Ik ken jou door en door hè?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, baby's hoeven niet hoor, alleen oefenen mag ook.
3x ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent veel te snel, had al een edit gemaakt.
Hoe fucked up is datquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelf niet je headset aan de praat krijgen, maar wel andere helpen.
Dat is een beste achievementquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rondborstige dame die het al 3 jaar met mij uit heeft weten te houden
haha jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
ha ha top hoor, jij bent zeker de leukst moppentromel thuis ha ha Xd
wa ha ha XD die janje moppen vind ik altjid errug leuk XD ik lig hemelaal dubbel hier ha haquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
haha ja
Jantje en oma lopen over straat. Jantje siet 1 gulden liggen. Niet oprapen zegt oma. Alles wat op de grond ligt is vies. Oma valt. Pak me op roept oma. Nee zegt jantje alles wat op de grond ligt is vies hahahaha
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef tliciouz het volgende:
Zo nieuwe vans en studs besteldBenieuwd of het wat word.
Ah oke! Ja of hij breekt zo'n ding open, dat deden ook genoeg mensen in het beginquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij moet zo un adapter hebben jonge!
Ja alleen omdat die component blok te dik was toch? Dan konden ze geen hdmi ernaast proppen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke! Ja of hij breekt zo'n ding open, dat deden ook genoeg mensen in het beginvan die component dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |