Gewoon hopen dat er geen zon komt, heb je ook geen reden om in bikini te gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet aan mn bikinibody gaan werkennog 3 maanden de tijd.
Ik ga naar Ibizaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat er geen zon komt, heb je ook geen reden om in bikini te gaan.
een borat mankini natuurlijkquote:
Si en Amquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ohmy, waar is dit ook al weer van?In die tekenfilm was er iets met een baby ofzo..
Lady en de Vagebond.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ohmy, waar is dit ook al weer van?In die tekenfilm was er iets met een baby ofzo..
Spanje tochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is toch in het Caribisch gebied met veel negers enz?
Ojaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lady en de Vagebond.
"Wij zijn Siamezen en een tweeling!"
Ojaquote:
Unf hoeft sowieso niet af te vallen imhoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ojaoh wat dom. Maar als er veel negers zijn hoef je niet af te vallen joh, die houden daar juist van. Lekkere houvast.
Maar ik hou niet zo van negersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ojaoh wat dom. Maar als er veel negers zijn hoef je niet af te vallen joh, die houden daar juist van. Lekkere houvast.
watquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is toch in het Caribisch gebied met veel negers enz?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Unf hoeft sowieso niet af te vallen imho
Lorretquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik ben nog nooit zonder ouders op zomervakantie geweest.
Iemand tips voor plekken voor een beginner als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |