Zanger Frank en De Permanentjes - Krullen of Steil (Doet me niet zoveil)quote:
Eerste is wel oke, misschien weinig werkgeheugen maar goed je kan nog altijd 1gb erbij doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:59 schreef tliciouz het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Mijn moeders computer is kapot gegaan, denk doorgebrand. Hij doet in ieder geval niets meer.
Ze wil nu een nieuwe kopen (of nou ja, ''gebruikte'') is dit een beetje een redelijke?
http://world-sat.nl/ProduktInfo.php?Produkt=1402&Cat=27
en zo niet, staat hier nog wat bruikbaars tussen?
http://world-sat.nl/ProduktLijst.php?Cat=27&Type=082
Ze hoeft er niets speciaals mee te kunnen, alleen beetje te kunnen internetten en net als al die andere vrouwen met kort geknipte kapsels die hyves spelletjes te kunnen spelen
Heb jij een snor danquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij weet niks, zemmel.
[..]
Gelukkig is dat alleen in de sportschool. Ernstig dat je het vanaf de zijkant goed ziet en je merkt dat ze een dikkere snor heeft dan jou.
Je zou maar op een single core moeten werken in deze tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerste is wel oke, misschien weinig werkgeheugen maar goed je kan nog altijd 1gb erbij doen
[..]
Heb jij een snor dan?
oke dan moet je niet naar 65+ kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij weet niks, zemmel.
[..]
Gelukkig is dat alleen in de sportschool. Ernstig dat je het vanaf de zijkant goed ziet en je merkt dat ze een dikkere snor heeft dan jou.
Wtf dan moet je wel heel veel ui en knoflook kanenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo erg als dat vrouwen stinken naar zweet, vriendin van mij stinkt uur in de wind tijdens het sporten. Sta je daar kokhalzend op de loopband als die geur je neus bereikt.
Ga eens sporten met dr vriendin dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wtf dan moet je wel heel veel ui en knoflook kanen. Ik heb nog nooit echt smerige zweet geroken tijdens het sporten. Ofja heb wel eens gekotst op de mat maar dat gebeurt iedere maand wel eens bij iemand
Shit die raak ik zelfs niet aanquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga eens sporten met dr vriendin dan.
Afknapper.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze is een knap meisje hoor.Alleen stinkt ze
En de hamvraag : heeft ze een snor ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze is een knap meisje hoor.Alleen stinkt ze
Pas op hè, anders kom ik op je zitten gek en slap ik je met mijn vetkwab.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog even en je ziet er net als hem uit.
Geil, ik wacht op je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Pas op hè, anders kom ik op je zitten gek en slap ik je met mijn vetkwab.
@ Ross: tja je moet ervan houden, zo'n act
@ Teun: Pixell#2232
Nice hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vond het tijd voor een verse OP
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |