Sinds iemand mijn LaPo kaapte, nu ben ik getraumatiseerd en voel ik de drang om het terug te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:16 schreef Roburtt het volgende:
waarom gaan opeens mensen die geen lapo hebben topics maken
Omdat er mensen zijn die het leuk vinden om die kans van je af te pakken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:16 schreef Roburtt het volgende:
waarom gaan opeens mensen die geen lapo hebben topics maken
Ik heb jou toch niks aangedaan trut, ik heb nog nooit iemand z'n lapo afgepaktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sinds iemand mijn LaPo kaapte, nu ben ik getraumatiseerd en voel ik de drang om het terug te doen
Het is niet persoonlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb jou toch niks aangedaan trut, ik heb nog nooit iemand z'n lapo afgepakt
De regel is; diegene die lapo heeft maakt nieuw topic.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:18 schreef Roburtt het volgende:
Ja want een lapo kan gekaapt worden omdat je er recht op hebt wat![]()
HAHAHAHAHA JAquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan iemand zich Treble herinneren? Met dat nummer ramagan ofzo. Dat nummer zat tijdens het examen de hele tijd in m'n hoofd.
ja, doodzonde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De regel is; diegene die lapo heeft maakt nieuw topic.
Maar aangezien een TT verzinnen zo belangrijk is voor mensen gaan ze lapohuntenen als ze lapo niet krijgen gaan ze het topic onder de neus van de lapo'er weghalen.
2 mooie meisje en een oude heks die kutmuziek maakten jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan iemand zich Treble herinneren? Met dat nummer ramagan ofzo. Dat nummer zat tijdens het examen de hele tijd in m'n hoofd.
hahahahaha oude heksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 mooie meisje en een oude heks die kutmuziek maakten ja
Misschien is het een teken dat jij ook onzin opschreef bij je examenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Leukste was dat het gewoon hun eigen taal was, en ze dus onzin praatte.
Kan wel kloppen dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien is het een teken dat jij ook onzin opschreef bij je examen
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef gianni61 het volgende:
iemand dit trouwens al geprobeerd:
-Ga naar google translate
-vertaal van duits naar spaans:
pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk.
-Beluister dit in het duits
sorry nog daarvoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sinds iemand mijn LaPo kaapte, nu ben ik getraumatiseerd en voel ik de drang om het terug te doen
Ik stelde gisteren nog voor om goedmaaksex te hebben maarjaquote:
Beatbox skills.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:30 schreef gianni61 het volgende:
iemand dit trouwens al geprobeerd:
-Ga naar google translate
-vertaal van duits naar spaans:
pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk.
-Beluister dit in het duits
jij in bikiniquote:
badpakquote:
jij draagt badpakken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel gek dat er tegenwoordig niemand badpakken meer draagt. Behalve oude mensen en jonge kinderen.
en voor een bikini welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, omdat ik daar het figuur niet voor heb.
okequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat je bij een bikini meestal kan combineren met een langer broekje.
Gewoon hopen dat er geen zon komt, heb je ook geen reden om in bikini te gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet aan mn bikinibody gaan werkennog 3 maanden de tijd.
Ik ga naar Ibizaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat er geen zon komt, heb je ook geen reden om in bikini te gaan.
een borat mankini natuurlijkquote:
Si en Amquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ohmy, waar is dit ook al weer van?In die tekenfilm was er iets met een baby ofzo..
Lady en de Vagebond.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ohmy, waar is dit ook al weer van?In die tekenfilm was er iets met een baby ofzo..
Spanje tochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is toch in het Caribisch gebied met veel negers enz?
Ojaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lady en de Vagebond.
"Wij zijn Siamezen en een tweeling!"
Ojaquote:
Unf hoeft sowieso niet af te vallen imhoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ojaoh wat dom. Maar als er veel negers zijn hoef je niet af te vallen joh, die houden daar juist van. Lekkere houvast.
Maar ik hou niet zo van negersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ojaoh wat dom. Maar als er veel negers zijn hoef je niet af te vallen joh, die houden daar juist van. Lekkere houvast.
watquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is toch in het Caribisch gebied met veel negers enz?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Unf hoeft sowieso niet af te vallen imho
Lorretquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik ben nog nooit zonder ouders op zomervakantie geweest.
Iemand tips voor plekken voor een beginner als ik.
wat wil je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
Lorret met wat vrienden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
Lloret de mar ging ik als eerst heenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
Gewoon een chille plek om te drinken, feesten en hossellen zonder al te veel tokkies.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat wil je?
de hele nacht zuipen en de hele dag voor pampus liggen?
renesse, lloret ofzo?
Dat bestaat nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een chille plek om te drinken, feesten en hossellen zonder al te veel tokkies.
Hoe oud was jij destijds dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Je 1e vakantie zonder ouders ben je zowat verplicht naar Lorret te gaan man
16quote:
Chill, geen gezeik in verband met je leeftijd ofzo?quote:
dan vallen renesse, lloret en cherso al afquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een chille plek om te drinken, feesten en hossellen zonder al te veel tokkies.
Wat houd je dan over dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan vallen renesse, lloret en cherso al af
Ik ben nog nooit in Lorret geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Je 1e vakantie zonder ouders ben je zowat verplicht naar Lorret te gaan man
Nee man, nergens gezeikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:38 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Chill, geen gezeik in verband met je leeftijd ofzo?
Tevens ben ik al bijna 18 als ik voor het eerst alleen op vakantie ga.
niets, als je op je 16de gaat om te feesten en te zuipen dan moet je accepteren dat je tussen de tokkies zit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:39 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Wat houd je dan over dan?
Is dat Marmerus wat?
Ga je schamen manquote:
dat was mijn indeling ook ongeveer:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, nergens gezeik
En ook wanneer je 18 bent is Lorret nog te doen
Zodra je 20 wordt raad ik het niet meer aan, dan kan je beter naar Kreta gaan
Renesse ben ik op mijn 15e gegaan, was ook zonder ouders maar Nederland telt niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was mijn indeling ook ongeveer:
16 renesse
18 lloret
21 cherso
tussendoor en daarna nog wat andere dingen
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Renesse ben ik op mijn 15e gegaan, was ook zonder ouders maar Nederland telt niet echt eigenlijk
Buitenland is pas echt zonder ouders toch, nu zitten ze bij wijze van spreken gewoon om de hoekquote:
Als je 18 bent is het best leuk manquote:
lloret en cherso zijn ook nederland maar dan met beter weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Renesse ben ik op mijn 15e gegaan, was ook zonder ouders maar Nederland telt niet echt eigenlijk
Mwah vind ik al te oud haha. Pauper Lloret.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je 18 bent is het best leuk man
Frikandellen halen bij de spaanse snackbarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lloret en cherso zijn ook nederland maar dan met beter weer
Wat raad jij dan aan mijn beste,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwah vind ik al te oud haha. Pauper Lloret.
Juist omdat het zo pauper is is het leuk manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwah vind ik al te oud haha. Pauper Lloret.
Een soort cult status dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Juist omdat het zo pauper is is het leuk man
Lekker na het stappen naar Friet van Pietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lloret en cherso zijn ook nederland maar dan met beter weer
Hoe oud was je? Dat heb ik gemist.quote:
Ja, plus als je nog nooit geneukt heb is er een grote kans dat het je daar wel luktquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Frikandellen halen bij de spaanse snackbar friet van piet
Ik ben nu 17, word in de zomer 18 (augustus). Maar het ziet er niet uit dat ik dit jaar ga dus waarschijnlijk volgend jaar.quote:
Laat ik het zo zeggen,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, plus als je nog nooit geneukt heb is er een grote kans dat het je daar wel lukt
Zelfs gogosweden kan daar scorenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen,
Ik verkeer in dezelfde staat als gogosweden.
last minute kan zelfs manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:47 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag e af of ik dit jaar nog kan boeken.
Misschien toch naar lloret als je makkelijk wil neuken en veel wil zuipen en goed weer wil. Ik ga er misschien heen over paar weken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nu 17, word in de zomer 18 (augustus). Maar het ziet er niet uit dat ik dit jaar ga dus waarschijnlijk volgend jaar.
Ik ben in Rovinj geweest, vond het bar weinig aan eigelijk, plus zoutwaterzwembadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:51 schreef gianni61 het volgende:
istrie is trouwens ook nog wel redelijk voor een zon en zuip vakantie.
plaatsen als medulin, porec of rovinj.
wel wat minder uitgaansgelegenheden
en als je gaat, ga dan met het vliegtuig want 24 uur in de bus is gewoon kut
ik was in medulin, waren wel een paar discotheken, maar ook niet heel veel. en de disco boot 1x per week geloof ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben in Rovinj geweest, vond het bar weinig aan eigelijk, plus zoutwaterzwembad
zo'n vakantie zou ik nu ook niet meer doenquote:
Hoezo niet meer? Vind je er niets meer aan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n vakantie zou ik nu ook niet meer doen
Disco boot ben ik ook geweest ja, wel goedkope cocktails hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was in medulin, waren wel een paar discotheken, maar ook niet heel veel. en de disco boot 1x per week geloof ik.
als je puur voor uitgaan gaat is cherso beter
nee, zon zee zuip vakanties hoeven voor mij niet meer zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo niet meer? Vind je er niets meer aan?
Een roadtrip is niet perse een zon, zuip, zee vakantie hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zon zee zuip vakanties hoeven voor mij niet meer zo.
elke dag strand liggen vind ik toch geen hol aan.
en om elke nacht in 't hof van holland te staan voel ik me te oud voor
dan liever rondtrekken of ergens waar het minder toeristisch is en toch vanalles te zien, te doen en te drinken
Roadtrip door oost europa lijkt mij wel geniaalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zon zee zuip vakanties hoeven voor mij niet meer zo.
elke dag strand liggen vind ik toch geen hol aan.
en om elke nacht in 't hof van holland te staan voel ik me te oud voor
dan liever rondtrekken of ergens waar het minder toeristisch is en toch vanalles te zien, te doen en te drinken
beetje verkeerd gequote misschien, ik bedoelde dat ik dingen als renesse, lloret cherso enzo nu niet meer zou doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een roadtrip is niet perse een zon, zuip, zee vakantie hoor.
Nee ik hou niet van zuipvakanties, eigenlijk nooit iets aan gevonden. Ik ga liever een roadtrip doen inderdaad ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje verkeerd gequote misschien, ik bedoelde dat ik dingen als renesse, lloret cherso enzo nu niet meer zou doen.
roadtrip wel
tijdens de roadtrip door engeland en wales had ik anders toch wel genoeg gezopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van zuipvakanties, eigenlijk nooit iets aan gevonden. Ik ga liever een roadtrip doen inderdaad ja.
Nouja je begrijpt wat ik bedoel ik heb ook voldoende alcohol op tijdens mijn roadtrip door de VS.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens de roadtrip door engeland en wales had ik anders toch wel genoeg gezopen
maar tis inderdaad heel wat anders een uitgaans vakantie tussen de gehele cast van oh oh cherso en jersey shorequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja je begrijpt wat ik bedoel ik heb ook voldoende alcohol op tijdens mijn roadtrip door de VS.
Ik erger me dood aan dat soort tokkies.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar tis inderdaad heel wat anders een uitgaans vakantie tussen de gehele cast van oh oh cherso en jersey shore
als je nu toch in een luchtballon zit dan ben je toch de lulquote:
Ik ben altijd de lulquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je nu toch in een luchtballon zit dan ben je toch de lul
schrijf er een boek overquote:
Mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb 45 punten en volgens de normering van vorig jaar heb ik dan een 7,0 op geschiedenis.
Ik ben tevreden.
heel goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb 45 punten en volgens de normering van vorig jaar heb ik dan een 7,0 op geschiedenis.
Ik ben tevreden.
daarom moet je ook exacte vakken doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging die shit nooit zelf nakijkenstraks denk jij er heul anders over dan je docent
Ik heb best streng nagekeken, kan er hooguit 3 punten naastzitten, dan heb ik er dus 42 en heb ik een 6,6. Sowieso een ruime voldoende dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging die shit nooit zelf nakijkenstraks denk jij er heul anders over dan je docent
ga naar huis dan..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nu tot 16:00 wachten op school in een leeg computerlokaal
Niet meer tevreden over de vorige?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ben zojuist overgestapt van rijschool
Niet echt ontevreden maar het kan beter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niet meer tevreden over de vorige?
Ok, succesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet echt ontevreden maar het kan beter.
Mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ok, succes![]()
Ik ben destijds ook overgestapt naar een andere en nu gaat het stukken beter.
Mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mooi
Deze rijschool gaat ook wel wat professioneler met hun klanten om hoor ik al aan de telefoon.
Dus ik heb er wel vertrouwen in dat ik nog wat kan bijleren
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik ga er weer vandoor, misschien tot vanavond als ik thuis weer over fatsoenlijk internet beschik
inb4 comic sansquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Welk lettertype past hier mooi bij? de tekst ; 'be the one to guide me' komt op deze, en op de witte daar achter komt een anker met 'but never hold me down'.
Niet zeuren over de kleurverschillen, die plekjes zijn nog nat.
hihihhi nat
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vroeger altijd lachen om het lettertype met de naam 'GOUDY STOUT'
Stout hoor
Moest je dan ook lachen om stout?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vroeger altijd lachen om het lettertype met de naam 'GOUDY STOUT'
Stout hoor
ken ik niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moest je dan ook lachen om stout?
[ afbeelding ]
Lekker stout.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat zeg je dan als je zo'n biertje besteld, mag ik 1 stoute? wtf
Meestal de naam en dan 'stout', dus 'ik wil graag een Guinness stout alstublieft'.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat zeg je dan als je zo'n biertje besteld, mag ik 1 stoute? wtf
Of een blowjob, ligt eraan wat voor serveerster het is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Straks vat die serveerster het verkeerd op en krijg je een klap.
Dat krijg je pas als je 'Stoute Jopen' besteld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Straks vat die serveerster het verkeerd op en krijg je een klap.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Broodje kaas laten smelten? Niks in de magnetron doen, gewoon lekker langs je laptop leggen.
Lekker milieuvriendelijk.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Robophatt het volgende:
De tering nog 8 verslagen / opdrachten die ik in moet leveren. Voor volgende week dinsdag
Mededelingen zijn een onderdeel van een SC. Als je het niet kunt handelen flikker je gewoon op.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mededelingen zijn een onderdeel van een SC. Als je het niet kunt handelen flikker je gewoon op.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mededelingen zijn een onderdeel van een SC. Als je het niet kunt handelen flikker je gewoon op.
Neem het niet te serieusquote:
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Neem het niet te serieus
mededeling van mijn kant ik ga eten kus
quote:
Krijg je er niet meer uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nooit verven met oost-indisch inkt op bed, je denkt dat je het potje niet om stoot, maar het gebeurd.
Janken. Dekbed overtrek voortaan maar anders om doen dan. Het zit ook in m'n mooie pyjamabroek.quote:
Wees blij dat het geen rode inkt was, straks dacht je vader dat er wat anders aan de hand wasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Janken. Dekbed overtrek voortaan maar anders om doen dan. Het zit ook in m'n mooie pyjamabroek.
Dat heb ik met lasagne.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef Trollscience het volgende:
een goed bad is soms beter dan een orgasme
Ik heb nog nooit in een bad gezeten noch een orgasme gehad :2quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef Trollscience het volgende:
een goed bad is soms beter dan een orgasme
ah wat leuk, ik heb dat allemaal gedaan in mijn vakantie (Y)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Robophatt het volgende:
De tering nog 8 verslagen / opdrachten die ik in moet leveren. Voor volgende week dinsdag
Imbossibruuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef monkyyy het volgende:
Maak een mooie tekening van die vlek.![]()
Een grote spin met poten ofzo. Of een zwarte zon.
Geschoren. oh laat maar gescheerd is ook goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb me gescheerd, mijn collectie aan baardgroei
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, weet je hoe lang ik dan voor lul moet lopen voordat ik het zo kan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n baardje is wel cool.
Voor lul lopen? Anderen zijn gewoon jaloers op de baasheid van een gevlecht baardje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe lang ik dan voor lul moet lopen voordat ik het zo kan doen
Ik bedoel als die in die stand is waar er net nog geen vlechtje in kanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor lul lopen? Anderen zijn gewoon jaloers op de baasheid van een gevlecht baardje.
gewoon proberen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuck dit, ik ga voor de her
Morgen wel of niet vroeg opstaan om het wel te proberen meheheh
Oh ja, dat ziet er misschien een beetje raar uitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel als die in die stand is waar er net nog geen vlechtje in kan
je baasheid is met 200% gedaaldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb wel me baardgroei bij elkaar gespaard op een lijntje gelegd en met een rietje opgesnoven, best wel hardcore of nietquote:
Daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, dat ziet er misschien een beetje raar uit
uhh, ik heb alleen de 1e gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef monkyyy het volgende:
Welke pirates of the caribbean zal ik kijken?
oh jammer ik wilde vragen of ik het mocht hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb wel me baardgroei bij elkaar gespaard op een lijntje gelegd en met een rietje opgesnoven, best wel hardcore of niet
quote:
Voor wat wou je het gebruiken dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef coban het volgende:
[..]
oh jammer ik wilde vragen of ik het mocht hebben
en dan nu al slapen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lekker vroeg op bed, morgen er om half 6 weer uit.
Welterusten.
op mijn baard plakken dan heb ik blond en donker baardje tegelijk is toch mooi?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor wat wou je het gebruiken dan?
Mischien is het nog op te lossen
Ik heb mijn slaap nodig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en dan nu al slapen?
ok, welterusten en succes
Nee, dat is swag, vooral als iets van mij komtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
op mijn baard plakken dan heb ik blond en donker baardje tegelijk is toch mooi?
Oh, ja je moet wel wat vrije tijd hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik denk altijd al die tijd die er in zit ben je zo weer een uur en half verder
yepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, ja je moet wel wat vrije tijd hebben inderdaad.
Moest je vandaag nog werken?quote:
Popje toch...quote:
Nee, studeren is niks voor mij..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:34 schreef coban het volgende:
dientje ga gewoon studie volgen volgend jaar ipv jezelf doodwerken en gek worden nu kan je nog stufi enzo krijgen
Dat wil ik wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik me middelbare school examen heb gehaald_
Ik heb afgekeken bij al mijn praktijk examenwerkstukken omdat ik altijd in de praktijkzaal met me pik zat te spelen en was slecht voorbereidquote:
mij ook niet, ik ben veel te lui en ben zonder te leren examens ingegaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, studeren is niks voor mij..
Je wilt niet weten hoe ik me middelbare school examen heb gehaald_
Ik wil niet in de toekomst kijken, maar 40 jaar dit doen vind ik niet erg, alleen nog wat dingen verbeteren in me leven en dan sta ik recht, en er zijn altijd nog andere wegenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:40 schreef coban het volgende:
[..]
mij ook niet, ik ben veel te lui en ben zonder te leren examens ingegaan
jje kunt gewoon deeltijd studie doen of zo'n chille, 1 of 2 dagen in de week. is altijd beter opleiding te hebben toch? ik neem niet aan dat je nog 40 jaar dit wilt gaan doen, dus tsja
ah oke, je moet gewoon doen wat je fijn vindt toch, doe ik ook gewoonquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wil niet in de toekomst kijken, maar 40 jaar dit doen vind ik niet erg, alleen nog wat dingen verbeteren in me leven en dan sta ik recht, en er zijn altijd nog andere wegen
Ik ben ook een heel lui persoon en geef bijna nergens een fuck om, zeg maar dingen wat andere mensen wel boeit en zonder mijn vader was ik nooit op school geweest
En dan in de bioscoop zitten en niet kunnen stoppen met giechelen.quote:
Ja dat doe ik ook daarom zeg ik deze evenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:45 schreef coban het volgende:
[..]
ah oke, je moet gewoon doen wat je fijn vindt toch, doe ik ook gewoon
Zoals zo'n hoog giecheltje?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan in de bioscoop zitten en niet kunnen stoppen met giechelen.
oma?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Leef je leven zoals je dat zelf wil, niet zoals anderen dat van je verwachten.
Ik moet nog eerst kinderen voordat ik oma kan worden.quote:
ow gelukkig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst kinderen voordat ik oma kan worden.
Ga jij je moeder nog veranderen in een oma dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst kinderen voordat ik oma kan worden.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga jij je moeder nog veranderen in een oma dan?
alleen vuige sletten doen dat soort dingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga jij je moeder nog veranderen in een oma dan?
Noem je je moeder nou een vuige slet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alleen vuige sletten doen dat soort dingen
omgquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook daarom zeg ik deze even
Ik vind jou echt een toffe user
dat maakt d'r leuk om te kijken. of misschien is ze heel slim en doet ze daarom dom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |