ja hij is inderdaad wel kort he ha haquote:Op woensdag 25 april 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Wehehe, een man in een kilt kan ik wel waarderen trouwens, maar dit is een beetje te kort![]()
Je hebt je lolletje gehad, nu weer on topic verder graagquote:Op woensdag 25 april 2012 12:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
ja hij is inderdaad wel kort he ha ha
laatst zat ik lekker op de bank, en toen was ik vergeten een ondrbroek aan te doen. nou je raad het al he, ineens zag ik mijn pielemuis stiekem uit mijn kilt kriupen ha ha dat was chanant
gelukkig was er niemand bij ha ha
Kort rokje, hotpants, BIJNA hetzelfde. Al is een hotpants echt meer iets voor het strand.quote:
Roger that, ma'amquote:Op woensdag 25 april 2012 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt je lolletje gehad, nu weer on topic verder graag
Meen je dat nu?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Wehehe, een man in een kilt kan ik wel waarderen trouwens.
Er zijn er niet veel die het kunnen hebben, toegegeven. Het is ook meer dat ik het mooi vind in films bijvoorbeeld dan dat ik zit te wachten op een man die in het dagelijks leven in een kilt loopt.quote:
Ik draag hem alleen op speciale familie-bijeenkomsten, daar kom ik niet onderuit en meestal wordt er dan zoveel whisky gedronken dat ik blij ben dat ik hem makkelijk tevoorschijn kan halen vanonder m'n kilt.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel die het kunnen hebben, toegegeven. Het is ook meer dat ik het mooi vind in films bijvoorbeeld dan dat ik zit te wachten op een man die in het dagelijks leven in een kilt loopt.
[ afbeelding ]
Altijd al willen hebben eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Wehehe, een man in een kilt kan ik wel waarderen trouwens, maar dit is een beetje te kort![]()
Hotpants is echt alleen maar weggelegd voor vrouwen met een heel mooi figuur, waarbij het hele plaatje klopt. Met alleen mooie benen kom je er niet mee wegquote:
"Had mijn vrouw maar één zo'n been"quote:Op woensdag 25 april 2012 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat zijn ze niet. Dit is een fotomodel, die hebben altijd mooie benen.
Godfried Bomans zei dat toch (kan het filmpje hier niet afspelen)?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef trabant het volgende:
[..]
"Had mijn vrouw maar één zo'n been"![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik draag hem alleen op speciale familie-bijeenkomsten, daar kom ik niet onderuit en meestal wordt er dan zoveel whisky gedronken dat ik blij ben dat ik hem makkelijk tevoorschijn kan halen vanonder m'n kilt.
Bij officiële gelegenheden mag er niets onder, zodra er gevochten of aan sport gedaan wordt wel juist, is zo lullig als je struikelt en je knoepert ligt daar in vol ornaat.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:10 schreef Karina het volgende:
Dus de verhalen zijn waar, dat er onder een kilt niets gedragen wordt?
Je weet niet wat je mist meidquote:Op woensdag 25 april 2012 15:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar omdat ik eigenlijk altijd kantoorwerk heb gedaan was op mij werk
dus eigenlijk nooit, in de stad ook niet geloof ik dan trek je dat soort figuren als
Ffleamig aan![]()
Wie zit daar nou op te wachten ? Ikke niet in elk geval
Denk je niet dat veel vrouwen wel ervaring hebben met lastige, opdringerige types?quote:
Ik ben absoluut niet opdringerig, ja okee misschien als je heel mooi bent , een minirokje aan hebt en me constant aanstaart en met je haren speelt in de kroeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denk je niet dat veel vrouwen wel ervaring hebben met lastige, opdringerige types?
Of als jij je inbeeldt dat al die dingen van toepassing zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 16:07 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet opdringerig, ja okee misschien als je heel mooi bent , een minirokje aan hebt en me constant aanstaart en met je haren speelt in de kroeg.
Nee echt, in tegenstelling tot jouw beeld over mij ben ik de beschaafdheid zelve in gezelschap van vrouwelijk schoon.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of als jij je inbeeldt dat al die dingen van toepassing zijn
Als je bukt als een boerin niet nee, doe het met flair en elegantie en er is niets aan de hand heur.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nooit aangehad, kan je nieteens fatsoenlijk bukken.
Ja daag.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Als je bukt als een boerin niet nee, doe het met flair en elegantie en er is niets aan de hand heur.
Op de een of andere manier past beschaafdheid niet echt bij mijn beeld van jou, inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee echt, in tegenstelling tot jouw beeld over mij ben ik de beschaafdheid zelve in gezelschap van vrouwelijk schoon.
Je moet ook niet zoveel bukken jijquote:Op woensdag 25 april 2012 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nooit aangehad, kan je nieteens fatsoenlijk bukken.
Gewoon met 1 been kan gewoon met rok hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:06 schreef WRH het volgende:
in een korte rok buk je ook niet, dan zak je door je knieën, dough.
net als in de auto stappen, doe je ook niet met 1 been instappen als je een korte rok aanhebt, maar gewoon eerst je achterwerk op de stoel en dan je benen naast elkaar de auto inschuiven, gewoon vrouwelijk dus.
niet met die korte rok, omdat je dan bij het zitten gaan altijd inkijk zult hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon met 1 been kan gewoon met rok hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |