Dat wil ik wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik me middelbare school examen heb gehaald_
Ik heb afgekeken bij al mijn praktijk examenwerkstukken omdat ik altijd in de praktijkzaal met me pik zat te spelen en was slecht voorbereidquote:
mij ook niet, ik ben veel te lui en ben zonder te leren examens ingegaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, studeren is niks voor mij..
Je wilt niet weten hoe ik me middelbare school examen heb gehaald_
Ik wil niet in de toekomst kijken, maar 40 jaar dit doen vind ik niet erg, alleen nog wat dingen verbeteren in me leven en dan sta ik recht, en er zijn altijd nog andere wegenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:40 schreef coban het volgende:
[..]
mij ook niet, ik ben veel te lui en ben zonder te leren examens ingegaan
jje kunt gewoon deeltijd studie doen of zo'n chille, 1 of 2 dagen in de week. is altijd beter opleiding te hebben toch? ik neem niet aan dat je nog 40 jaar dit wilt gaan doen, dus tsja
ah oke, je moet gewoon doen wat je fijn vindt toch, doe ik ook gewoonquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wil niet in de toekomst kijken, maar 40 jaar dit doen vind ik niet erg, alleen nog wat dingen verbeteren in me leven en dan sta ik recht, en er zijn altijd nog andere wegen
Ik ben ook een heel lui persoon en geef bijna nergens een fuck om, zeg maar dingen wat andere mensen wel boeit en zonder mijn vader was ik nooit op school geweest
En dan in de bioscoop zitten en niet kunnen stoppen met giechelen.quote:
Ja dat doe ik ook daarom zeg ik deze evenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:45 schreef coban het volgende:
[..]
ah oke, je moet gewoon doen wat je fijn vindt toch, doe ik ook gewoon
Zoals zo'n hoog giecheltje?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan in de bioscoop zitten en niet kunnen stoppen met giechelen.
oma?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Leef je leven zoals je dat zelf wil, niet zoals anderen dat van je verwachten.
Ik moet nog eerst kinderen voordat ik oma kan worden.quote:
ow gelukkig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst kinderen voordat ik oma kan worden.
Ga jij je moeder nog veranderen in een oma dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst kinderen voordat ik oma kan worden.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga jij je moeder nog veranderen in een oma dan?
alleen vuige sletten doen dat soort dingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga jij je moeder nog veranderen in een oma dan?
Noem je je moeder nou een vuige slet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alleen vuige sletten doen dat soort dingen
omgquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook daarom zeg ik deze even
Ik vind jou echt een toffe user
dat maakt d'r leuk om te kijken. of misschien is ze heel slim en doet ze daarom dom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |