ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik koos een mooie dag om weer te gaan werken, meer zeg ik er niet over
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik zou echt haast een kind willen, de tofheid
Volgende keer naar Muis luisteren en je ziek meldenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Je bent wel gelijk weer aan vakantie toe denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Tsja, 50 euro goedkoper dan de goedkoopste webwinkel, dan wil ik het wel doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Die moet je toch ook niet bij zo'n winkel halen joh, of bij een goedkope webwinkel, of bij een goede fotografiezaak met service, bij de mediamarkt en saturn is het en niet goedkoop, en krijg je geen service
wil je perse die?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef Miniem het volgende:
Zegt je deze winkel wat Zwabber?
http://www.camera.nl/Cata(...)8-55-VR-18208919796/
Daar wel een goede service?
mhaw, saturn heb ik over het algemeen geen klagen over. Kutter is onlien kopen. Is er wat, kan je hem opsturen + verzendkosten dokken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Die moet je toch ook niet bij zo'n winkel halen joh, of bij een goedkope webwinkel, of bij een goede fotografiezaak met service, bij de mediamarkt en saturn is het en niet goedkoop, en krijg je geen service
klopt. Daarom haal ik dingen zoals camera's e.d ook in de winkel dichtbij. Of het moet echt al 100 euro goedkoper zijn idd, dan koop ik het wel online.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar aan Saturn heb je ook niks als je er dan uren voor moet reizen toch? Opsturen FTW
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop t gewoon voor een prikkie tweedehands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |