Oh ja, dat ziet er misschien een beetje raar uitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel als die in die stand is waar er net nog geen vlechtje in kan
je baasheid is met 200% gedaaldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb me gescheerd, mijn collectie aan baardgroei
Ik heb wel me baardgroei bij elkaar gespaard op een lijntje gelegd en met een rietje opgesnoven, best wel hardcore of nietquote:
Daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, dat ziet er misschien een beetje raar uit
uhh, ik heb alleen de 1e gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef monkyyy het volgende:
Welke pirates of the caribbean zal ik kijken?
oh jammer ik wilde vragen of ik het mocht hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb wel me baardgroei bij elkaar gespaard op een lijntje gelegd en met een rietje opgesnoven, best wel hardcore of niet
quote:
Voor wat wou je het gebruiken dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef coban het volgende:
[..]
oh jammer ik wilde vragen of ik het mocht hebben
en dan nu al slapen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lekker vroeg op bed, morgen er om half 6 weer uit.
Welterusten.
op mijn baard plakken dan heb ik blond en donker baardje tegelijk is toch mooi?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor wat wou je het gebruiken dan?
Mischien is het nog op te lossen
Ik heb mijn slaap nodig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en dan nu al slapen?
ok, welterusten en succes
Nee, dat is swag, vooral als iets van mij komtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
op mijn baard plakken dan heb ik blond en donker baardje tegelijk is toch mooi?
Oh, ja je moet wel wat vrije tijd hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik denk altijd al die tijd die er in zit ben je zo weer een uur en half verder
yepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, ja je moet wel wat vrije tijd hebben inderdaad.
Moest je vandaag nog werken?quote:
Popje toch...quote:
Nee, studeren is niks voor mij..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:34 schreef coban het volgende:
dientje ga gewoon studie volgen volgend jaar ipv jezelf doodwerken en gek worden nu kan je nog stufi enzo krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |