oma. Alles wat op de grond ligt is vies. Oma valt. Pak me op roept oma. Nee zegt jantje alles wat op de grond ligt is vies hahahaha![]()
Ik hoefde inderdaad alleen maar de tv op mute te zetten.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef tliciouz het volgende:
Zo nieuwe vans en studs besteldBenieuwd of het wat word.
na regen, ben ik er.
nog niet gelukt Michhas?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ah oke! Ja of hij breekt zo'n ding open, dat deden ook genoeg mensen in het beginquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij moet zo un adapter hebben jonge!van die component dingen
Ja alleen omdat die component blok te dik was toch? Dan konden ze geen hdmi ernaast proppen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke! Ja of hij breekt zo'n ding open, dat deden ook genoeg mensen in het beginvan die component dingen
na regen, ben ik er.
Yeah kan goed zijn ja, weet het ff niet 123 meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja alleen omdat die component blok te dik was toch? Dan konden ze geen hdmi ernaast proppen.hehequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook nick maar kon het me moeilijk voorstellen
Hoop het niet, volgens mij doen die studs best zeer aan je tietenPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Wat moet je met schoenen bij je tieten doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:11 schreef Rossdale het volgende:
Hoop het niet, volgens mij doen die studs best zeer aan je tietenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
ze moet zich toch ergens mee bedekken als ze de deur uit getrapt wordtquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat moet je met schoenen bij je tieten doen?![]()
![]()
Zit wat iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ze moet zich toch ergens mee bedekken als ze de deur uit getrapt wordtTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dus
Donder nou toch eens op manquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen gouden aub, die worden toch al na 2 weken zilver dus neem maar meteen zilveren![]()
![]()
Haha koningquote:
Wist niet eens dat die nu bezig wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Kijk je trouwens ook EK-17 finale?
Fuck off idiootquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een haat, ik wil alleen titty helpen![]()
What is wrong with this woman? Mercy, mercy, mercy...![]()
Ik eik ook niet, mja was aan het zappen en bam!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die nu bezig was![]()
Zender?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik eik ook niet, mja was aan het zappen en bam!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Heel lief maar ik denk niet dat jij hier nog wat te zoeken hebt, trouwens moet jij niet met de benen wijd liggen ergens bij een random fokker die je net een paar dagen kent?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een haat, ik wil alleen titty helpenAll good things are wild and free.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: