Geschoren. oh laat maar gescheerd is ook goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb me gescheerd, mijn collectie aan baardgroei
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, weet je hoe lang ik dan voor lul moet lopen voordat ik het zo kan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n baardje is wel cool.
Voor lul lopen? Anderen zijn gewoon jaloers op de baasheid van een gevlecht baardje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe lang ik dan voor lul moet lopen voordat ik het zo kan doen
Ik bedoel als die in die stand is waar er net nog geen vlechtje in kanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor lul lopen? Anderen zijn gewoon jaloers op de baasheid van een gevlecht baardje.
gewoon proberen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuck dit, ik ga voor de her
Morgen wel of niet vroeg opstaan om het wel te proberen meheheh
Oh ja, dat ziet er misschien een beetje raar uitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel als die in die stand is waar er net nog geen vlechtje in kan
je baasheid is met 200% gedaaldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb wel me baardgroei bij elkaar gespaard op een lijntje gelegd en met een rietje opgesnoven, best wel hardcore of nietquote:
Daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, dat ziet er misschien een beetje raar uit
uhh, ik heb alleen de 1e gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:17 schreef monkyyy het volgende:
Welke pirates of the caribbean zal ik kijken?
oh jammer ik wilde vragen of ik het mocht hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb wel me baardgroei bij elkaar gespaard op een lijntje gelegd en met een rietje opgesnoven, best wel hardcore of niet
quote:
Voor wat wou je het gebruiken dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:19 schreef coban het volgende:
[..]
oh jammer ik wilde vragen of ik het mocht hebben
en dan nu al slapen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lekker vroeg op bed, morgen er om half 6 weer uit.
Welterusten.
op mijn baard plakken dan heb ik blond en donker baardje tegelijk is toch mooi?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor wat wou je het gebruiken dan?
Mischien is het nog op te lossen
Ik heb mijn slaap nodig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en dan nu al slapen?
ok, welterusten en succes
Nee, dat is swag, vooral als iets van mij komtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
op mijn baard plakken dan heb ik blond en donker baardje tegelijk is toch mooi?
Oh, ja je moet wel wat vrije tijd hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik denk altijd al die tijd die er in zit ben je zo weer een uur en half verder
yepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, ja je moet wel wat vrije tijd hebben inderdaad.
Moest je vandaag nog werken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |