ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik koos een mooie dag om weer te gaan werken, meer zeg ik er niet over
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik zou echt haast een kind willen, de tofheid
Volgende keer naar Muis luisteren en je ziek meldenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Je bent wel gelijk weer aan vakantie toe denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Tsja, 50 euro goedkoper dan de goedkoopste webwinkel, dan wil ik het wel doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Die moet je toch ook niet bij zo'n winkel halen joh, of bij een goedkope webwinkel, of bij een goede fotografiezaak met service, bij de mediamarkt en saturn is het en niet goedkoop, en krijg je geen service
wil je perse die?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef Miniem het volgende:
Zegt je deze winkel wat Zwabber?
http://www.camera.nl/Cata(...)8-55-VR-18208919796/
Daar wel een goede service?
mhaw, saturn heb ik over het algemeen geen klagen over. Kutter is onlien kopen. Is er wat, kan je hem opsturen + verzendkosten dokken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Die moet je toch ook niet bij zo'n winkel halen joh, of bij een goedkope webwinkel, of bij een goede fotografiezaak met service, bij de mediamarkt en saturn is het en niet goedkoop, en krijg je geen service
klopt. Daarom haal ik dingen zoals camera's e.d ook in de winkel dichtbij. Of het moet echt al 100 euro goedkoper zijn idd, dan koop ik het wel online.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar aan Saturn heb je ook niks als je er dan uren voor moet reizen toch? Opsturen FTW
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop t gewoon voor een prikkie tweedehands
Ja, maar als je geen DOA hebt, maar gewoon na een half jaar een probleem ermee, moejje wel dokken. Had ik met mijn eminent ook, hdd kaduuk, fakking 15 euro verzendenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Saturn en Mediamarkt zijn echt oplichters, en volgens mij als je een DOA hebt (of gewoon wet koop of afstand) mogen ze geen eens verzendkosten (of minimaal) rekenen voor het TERUGsturen
Ehm, die dijkfoto die jij zo geweldig vond, is met statief gemaakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Wtf moet je nou met een statief met alleen een kitlens?
![]()
Ik heb echt een heel mooi degelijk statief ergens, van de rommelmarkt, vief euro
Foto's maken met lange sluitertijd?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef oh-oh het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon minder zuipen Q, heb je vaste hand
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Met een statief kun je leuke dingen hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:00 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik heb echt een heel mooi degelijk statief ergens, van de rommelmarkt, vief euro
Als driekoppige dildo gebruiken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met een statief kun je leuke dingen hoor!
Voornamelijk stilstaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met een statief kun je leuke dingen hoor!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Rot op man, mafkeesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt 20 clicks of zo op dat ding gemaakt in hoeveel tijd?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rot op man, mafkeesHet waren er zeker 700
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |