Dat bepalen wij wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze is een knap meisje hoor.Alleen stinkt ze
hahaquote:
Gister toevallig tijdens het zappen gezien jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:50 schreef dreamzk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
LOL
Shit ik krijg bij de eerste 20 seconden al jeukende handenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:50 schreef dreamzk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.html
LOL
Zijn gelukkig maar 3 miljoen alternatieven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:54 schreef Cliffy het volgende:
Ligt TPB er nu uit of is die shit al geblokt door UPC?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn gelukkig maar 3 miljoen alternatieven.
Je ruikt het ook vooral als het opdroogt en dan weer nat wordt, dat is echt fucking smerig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wtf dan moet je wel heel veel ui en knoflook kanen. Ik heb nog nooit echt smerige zweet geroken tijdens het sporten. Ofja heb wel eens gekotst op de mat maar dat gebeurt iedere maand wel eens bij iemand
Ben in de zomervakantie en keer mijn rashgaurd vergeten in de gym. Toen ik dat ding 2 weken later ging ophalen rook het naar dood en verderfquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je ruikt het ook vooral als het opdroogt en dan weer nat wordt, dat is echt fucking smerig.Ik had een tijdje terug geen tijd gehad om m'n squash shirt te wassen, dus die deed ik nog 1 keer aan naar het squashen, nou ik ben na 10 minuten (toen ik weer begon te zweten) teruggelopen naar de kleedkamer en heb het reserveshirt van m'n maat aangedaan. Sodeju.
![]()
Uhh nee, daar koop je aparte, ademende kleren voor. Kleren waarbij het ook niet uitmaakt als ze vaal uitslaan van het zout.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, squash shirt. Dan neem je toch gewoon een ander mee.
quote:
Sowieso, kraagje omhoog alles.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uhh nee, daar koop je aparte, ademende kleren voor. Kleren waarbij het ook niet uitmaakt als ze vaal uitslaan van het zout.
Of ga jij in een duur overhemd sporten.
Er aan ruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |