Dat hou je als oude man toch niet vol?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice hoor
Alleen staat BBN nu helemaal zielig alleen. Eigenlijk zou de stamoudste uiteraard op eenzame hoogte moeten staan
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Je moet eens 'MW2 SC' intypen bij Google Afbeeldingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Repost.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:37 schreef SoldMayor het volgende:
Nou het is compleet hoor:
[ afbeelding ]
Eerste screenshots zijn gelekt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meteen DLC tijdens release.![]()
[ afbeelding ]
GOTY!
[ afbeelding ]
Nice, witcher lijkt me ook wel aardig. Maar eerste nieuwe game wordt MP3 denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:10 schreef Michhas het volgende:
Chille headset en The Witcher 2 gescoord. Top top.
Welke headset?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:10 schreef Michhas het volgende:
Chille headset en The Witcher 2 gescoord. Top top.
Hij draait gelukkig prima op mn laptop, maar wil toch nog wel een nieuwe PC aanschaffen. Helaas gaat dat moeilijk als je 1,79 per uur verdient.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuwe pc aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |