quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik die foto van Sjon op de motto nie gepost hiero?
Oooooooooh echt dikke lul drie bier dat ik m nog es ga posten dan he, jezus fuckquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:40 schreef Muis006 het volgende:
Jawel maar toen ging mijn aandacht naar Sjon en nu wil ik niet meer terugzoeken
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef oh-oh het volgende:
EN BLIJF DAN VERDOMME VAN DIE LAPO AF ALS JE ALLEEN ZO EEN SLOME TT KAN BEDENKEN OOK, FAALNEUS
Godsamme mens doe je string es wat losserquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooh echt dikke lul drie bier dat ik m nog es ga posten dan he, jezus fuck![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN BLIJF DAN VERDOMME VAN DIE LAPO AF ALS JE ALLEEN ZO EEN SLOME TT KAN BEDENKEN OOK, FAALNEUS
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Godsamme mens doe je string es wat losser
oh-oh draagt heel geen strings.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Godsamme mens doe je string es wat losser
Het is een vrij land, als ik de lapo wil pakken en de kans heb dan doe ik dat
Violetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh-oh draagt heel geen strings.
[ afbeelding ]
Das geen string hoormocht ze willen
Hey Qut, whap happens on Texel stays on Texel heaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh-oh draagt heel geen strings.
[ afbeelding ]
Das geen string hoormocht ze willen
Slijmkutquote:
HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER, HATER.
Yeah, gotta love itquote:
Dank je, ik vind 'm ook geweldig, al wordt hij door anderen wel als 'lomp geval' beschrevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef Muis006 het volgende:
Thanks Qutje
Baaf, ik heb er geen verstand van, maar mooie motor
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt een Captain Hammerkapsel
Instant. Win.
Ja, kutwijf niet????quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe durft ze, geen rekening houden met jouw iedere behoefte
SCHRIJF EEN BOZEN KLACHTENBRIEF!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef Qwea het volgende:
En ze zijn ook al 7 min te laat! Ze gooien mn sportschema in de war
Ik zag 4 gezichten, 1 boos, een brother from the gutter. Ze bekeken me van top tot teen en wendden zich tot elkaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
SCHRIJF EEN BOZEN KLACHTENBRIEF!!!!!!!!!
Muis, ik kan je niet volgen vrees ik
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zag 4 gezichten, 1 boos, een brother from the gutter. Ze bekeken me van top tot teen en wendden zich tot elkaar
Ik wil weer op vakantie, nu naar een tropisch eilandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zag 4 gezichten, 1 boos, een brother from the gutter. Ze bekeken me van top tot teen en wendden zich tot elkaar
Samequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wil weer op vakantie, nu naar een tropisch eiland
jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
I read a book in bed with no lights on wearing sunglasses under my blanket
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhh ja, ik ga vanavond ff op zolder kieken naar pj's, even kijken of ik iets heb wat je leuk vindt oh-oh!
Ik herinner me iets van een pj met kleine teckels en een 'green eco' pakje, maar het is zo'n pj-in-1-stuk, en in iets van maat 62, dus ik vrees dat het te klein is, maar dat moet ik ff uitzoeken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik zou echt haast een kind willen, de tofheid
ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik koos een mooie dag om weer te gaan werken, meer zeg ik er niet over
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik zou echt haast een kind willen, de tofheid
Volgende keer naar Muis luisteren en je ziek meldenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Je bent wel gelijk weer aan vakantie toe denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Tsja, 50 euro goedkoper dan de goedkoopste webwinkel, dan wil ik het wel doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Die moet je toch ook niet bij zo'n winkel halen joh, of bij een goedkope webwinkel, of bij een goede fotografiezaak met service, bij de mediamarkt en saturn is het en niet goedkoop, en krijg je geen service
wil je perse die?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef Miniem het volgende:
Zegt je deze winkel wat Zwabber?
http://www.camera.nl/Cata(...)8-55-VR-18208919796/
Daar wel een goede service?
mhaw, saturn heb ik over het algemeen geen klagen over. Kutter is onlien kopen. Is er wat, kan je hem opsturen + verzendkosten dokken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Die moet je toch ook niet bij zo'n winkel halen joh, of bij een goedkope webwinkel, of bij een goede fotografiezaak met service, bij de mediamarkt en saturn is het en niet goedkoop, en krijg je geen service
klopt. Daarom haal ik dingen zoals camera's e.d ook in de winkel dichtbij. Of het moet echt al 100 euro goedkoper zijn idd, dan koop ik het wel online.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar aan Saturn heb je ook niks als je er dan uren voor moet reizen toch? Opsturen FTW
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop t gewoon voor een prikkie tweedehands
Ja, maar als je geen DOA hebt, maar gewoon na een half jaar een probleem ermee, moejje wel dokken. Had ik met mijn eminent ook, hdd kaduuk, fakking 15 euro verzendenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Saturn en Mediamarkt zijn echt oplichters, en volgens mij als je een DOA hebt (of gewoon wet koop of afstand) mogen ze geen eens verzendkosten (of minimaal) rekenen voor het TERUGsturen
Ehm, die dijkfoto die jij zo geweldig vond, is met statief gemaakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Wtf moet je nou met een statief met alleen een kitlens?
![]()
Ik heb echt een heel mooi degelijk statief ergens, van de rommelmarkt, vief euro
Foto's maken met lange sluitertijd?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef oh-oh het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon minder zuipen Q, heb je vaste hand
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Met een statief kun je leuke dingen hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik heb echt een heel mooi degelijk statief ergens, van de rommelmarkt, vief euro
Als driekoppige dildo gebruiken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met een statief kun je leuke dingen hoor!
Voornamelijk stilstaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met een statief kun je leuke dingen hoor!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Rot op man, mafkeesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt 20 clicks of zo op dat ding gemaakt in hoeveel tijd?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rot op man, mafkeesHet waren er zeker 700
Met de Neger?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:19 schreef Pagan het volgende:
Hieer een verbouwprogramma op 4. De Jank-O-Meter ging al na drie minuten af. Ik vraag me af of die plofkap van de microfoon vol pepperspray zit.
Nee, die blonde mummie, Natasja Froger.quote:
Maar zónder Johnnie die altijd heel serieus kijkt maar zelf nog geen spijker in het hout krijgt?quote:
Ja, die.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar zónder Johnnie die altijd heel serieus kijkt maar zelf nog geen spijker in het hout krijgt?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk Britt en Ymke in Japan, en mn broertje zit onwijs te kakken, echt fucking altijd als ie op bezoek komt gaat ie zitten schijten hiero![]()
Ahhhquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef Strega het volgende:
http://dreamhampton1.tumb(...)he-world-in-2004-the
Zo een triest bericht.
Wat zieligquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef Strega het volgende:
Zo een triest bericht.
Ja hey die aannemer die deed tenminste ook nog wat, mn broertje wint verdomme als enige echt fucking altijd van me met kaarten, drinkt mn cola, vreet mn chips en schijt mn plee volquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
We hadden vroegah thuis zo'n aannemer, die áltijd op de plee ging als hij even iets kwam doen. Te erg
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef Strega het volgende:
Zo een triest bericht.
Dat doen broertjes nu eenmaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hey die aannemer die deed tenminste ook nog wat, mn broertje wint verdomme als enige echt fucking altijd van me met kaarten, drinkt mn cola, vreet mn chips en schijt mn plee vol
Dat beest heeft een luxeleventje met huis, gras en zwembadquote:
Ik heb echt een leuk broertje. Als het goed is gaat ie vandaag tekenen voor een eigen appartementquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat doen broertjes nu eenmaal, ik heb ook zo'' n exemplaar
Ik heb ook een leuk broertje hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt een leuk broertje. Als het goed is gaat ie vandaag tekenen voor een eigen appartement![]()
Voor zijn dertigste het huis uit, die had ik niet aan zien komen![]()
Er staat godverdomme een bord met kaas vlak voor haar neusquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Mijn broertje is ook vrijgezellig
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Er komt hier net iemand binnen met vlaai, tis weer zover, pfffffffff
Dan moet ze duidelijker zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Maar ze wil niet de jonge, ze wil belegen natuurlijk, domme Muis
Yay voor broertjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hey die aannemer die deed tenminste ook nog wat, mn broertje wint verdomme als enige echt fucking altijd van me met kaarten, drinkt mn cola, vreet mn chips en schijt mn plee vol
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Voor zijn dertigste het huis uit, die had ik niet aan zien komen![]()
Goedemorgen Muizeltjequote:
Neeee gewoon in zn hometown, die wil dat gat niet uit hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Tof van zijn appartementKomt ie bij je in de buurt wonen? Je ouders wonen niet heel dichtbij toch?
Ik denk dat die na bijna 40 jaar kinderen in huis es blij gaan zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
En wat vinden je ouders er van oh-oh, laatste telg het nest uit?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat die na bijna 40 jaar kinderen in huis es blij gaan zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben op zolder geweest, teckelpak en tree-eco ding ook gevonden. Maar die tree-pak is 56quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ze gaan alweer 25 jaar alleen op vakantie, zo een fout maak je maar 1 keer hoor![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Miniem het volgende:
Palladiums binnen gehad.Leuk, hele toffe kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben op zolder geweest, teckelpak en tree-eco ding ook gevonden. Maar die tree-pak is 56Teckel-pj is 62.
Ik upload ff de foto! Is een beetje een klote kiek, maar er wordt hier geklust dus ik sta een beetje in de weg met alle kleding uitgestald en zulks
What the hellquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Die klepto postbode van me is trouwens de moeder van een van die jongens op die scooter laatst
Ja het is idd van de gekke dat het zo vaak misgaat, ik zou deze bijna aangetekend versturen, maar dat is ook weer iets overdrevenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik weet het maar ik blijf het maar vermelden, ik ben zo bang dat het thuis weer es mis gaat
![]()
So now we all knowquote:
Heb ik al gedaan hoor, maar hey, dan moeten ze t maar aangestuurd verzenden, zonder aangetekend verzenden kan Post.Anaal op geen enkele wijze garanderen dat de post bezorgd wordtquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is idd van de gekke dat het zo vaak misgaat, ik zou deze bijna aangetekend versturen, maar dat is ook weer iets overdreven![]()
En locaal een klacht indienen dat het op je adres steeds misgaat heeft ook geen nut natuurlijk, ze kunnen niks natrekken, zou die persoon dan thuis een hele stash met spullies hebben?
Kun je niet een keer bij dat wijf aanbellen en rondneuzen als ze koffie gaat zetten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan hoor, maar hey, dan moeten ze t maar aangestuurd verzenden, zonder aangetekend verzenden kan Post.Anaal op geen enkele wijze garanderen dat de post bezorgd wordt![]()
Ik weet heul nie waar ze woont gelukkigquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet een keer bij dat wijf aanbellen en rondneuzen als ze koffie gaat zetten?
Zie je ineens allemaal missende magneten daar op de fridgequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet heul nie waar ze woont gelukkig
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je ineens allemaal missende magneten daar op de fridge
Of een zakje M&M&M's. Is het stof al een beetje gaan liggen?quote:
Mohhhhhhhhh Gertje!quote:
Preciesquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh van zenuwlijersIk had ooit een kerel bij PostAnaal die het élke keer vreemd vond als ik pas na 25 seconden de deur open deed. "Joh dacht dat je niet thuis was". Nee ik zit op de deurmat te wachten tot de bel gaat
Het is frietquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Patat en friet, dat is hetzelfde, vlaai en taart, dat zijn twee hele verschillende dingen gekkie
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga de pj's nu op de post mikken oh-oh! Misschien heb je dan nog Vrijdag en anders Maandag.
Woah, dan had ik wel mazzel weerquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
De kaarten van Texel bij mijn ouders en mijn tante kwamen maandag pas aan
Oh dan gooi ik hem ongeopend wegquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
H&M catalogus is binnen, gelukkig weinig boeiends
Oh, die zou ik bijna willenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh een flyer van de Vara gids, Claudia de Breij(?) met tranen en "IK MIS JE"![]()
Abo voor een tientje, half jaar, gratis fotoboek, en het stopt automatisch
NEEEEEEEE ik ben sterk
Nou ja ik kan wel eindeloos winkelen op zichquote:
Had ik al gedaanquote:
Yupsquote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:
HALP!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:57 schreef Muis006 het volgende:
Waarom moet ze lachen als ze huilt
Is het Hints?
Zo ja: tranen gelachen!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ook voor een tientje, automatisch stoppen, boek van Paul de Leeuw erbij.
ECHT NIET!
http://omroep.vara.nl/GRATIS-kookboek-van-Paul-de-Le.10790.0.htmlquote:
Als ik lid word, dan doe ik het vooral om een gratis foto-album af te laten drukken, anders koos ik wel Paul en mocht jij het boek hebbenquote:
quote:Met dit ‘gerse’ DWDD-strandlaken van bijna 2 meter, is het net alsof je Matthijs bij je hebt.
quote:
Wohhquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik schreeuw van geluk.
Ik registreer me op Jobbird voor vacatures, krijg ik meteen een kortingsboncode voor Zalando
AHHHHHHHHHHHHHHHH
Goed zo!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik schreeuw van geluk.
Ik registreer me op Jobbird voor vacatures, krijg ik meteen een kortingsboncode voor Zalando
AHHHHHHHHHHHHHHHH
Whahaha Bosjequote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik schreeuw van geluk.
AHHHHHHHHHHHHHHHH
Enormquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens op vakantie vegetarisch en macrobiotisch gegeten, behalve op donderdag, toen at ik friet met vis, ben je trots op me Pisje?
quote:
quote:
Netjes Zwabbie!quote:
Ik zeg doen, dat kost tenminste niks, beter dan dingen bestellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil nu ook zo'n dinosaurus gaan schilderen die Zwab maakt.Ik heb nog 1001 knutsel-crea werkjes liggen, maar toch.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg doen, dat kost tenminste niks, beter dan dingen bestellen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
ze zijn duur hoor, dat is het enige nadeel
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Nu moeten ze meteen een nummer hebben, anders kun je niet mailenWedden dat ze vanmiddag aan de lijn hangen voor een abo?
Voor 1 fotoboek EN een Paul boek doe ik het
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ja nee als ze bellen dan zeg ik dat het niet netjes vind, maar ze mogen me overtuigen met een fotoboek en Paul boek (voor oh-oh). Anders no can't do
quote:
Whaha, ik zie me al zitten hier op de eettafel met dat ding met die grote potenquote:
Oh ik kan dat niet, ik zou de eerste verneuken en het in een zak proppen en in de rommel van de knutselkamer laten verdwijnen en snelquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hoor, ik zou dagen kunnen schilderen aan van die poppetjes
LOLquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik kan dat niet, ik zou de eerste verneuken en het in een zak proppen en in de rommel van de knutselkamer laten verdwijnen en snel
Wellek?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal eens een mailtje sturen of mijn favo deel nog in de gids zit.
O.a Buis en Haard!quote:
Ahhhhhhh die hoopte ik ook!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef Muis006 het volgende:
Ja die zit er idd nog in.
Bob & Youperdepoup ook.
Ja ik wil ook markeren, dat deed ik vroegah thuis altijd, echt een half uur lang alles strepen en kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind het echt heerlijk om op zaterdagmorgen bij mn ontbijt de gids door te nemen met mn roze marker
Ik check de TV programmering via de NU appquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik keek nooit naar de tv-tijden, las enkel alle columns en stukjes in de gidsNu kijk ik een stuk meer tv, dus wie weet wel hendig. Staat geen tijd voor wanneer je moet beslissen dus dat doen ze slim
1 paar schoenen, dan heb je het er al uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet wel minimaal aan 50 euro bestellen, mooi niet![]()
AAAAAAAAAAAHquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nog een jaar of 20 geleden, kregen we voor de TROS kompas () zo'n rood leer mapje, om hem in te doen, met doorzichtige flappen aan de binnenkant, zodat de gids te lezen was. Man wat een euforie
Zou nu ook nog wel een mapje willen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]Een gidsmapje, dat kan ik wel voor je naaaaaaien
Schoenen wil ik liever in de winkel passen, ik zit altijd tussen de 42 en 43 in, afhankelijk van het materiaal.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
1 paar schoenen, dan heb je het er al uit.
quote:
Whehehe, op deze foto is het net of Sjon 20 jaar niet geschoren is en een fur-rugje heeftquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hier, dies pas zielugh, dies hard aan vakantie toe
Dat vond ik toch wel echt het toppunt van stomquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zie foto's van Cousin Balki uit Perfect strangers, in #40, ik vond dat als kind zo leuk
Dat liedje ook
Ik vond het als kind wel leukquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vond ik toch wel echt het toppunt van stom
quote:
Nee niet meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Hier heeft vast niemand een abbo op NRC hea?
Ja, maar dat is alweer een paar jaar geleden!quote:
Zit je te bieren?quote:
I wish.quote:
quote:
Verkapte Tukkerquote:
quote:
Ik kan het uit die ene zin al halen, al wist ik het natuurlijk al. Whehe, dat soort gesprekken zijn altijd geniaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Baaf en ik hebben dr met dr moeder horen bellen, dat was echt epic
![]()
Niet alleen inhoudelijk, dat accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |