quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Robophatt het volgende:
De tering nog 8 verslagen / opdrachten die ik in moet leveren. Voor volgende week dinsdag
Mededelingen zijn een onderdeel van een SC. Als je het niet kunt handelen flikker je gewoon op.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mededelingen zijn een onderdeel van een SC. Als je het niet kunt handelen flikker je gewoon op.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mededelingen zijn een onderdeel van een SC. Als je het niet kunt handelen flikker je gewoon op.
Neem het niet te serieusquote:
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Neem het niet te serieus
mededeling van mijn kant ik ga eten kus
quote:
Krijg je er niet meer uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nooit verven met oost-indisch inkt op bed, je denkt dat je het potje niet om stoot, maar het gebeurd.
Janken. Dekbed overtrek voortaan maar anders om doen dan. Het zit ook in m'n mooie pyjamabroek.quote:
Wees blij dat het geen rode inkt was, straks dacht je vader dat er wat anders aan de hand wasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Janken. Dekbed overtrek voortaan maar anders om doen dan. Het zit ook in m'n mooie pyjamabroek.
Dat heb ik met lasagne.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef Trollscience het volgende:
een goed bad is soms beter dan een orgasme
Ik heb nog nooit in een bad gezeten noch een orgasme gehad :2quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef Trollscience het volgende:
een goed bad is soms beter dan een orgasme
ah wat leuk, ik heb dat allemaal gedaan in mijn vakantie (Y)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:48 schreef Robophatt het volgende:
De tering nog 8 verslagen / opdrachten die ik in moet leveren. Voor volgende week dinsdag
Imbossibruuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef monkyyy het volgende:
Maak een mooie tekening van die vlek.![]()
Een grote spin met poten ofzo. Of een zwarte zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |