Als ik een fatsoenlijke PC hadquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
Komop allemaal aan de D3
Mijn leven is nu al op sociaal gebied ingestort
Niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:10 schreef Kutstudent het volgende:
hoe kan ik het geluid alleen uit de headset laten komen als ik hdmi gebruik en de headset in de A/V uitgang zit?
Dan ga ik die morgen kopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik zo'n adapter nodig..
TV muten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:10 schreef Kutstudent het volgende:
hoe kan ik het geluid alleen uit de headset laten komen als ik hdmi gebruik en de headset in de A/V uitgang zit?
Sinds wanneer is jochem een negert?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja jongen, mijn oom speelt altijd battlefield en wou dat graag hebben. Gewoon voor de gein, het is een meisje dus dragen doet ze het toch niet.
Mijn mokkakindje gaat er zo bij lopen![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft niet gezegd dat ze een baby met hem kreeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Kan volgens mij niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:10 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze heeft niet gezegd dat ze een baby met hem kreeg.Dit, baby's hoeven niet hoor, alleen oefenen mag ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Zelf niet je headset aan de praat krijgen, maar wel andere helpen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet.
Audio en video van je Xbox worden via de HDMI kabel naar je tv gebracht.
Kun je je headset wel op de A/V (Audio/Video) jacks aansluiten, maar die hebben geen bron. Die jacks zitten verder nergens op aangesloten, dus kunnen ze ook niks afspelen door je headset.
Ik ken jou door en door hè?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, baby's hoeven niet hoor, alleen oefenen mag ook.
3x ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent veel te snel, had al een edit gemaakt.
Hoe fucked up is datquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelf niet je headset aan de praat krijgen, maar wel andere helpen.
Dat is een beste achievementquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rondborstige dame die het al 3 jaar met mij uit heeft weten te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |